چسب بخیه مایع چیست؟

چسب بخیه مایع چیست؟

چسب بخیه مایع از نامش پیداست که مایع است مثل چسب قطره ای. چسب مایع بخیه برای کسانی ک از بخیه میترسند یا تحمل درد ندارند، مناسب است. پزشکان جراحی و افراد زیباجو میتوانند از چسب بخیه مایع برای زیبایی و تمیزی کار خود استفاده کنند. چسب بخیه مایع یک چسب قطره ای میباشد که در کمترین زمان ممکن باعث جوش خوردن زخم میشود. چسب بخیه مایع نیازی به نخ و بخیه ندارد.
چسب بخیه مایع هیچگونه عارضه ای ندارد. چسب بخیه مایع برای هرگونه زخمی کاربرد دارد. چسب بخیه مایع جایگزین عالی برای نخ و سوزن است. بعد از استفاده از چسب بخیه مایع نیازی به بستری و دوره نقاهت ندارید. چسب بخیه مایع تا زمانی قابل استفاده است که مایع آن رقیق و به رنگ سفید شفاف باشد. چسب بخیه مایع مناسب انواع زخم ها و بریدگی های سطحی - چسب بخیه مایع درمان آفت و بستن زخم های داخلی دهان و لثه - برداشتن انواع خال گوشتی_ چسب بخیه مایع مناسب انواع جراحی بینی ، سزارین، ستون فقرات، وووو.

چسب بخیه مایع چیست؟
چسب بخیه مایع مناسب برای ورزشکان و کسانیکه در حین ورزش مصدوم میشوند. چسب بخیه مایع دارای پیپت و پالت همراه  برای چندبار مصرف از چسب بخیه مایع میباشد. 
علت استقبال از چسب مایع بخیه نماندن جای بخیه روی پوست است.چسب مایع بخیه یک محصول است که یک سد محافظ پوستی محکم، شفاف و محافظ ایجاد می کند که براحتی اعمال می شود. چسب مایع بخیه برای نواحی از بدن که نیاز به خم شدن دارند، خوب عمل می کند. 

 چسب مایع بخیه مناسب چه زخم هایی است؟ 

 چسب مایع بخیه مناسب زخم های سطحی و عمقی و پارگی های ناشی از تصادفات، انواع عمل های جراحی مانند سزارین، لاپاراسکوپی، برداشتن کیست و غدد، عمل های زیبایی، درمان آفت و زخم های داخلی دهان می باشد. چسب مایع بخیه براحتی در بیمارستان ها توسط متخصص و در منزل توسط خود اشخاص قابل استفاده هستند. برای عمل های جراحی و یا زخم های فوری، می توان از چسب مایع بخیه استفاده کرد.  همچنین چسب مایع بخیه یک وسیله بسیار کاربردی ست که باید در جعبه کمک های اولیه وجود داشته باشد. 

نحوه استفادهاز چسب بخیه مایع
نحوه استفاده از چسب مایع بخیه

 - برای استفاده از چسب مایع بخیه ابتدا دست های خود را بشویید که از برخورد زخم با سطح آلوده جلوگیری کنید. دست های آلوده حاوی باکتری هستند و باعث ایجاد عفونت در زخم می شوند.

- زخم و اطراف آن را نیز به خوبی تمیز کنید. تمیز کردن پوست اطراف زخم بسیار حائز اهمیت است. - از الکل، پد و سایر محلول های ضدعفونی کننده استفاده نکنید زیرا ممکن است باعث تحریک زخم و پوست اطراف آن شود.

- برای استعمال چسب مایع بخیه ابتدا باید لبه های زخم را بهم بچسبانید و با استفاده از پیپت های یکبار مصرف، چسب را روی زخم بصورت یک لایه بریزید. سپس صبر کنید تا خشک شود و مجددا لایه بعدی را روی زخم بریزید و این کار را بسته به عمق شکاف تا چند مرتبه تکرار کنید.

- توجه داشته باشید نیازی به قرنطینه ناحیه مورد نظر نیست و میتوانید استحمام و حرکت راحتی داشته باشید. - توجه داشته باشید که چسب مایع بخیه به سرعت خشک می شود. 

 مراقبت های بعد از استعمال چسب مایع بخیه 

- چسب های مایع بخیه ضد آب هستند، اما سعی کنید از خیس شدن طولانی مدت آن خودداری کنید.
- هیچگونه لوسیون، روغن، پماد و ژل را روی ناحیه آسیب دیده استفاده نکنید. زیرا باعث تضعیف پیوند چسب و پوست می شود.
- از خراشیدن محل خودداری کنید زیرا ممکن است باعث از بین رفتن چسب مایع بخیه شود. 

نحوه برداشتن چسب مایع بخیه

 همانطور که گفته شد برای برداشتن چسب مایع بخیه، نیازی به مراجعه به پزشک نیست.  با استفاده از راه کارهایی که در ادامه می خوانید می توانید چسب را از پوست جدا کنید؛
- ابتدا باید آن را نرم کنید، می توانید یک حوله تمیز و مرطوب روی باند قرار دهید تا نرم شود، و پس از مدتی پیوند بین چسب و پوست جدا شود.

مزایای چسب مایع بخیه 

چسب مایع بخیه علی رغم آنچه تصور می شود مزایای زیادی برخوردار است که مهم ترین آن نماندن جای بخیه روی سطح پوست است که بسیاری افراد برای از بین بردن جای بخیه به لیزر در مانی رو می آورند. چسب مایع بخیه در عمل های زیبایی بسیار حائز اهمیت است که جای بخیه در صورت نماند. چسب مایع بخیه این امر مهم را عملی کرده و از ایجاد جای بخیه و گوشت اضافه روی پوست جلوگیری می کند. از مزایای دیگر چسب مایع بخیه می توان به راحت بودن بیمار پس از استعمال اشاره کرد.  بیمار پس از استفاده از چسب مایع بخیه می تواند به راحتی استحمام کند و حرکت کند، بدون اینکه نگران خیس شدن جای زخم و یا خونریزی مجدد زخم باشد. همچنین موقع استفاده از چسب مایع بخیه دیگر نیازی به استفاده از بی حسی نیست زیرا بیمار دردی را متحمل نمی شود. با استفاده از چسب مایع بخیه در وقت خود صرفه جویی میکنید و نیازی به مراجعه مجدد به پزشک برای درآوردن بخیه ها نیست.شما عزیزان می توانید با اسفاده از چسب مایع بخیه دوره درمان خود را به حداقل برسانید.

از دیگر مزایای استفاده از چسب مایع بخیه موارد زیر میباشد:

- بدون اسکار و اثر زخم
- بدون هیچگونه عوارض جانبی و آلرژی
- بدون نیاز به تزریق بی حسی 
- فعالیت و تحرک آنی 
- مقرون به صرفه و اقتصادی
- کاهش زمان عمل چسب مایع بخیه یک وسیله ضروری است که به غیر از مراکز جراحی، اورژانس و مراکز درمانی بهتر است در خانه های خود نیز از آن داشته باشیم تا در صورت نیاز، قابل دسترسی سریع باشد.

 

برداشت آخر :

اگر شما هم قصد انجام عمل زیبایی دارید
اگر شما هم از بخیه میترسید
اگر شما هم دوست ندارید جای بخیه روی پوستتان بماند
اگر شما هم در حین ورزش و بازی دچار بریدگی پوست میشوید 
چسب بخیه مایع را تهیه کنید و به پزشک مربوطه تحویل دهید تا از در عمل زیبایی شما از آن استفاده کند و دیگر نگران هیچ چیزی نباشید.


۰۵ مرداد ۱۴۰۱


محصولات مشابه
  • آنزیم آلفا آمیلاز

    آنزیم آلفا آمیلاز

    α-آمیلازها (E.C.3.2.1.1) آنزیم هایی هستند که هیدرولیز پیوندهای داخلی α-1،4-گلیکوزیدی موجود در نشاسته را به واحدهای گلوکز، مالتوز و مالتوتریوز را کاتالیز می کنند. تقریباً 25 درصد از بازار آنزیم جهانی را در اختیار دارند . آنها را می توان از منابع مختلفی مانند گیاهان، حیوانات و میکروارگانیسم ها به دست آورد. امروزه امیلازها به راحتی در دسترس هستند و تقریباً به طور کامل جایگزین هیدرولیز شیمیایی نشاسته در صنعت فرآوری نشاسته شده‌اند. α-آمیلاز از چندین قارچ، مخمر و باکتری به دست آمده است. الفا-آمیلازها کاربردگسترده ای در صنایع غذایی، تخمیر، نساجی، کاغذ، مواد شوینده و صنایع دارویی دارند. با این حال، با پیشرفت‌های بیوتکنولوژی، کاربرد آمیلاز در بسیاری از زمینه‌ها مانند شیمی بالینی، دارویی و تحلیلی و همچنین کاربرد گسترده آن در شیرین‌سازی نشاسته و در صنایع نساجی، غذایی، ماءشعیر سازی ، تقطیر و تولید خوراک حیوانات خانگی گسترش یافته است.

    دارو و مواد مصرفی تهران
  • کنترل و ثبت دمای فریزر

    کنترل و ثبت دمای فریزر

    یک سیستم کنترل و مانیتورینگ دمای سردخانه ای مکانیزمی است که قابلیت رکورد و مانیتورینگ و هشدار دمای سردخانه و یا فریزر مورد نظر را در مواقع لزوم به کادر پزشکی اعلام میکند در نگهداری واکسن ها - سرم -دارو و خون و برخی محصولات بهداشتی و پزشکی زنجیره سرد و تامین آن بسیار مهم است در زنجیره سرد نگهداری یک محصول بهداشتی و دارویی اگر افزایش و یا کاهش دمای غیر مجاز رخ دهد سبب فساد موارد ذخیره شده میشود سیستم مانیتورینگ و ثبت دمای سردخانه ای علاوه بر پوشش آنلاین و آفلاین مقدار دما توانایی ثبت دمای مورد نظر را داشته و همچنین در زمان لزوم قادر به ارسال هشدار محلی بصورت آژیر و در مواقع عدم حضور اس ام اس میتواند به کاربران اخطار وضعیت اضطراری را برساند حتی ثبت و رکورد دما سبب میشود نیازمندی به نیرویی که باید این مقوله را یادداشت نماید و هر از گاهی به دلیل فراموشی میتواند اعداد را اختیاری ثبت کند به صفر میرسد قابلیتهای سیستم src3.1 1)نمایش دما 2) ثبت و رکورد و مانیتورینگ دما 3) قابلیت ثبت اطلاعات دما ورطوبت برای مدت طولانی (10سال ) بدون نیاز به کامپیوتر 4)قابلیت رسم نمودار و منحنی تغییرات دماورطوبت 5) قابلیت ارسال اطلاعات به فرم فایل اکسل درخروجی 6)قابلیت کار آنلاین و آفلاین 7) قابلیت ارسال هشدار روی موبایل درصورت افزایش یا کاهش دما 8)قابلیت تلفن کنندگی در صورت افزایش یا کاهش دما 9)قابلیت فرمان مستقل در صورت بروز بحران 10)قابلیت دریافت خروجی اضطراری 11)تنظیم اینتروال زمانی ثبت اطلاعات تا هر مقدار 12)عدم نیاز به اتصال به کامپیوتر بصورت دایم 13)حافظه ذخیره سازی برای مدت 1 سال برای رکورد هایی با فاصله زمانی 1 ربع ساعت 14)ارسال اندازه دما یک یا چند یخچال و فریز و یا سردخانه یک جا در صورت درخواست کاربر روی موبایل(src2.2) 15)قابلیت افزایش تعداد سنسورهای موجود بذون نیاز به تغییر سخت افزار (src2.2) 16)ارتباط با کنترلر و رصد کردن مقادیر به صورت انلاین شبکه درون سازمانی (src2.2) 17)ارتباط با کنترلربه صورت وب سرور از هر نقطه دنیا(src2.2) 18)هشدار بصورت ایمیل (src2.2) 19)بکارگیری آژیر های خروجی و مستقل به منظور انتقال راحت آژیر به هر نقطه داخل محوطه انبار و یا بیرون آن 20)رسم منحنی و گراف دما در بازه زمانی مورد نیاز 21)تعیین مینیمم و ماگزیمم دمای سردخانه و یا یخچال در طول دوره ثبت اطلاعات و هزاران کاربرد دیگر که میتوان از سامانه مانیتورینگ و ثبت دما انتظار داشت این محصول را در وب سایت پیشران صنعت ویرا مشاهده نمایید www.pishrans.com

    دارو و مواد مصرفی تهران
  • ترموگراف دمای یخچال و فریزر

    ترموگراف دمای یخچال و فریزر

    یک سیستم کنترل و مانیتورینگ دمای سردخانه ای مکانیزمی است که قابلیت رکورد و مانیتورینگ و هشدار دمای سردخانه و یا فریزر مورد نظر را در مواقع لزوم به کادر پزشکی اعلام میکند در نگهداری واکسن ها - سرم -دارو و خون و برخی محصولات بهداشتی و پزشکی زنجیره سرد و تامین آن بسیار مهم است در زنجیره سرد نگهداری یک محصول بهداشتی و دارویی اگر افزایش و یا کاهش دمای غیر مجاز رخ دهد سبب فساد موارد ذخیره شده میشود سیستم مانیتورینگ و ثبت دمای سردخانه ای علاوه بر پوشش آنلاین و آفلاین مقدار دما توانایی ثبت دمای مورد نظر را داشته و همچنین در زمان لزوم قادر به ارسال هشدار محلی بصورت آژیر و در مواقع عدم حضور اس ام اس میتواند به کاربران اخطار وضعیت اضطراری را برساند حتی ثبت و رکورد دما سبب میشود نیازمندی به نیرویی که باید این مقوله را یادداشت نماید و هر از گاهی به دلیل فراموشی میتواند اعداد را اختیاری ثبت کند به صفر میرسد قابلیتهای سیستم src3.1 1)نمایش دما 2) ثبت و رکورد و مانیتورینگ دما 3) قابلیت ثبت اطلاعات دما ورطوبت برای مدت طولانی (10سال ) بدون نیاز به کامپیوتر 4)قابلیت رسم نمودار و منحنی تغییرات دماورطوبت 5) قابلیت ارسال اطلاعات به فرم فایل اکسل درخروجی 6)قابلیت کار آنلاین و آفلاین 7) قابلیت ارسال هشدار روی موبایل درصورت افزایش یا کاهش دما 8)قابلیت تلفن کنندگی در صورت افزایش یا کاهش دما 9)قابلیت فرمان مستقل در صورت بروز بحران 10)قابلیت دریافت خروجی اضطراری 11)تنظیم اینتروال زمانی ثبت اطلاعات تا هر مقدار 12)عدم نیاز به اتصال به کامپیوتر بصورت دایم 13)حافظه ذخیره سازی برای مدت 1 سال برای رکورد هایی با فاصله زمانی 1 ربع ساعت 14)ارسال اندازه دما یک یا چند یخچال و فریز و یا سردخانه یک جا در صورت درخواست کاربر روی موبایل(src2.2) 15)قابلیت افزایش تعداد سنسورهای موجود بذون نیاز به تغییر سخت افزار (src2.2) 16)ارتباط با کنترلر و رصد کردن مقادیر به صورت انلاین شبکه درون سازمانی (src2.2) 17)ارتباط با کنترلربه صورت وب سرور از هر نقطه دنیا(src2.2) 18)هشدار بصورت ایمیل (src2.2) 19)بکارگیری آژیر های خروجی و مستقل به منظور انتقال راحت آژیر به هر نقطه داخل محوطه انبار و یا بیرون آن 20)رسم منحنی و گراف دما در بازه زمانی مورد نیاز 21)تعیین مینیمم و ماگزیمم دمای سردخانه و یا یخچال در طول دوره ثبت اطلاعات و هزاران کاربرد دیگر که میتوان از سامانه مانیتورینگ و ثبت دما انتظار داشت این محصول را در وب سایت پیشران صنعت ویرا مشاهده نمایید https://pishrans.com/refrigerator-monitoring رزومه شرکت https://pishrans.com/projects1 عکس پروژ ه ها https://pishrans.com/photo-project

    دارو و مواد مصرفی تهران
  • آموزش کرایوتراپی زگیل تناسلی در خانه!(اسپری نیتروکسی)

    آموزش کرایوتراپی زگیل تناسلی در خانه!(اسپری نیتروکسی)

    نیتروکسی محصولی بسیار مقرون به‌صرفه است. این محصول با قابلیت کرایو کردن قریب به 70 زگیل، یک میلیون و هفتصد هزار تومان قیمت دارد. به عبارت دیگر هزینه‌ی کرایوتراپی هر زگیل، کمتر از 30 هزار تومان خواهد بود. این در حالیست که هزینه کرایوتراپی در مطب، به ازای هر زگیل تناسلی، حدود 400 هزار تومان است. نیتروکسی، بصورت درمان در منزل و نیز کلینیکال قابل استفاده است. این محصول، به‌کمک گاز N2o می‌تواند سرمای 70- درجه‌ تولید بکند! این سرما برای فریز کردن سریع بافت زگیل بسیار عالی‌ست. برای محافظت‌کردن از بافت‌های جانبی زگیل، در مقابل سرما؛ 400 میلی‌لیتر ژل‌ آنتی‌فریز، درون پکیج نیتروکسی قرار گرفته است و شیوه‌ی استفاده از این محصول به طور رایگان به شما آموزش داده می‌شود. چرا باید نیتروکسی‌پن بخریم؟ 1) بسیار مقرون به‌صرفه بودن و ارزان شدن فرایند درمان 2) در دسترس بودن محصول، برای استفاده‌ی مجدد (رویش دوباره‌ی زگیل) ۳) آموزش رایگان کرایوتراپی توسط شرکت برای مشاوره رایگان، با ما تماس بگیرید 09905558450 طهماسبی

    دارو و مواد مصرفی تهران