قیمت ملحفه یکبار مصرف

قیمت ملحفه یکبار مصرف

قیمت ملحفه یکبار مصرف براساس جنس پارچه، گرماژ، متراژ آن تعیین میشود. ملحفه یکبار مصرف به علت اینکه بعد از استفاده دور انداخته میشود باید از چنس پارچه هایی باشد با قیمت ارزان و مناسب و به علت رعایت بهداشت باید از جنس مقاوم هم باشد. برای البسه و ملحفه های یکبار مصرف از پارچه اسپان باند استفاده میشود. اسپان باند پارچهای سوزنی و بدون بافت است و به نسبت قیمت آن کیفیت خوبی دارد. 

انواع رول ملحفه یکبار مصرف

رول ملحفه یکبار مصرف در دو نوع ساده و پرفراژ دار تولید می شود. رول های ساده در اندازه های مورد نظر و توسط  شخص قابل جدا شدن هستند. رول های پرفراژ دار در اندازه های 180 سانتی متر به راحتی قابل جدا شدن می باشد و نیازی به ابزار قیچی و تیغ و ... نیست. ملحفه یکبار مصرف ضد حساسیت، سبک و نرم ، و یکبار قابل استفاده می باشد. برای مراکزی که به افراد مختلف خدمات میدهند، مناسب است.
رول ملحفه یکبار مصرف

کابرد ملحفه یکبار مصرف 

ملحفه یکبار مصرف کاربرد متفاوتی دارد. ملحفه یکبار مصرف در درمانگاه ها، بیمارستان ها، کلینیک های زیبایی، مراکز ماساژ، هتل ها و مسافرخانه ها به صورت کش دار استفاده میگردد. ملحفه یکبار مصرف در دامپزشکی ها، پت شاپ ها بصورت تکه ای یا شان استفاده میگردد.از ملحفه یکبار مصرف کاور کیف و کفش، کاور لوازم خانگی، کاور لوازم ماشین، کاور کامپیوتر و لوازم جانبی آن و ... حتی مصارف شخصی  تولید می شود.

ملحفه یکبار مصرف برای کاور کردن لوازم خانگی و تخت های معاینه و پوشش محصولات کشاورزی از آفت، رعایت بهداشت و جلوگیری از انتشار بیماری های  قابل انتقال، در مراکز درمانی، زیبایی و خدماتی و... استفاده میشود که با ویژگی های متفاوتی مانند متراژ، گرماژ و طول و عرض، تولید می شود. 
زیرانداز یکبار مصرف

کابرد های دیگر ملحفه یکبار مصرف

صنعت کشاورزی: از ملحفه یکبار مصرف برای پوشش گلخانه، پوشش مزارع، در آبیاری و کاهش مصرف آب، در محافظت از گل و نهال استفاده میشود.

صنعت اتومبیل سازی: از ملحفه یکبار مصرف در تزِئینات داخلی خودرو، کاور و چادر، خطوط رنگ، صداگیری بکار میرود.

صنعت راه و ساختمان: از ملحفه یکبار مصرف در دیوار کاذب، قالب بندی، تثبیت خاک و راهسازی، روکش ساختمان نیمه ساخته، دکوراسیون و ... استفاده میشود.

عمران و راهسازی:از ملحفه یکبار مصرف در دیوار کاذب، تثبیت راه و خاکسازی، نما و روکش ساختمان های نیمه ساز بکار میرود.

فیلترسازی و فیلتراسیون:از ملحفه یکبار مصرف در کیسه ی جاروبرقی، فیلترهای دقیق و فیلترهای صنعتی، فیلتراسیون مایعات، انواع فیلتر هوا، آب و مایعات استفاده میشود.

پزشکی و بهداشتی: از ملحفه یکبار مصرف، دستمال مرطوب بهداشتی، زیرانداز بهداشتی، ملحفه های بهداشتی، لباس بیمار و جراح، کلاه و ماسک  تولید میشود.

کاور و بسته بندی لوازم: از ملحفه یکبار مصرف برای کاور لوازم خانگی، کاور مبل، کاور لباس و کت و شلوار، کاور کیف و کفش، کاور کامپیوتر و لوازم جانبی آن، بسته بندی میوه و حبوبات، بسته بندی مواد اولیه و محصولات کارخانجات، استفاده میشود.
رو تختی یکبار مصرف

مزایای ملحفه یکبار مصرف

- با استفاده از رول های ملحفه یکبار مصرف از انتشار بیماری جلوگیری می شود.

- کاهش هزینه های نگهداری و تعمیر و دوخت و دوز ملحفه های پارچه ای

- صرفه جویی در وقت، انرژی و هزینه

- استفاده راحت و آسان 

- ضد حساسیت

- کاهش هزینه شست و شو و مواد شوینده 

-کاهش آسیب های جدی به محصولات و لوازم
 


۱۰ مرداد ۱۴۰۱


محصولات مشابه
  • آنزیم آلفا آمیلاز

    آنزیم آلفا آمیلاز

    α-آمیلازها (E.C.3.2.1.1) آنزیم هایی هستند که هیدرولیز پیوندهای داخلی α-1،4-گلیکوزیدی موجود در نشاسته را به واحدهای گلوکز، مالتوز و مالتوتریوز را کاتالیز می کنند. تقریباً 25 درصد از بازار آنزیم جهانی را در اختیار دارند . آنها را می توان از منابع مختلفی مانند گیاهان، حیوانات و میکروارگانیسم ها به دست آورد. امروزه امیلازها به راحتی در دسترس هستند و تقریباً به طور کامل جایگزین هیدرولیز شیمیایی نشاسته در صنعت فرآوری نشاسته شده‌اند. α-آمیلاز از چندین قارچ، مخمر و باکتری به دست آمده است. الفا-آمیلازها کاربردگسترده ای در صنایع غذایی، تخمیر، نساجی، کاغذ، مواد شوینده و صنایع دارویی دارند. با این حال، با پیشرفت‌های بیوتکنولوژی، کاربرد آمیلاز در بسیاری از زمینه‌ها مانند شیمی بالینی، دارویی و تحلیلی و همچنین کاربرد گسترده آن در شیرین‌سازی نشاسته و در صنایع نساجی، غذایی، ماءشعیر سازی ، تقطیر و تولید خوراک حیوانات خانگی گسترش یافته است.

    دارو و مواد مصرفی تهران
  • کنترل و ثبت دمای فریزر

    کنترل و ثبت دمای فریزر

    یک سیستم کنترل و مانیتورینگ دمای سردخانه ای مکانیزمی است که قابلیت رکورد و مانیتورینگ و هشدار دمای سردخانه و یا فریزر مورد نظر را در مواقع لزوم به کادر پزشکی اعلام میکند در نگهداری واکسن ها - سرم -دارو و خون و برخی محصولات بهداشتی و پزشکی زنجیره سرد و تامین آن بسیار مهم است در زنجیره سرد نگهداری یک محصول بهداشتی و دارویی اگر افزایش و یا کاهش دمای غیر مجاز رخ دهد سبب فساد موارد ذخیره شده میشود سیستم مانیتورینگ و ثبت دمای سردخانه ای علاوه بر پوشش آنلاین و آفلاین مقدار دما توانایی ثبت دمای مورد نظر را داشته و همچنین در زمان لزوم قادر به ارسال هشدار محلی بصورت آژیر و در مواقع عدم حضور اس ام اس میتواند به کاربران اخطار وضعیت اضطراری را برساند حتی ثبت و رکورد دما سبب میشود نیازمندی به نیرویی که باید این مقوله را یادداشت نماید و هر از گاهی به دلیل فراموشی میتواند اعداد را اختیاری ثبت کند به صفر میرسد قابلیتهای سیستم src3.1 1)نمایش دما 2) ثبت و رکورد و مانیتورینگ دما 3) قابلیت ثبت اطلاعات دما ورطوبت برای مدت طولانی (10سال ) بدون نیاز به کامپیوتر 4)قابلیت رسم نمودار و منحنی تغییرات دماورطوبت 5) قابلیت ارسال اطلاعات به فرم فایل اکسل درخروجی 6)قابلیت کار آنلاین و آفلاین 7) قابلیت ارسال هشدار روی موبایل درصورت افزایش یا کاهش دما 8)قابلیت تلفن کنندگی در صورت افزایش یا کاهش دما 9)قابلیت فرمان مستقل در صورت بروز بحران 10)قابلیت دریافت خروجی اضطراری 11)تنظیم اینتروال زمانی ثبت اطلاعات تا هر مقدار 12)عدم نیاز به اتصال به کامپیوتر بصورت دایم 13)حافظه ذخیره سازی برای مدت 1 سال برای رکورد هایی با فاصله زمانی 1 ربع ساعت 14)ارسال اندازه دما یک یا چند یخچال و فریز و یا سردخانه یک جا در صورت درخواست کاربر روی موبایل(src2.2) 15)قابلیت افزایش تعداد سنسورهای موجود بذون نیاز به تغییر سخت افزار (src2.2) 16)ارتباط با کنترلر و رصد کردن مقادیر به صورت انلاین شبکه درون سازمانی (src2.2) 17)ارتباط با کنترلربه صورت وب سرور از هر نقطه دنیا(src2.2) 18)هشدار بصورت ایمیل (src2.2) 19)بکارگیری آژیر های خروجی و مستقل به منظور انتقال راحت آژیر به هر نقطه داخل محوطه انبار و یا بیرون آن 20)رسم منحنی و گراف دما در بازه زمانی مورد نیاز 21)تعیین مینیمم و ماگزیمم دمای سردخانه و یا یخچال در طول دوره ثبت اطلاعات و هزاران کاربرد دیگر که میتوان از سامانه مانیتورینگ و ثبت دما انتظار داشت این محصول را در وب سایت پیشران صنعت ویرا مشاهده نمایید www.pishrans.com

    دارو و مواد مصرفی تهران
  • ترموگراف دمای یخچال و فریزر

    ترموگراف دمای یخچال و فریزر

    یک سیستم کنترل و مانیتورینگ دمای سردخانه ای مکانیزمی است که قابلیت رکورد و مانیتورینگ و هشدار دمای سردخانه و یا فریزر مورد نظر را در مواقع لزوم به کادر پزشکی اعلام میکند در نگهداری واکسن ها - سرم -دارو و خون و برخی محصولات بهداشتی و پزشکی زنجیره سرد و تامین آن بسیار مهم است در زنجیره سرد نگهداری یک محصول بهداشتی و دارویی اگر افزایش و یا کاهش دمای غیر مجاز رخ دهد سبب فساد موارد ذخیره شده میشود سیستم مانیتورینگ و ثبت دمای سردخانه ای علاوه بر پوشش آنلاین و آفلاین مقدار دما توانایی ثبت دمای مورد نظر را داشته و همچنین در زمان لزوم قادر به ارسال هشدار محلی بصورت آژیر و در مواقع عدم حضور اس ام اس میتواند به کاربران اخطار وضعیت اضطراری را برساند حتی ثبت و رکورد دما سبب میشود نیازمندی به نیرویی که باید این مقوله را یادداشت نماید و هر از گاهی به دلیل فراموشی میتواند اعداد را اختیاری ثبت کند به صفر میرسد قابلیتهای سیستم src3.1 1)نمایش دما 2) ثبت و رکورد و مانیتورینگ دما 3) قابلیت ثبت اطلاعات دما ورطوبت برای مدت طولانی (10سال ) بدون نیاز به کامپیوتر 4)قابلیت رسم نمودار و منحنی تغییرات دماورطوبت 5) قابلیت ارسال اطلاعات به فرم فایل اکسل درخروجی 6)قابلیت کار آنلاین و آفلاین 7) قابلیت ارسال هشدار روی موبایل درصورت افزایش یا کاهش دما 8)قابلیت تلفن کنندگی در صورت افزایش یا کاهش دما 9)قابلیت فرمان مستقل در صورت بروز بحران 10)قابلیت دریافت خروجی اضطراری 11)تنظیم اینتروال زمانی ثبت اطلاعات تا هر مقدار 12)عدم نیاز به اتصال به کامپیوتر بصورت دایم 13)حافظه ذخیره سازی برای مدت 1 سال برای رکورد هایی با فاصله زمانی 1 ربع ساعت 14)ارسال اندازه دما یک یا چند یخچال و فریز و یا سردخانه یک جا در صورت درخواست کاربر روی موبایل(src2.2) 15)قابلیت افزایش تعداد سنسورهای موجود بذون نیاز به تغییر سخت افزار (src2.2) 16)ارتباط با کنترلر و رصد کردن مقادیر به صورت انلاین شبکه درون سازمانی (src2.2) 17)ارتباط با کنترلربه صورت وب سرور از هر نقطه دنیا(src2.2) 18)هشدار بصورت ایمیل (src2.2) 19)بکارگیری آژیر های خروجی و مستقل به منظور انتقال راحت آژیر به هر نقطه داخل محوطه انبار و یا بیرون آن 20)رسم منحنی و گراف دما در بازه زمانی مورد نیاز 21)تعیین مینیمم و ماگزیمم دمای سردخانه و یا یخچال در طول دوره ثبت اطلاعات و هزاران کاربرد دیگر که میتوان از سامانه مانیتورینگ و ثبت دما انتظار داشت این محصول را در وب سایت پیشران صنعت ویرا مشاهده نمایید https://pishrans.com/refrigerator-monitoring رزومه شرکت https://pishrans.com/projects1 عکس پروژ ه ها https://pishrans.com/photo-project

    دارو و مواد مصرفی تهران
  • آموزش کرایوتراپی زگیل تناسلی در خانه!(اسپری نیتروکسی)

    آموزش کرایوتراپی زگیل تناسلی در خانه!(اسپری نیتروکسی)

    نیتروکسی محصولی بسیار مقرون به‌صرفه است. این محصول با قابلیت کرایو کردن قریب به 70 زگیل، یک میلیون و هفتصد هزار تومان قیمت دارد. به عبارت دیگر هزینه‌ی کرایوتراپی هر زگیل، کمتر از 30 هزار تومان خواهد بود. این در حالیست که هزینه کرایوتراپی در مطب، به ازای هر زگیل تناسلی، حدود 400 هزار تومان است. نیتروکسی، بصورت درمان در منزل و نیز کلینیکال قابل استفاده است. این محصول، به‌کمک گاز N2o می‌تواند سرمای 70- درجه‌ تولید بکند! این سرما برای فریز کردن سریع بافت زگیل بسیار عالی‌ست. برای محافظت‌کردن از بافت‌های جانبی زگیل، در مقابل سرما؛ 400 میلی‌لیتر ژل‌ آنتی‌فریز، درون پکیج نیتروکسی قرار گرفته است و شیوه‌ی استفاده از این محصول به طور رایگان به شما آموزش داده می‌شود. چرا باید نیتروکسی‌پن بخریم؟ 1) بسیار مقرون به‌صرفه بودن و ارزان شدن فرایند درمان 2) در دسترس بودن محصول، برای استفاده‌ی مجدد (رویش دوباره‌ی زگیل) ۳) آموزش رایگان کرایوتراپی توسط شرکت برای مشاوره رایگان، با ما تماس بگیرید 09905558450 طهماسبی

    دارو و مواد مصرفی تهران