تابلو استیل ارزان

با توجه به پیشرفت چشمگیری که امروزه در صنعت تابلوهای تبلیغاتی صورت گرفته شما عزیزان با هر سلیقه و کاربردی که بخواهید می توانید تابلو مورد نظر را انتخاب و سفارش دهید اما اگر به دنبال تابلو استیل ارزان هستید و از سوی دیگر تابلویی با کیفیت بالا و طول عمر زیاد می خواهید باید بگوییم همچین چیزی امکان پذیر نیست.

تابلو استیل ارزان را می توانید از فروشگاه ها و شرکت های معتبر در ساخت تابلوهای تبلیغاتی به روش های نقد و اقساط خریداری کنید. در واقع با خرید اقساط برای افرادی که هزینه ی کالا برایشان اهمیت دارد هیچ فشار مالی را حس نخواهند کرد و با توجه به قوانین فروش اقساط شرکت می توانند تسویه کنند.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت تابلو استیل

هرچه کیفیت ساخت تابلوهای تبلیغاتی بالا باشد می بایست هزینه ی بیشتری هم پرداخت کنید. تابلوهای استیل بیشترین جلوه و زیبایی را در بین نسل جدید تابلوهای تبلیغاتی دارند. ترکیب پلاستیک و ورق های استیل و بیرون آمدن نور از بین آن ها هر فردی را به خود جذب کرده و می تواند به کسب و کارتان رونق ببخشد. جنس لبه های به کار رفته شده در ساخت حروف تابلو استیل نیز بر رئی قیمت آن موثر است به طور مثال به تلزگی لبه هایی با نام سایدپا روانه بازار شده اند که چشمگیر بودن تابلو استیل را چند برابر می کند.

تابلو استیل با توجه به زیبایی که دارد می تواند بهترین انتخاب برای مشتریان باشد، در تابلو سازی حروف برجسته تابلو استیل که آلیاژ خاصی دارد باعث مقاومت بالا در برابر تابش مستقیم نور خورشید، سرما و گرما می شود از این رو ماندگاری آن بیشتر و بهتر است. استیل با هر روکش مات، براق و خش داری می تواند در چشم عابرین و مردم فوق العاده به نظر آید.

منبع : گروه تولیدی ایمن نورتاب
۱۳ خرداد ۱۳۹۷
saftysign


محصولات مشابه
  • تابلو فلکسی , تابلو مطب , تابلو پزشکی , تابلو وکالت

    تابلو فلکسی , تابلو مطب , تابلو پزشکی , تابلو وکالت

    ساخت تابلو فلکسی به همراه نصب در اصفهان طراحی، چاپ، ساخت و نصب انواع تابلو فلکسی جهت تابلو مطب و یا تابلو وکالت شامل تابلو های مهتابی خور، اس ام دی خور، یا پرژکتور دار اگر بخواهید نور تابلو از داخل آن تأمین بشود، در داخل تابلو از لامپ های مهتابی یا نوارهای اس ام دی استفاده می شود؛ اما در صورتی که بخواهید نور تابلو از بیرون تأمین بشود، چند پروژکتور بالای سر تابلو نصب می گردد توضیح این که سایز تابلو پزشکی یا همان تابلو دکتری و نیز سایز تابلو وکلا اکثراً 70 در 50 می باشد تابلو آرایشگاه نیز عموماً در همین ابعاد و به صورت یکطرفه یا دوطرفه ساخته می شود تابلوساز حاجی پور اصفهان. سبزه میدان. عبدالرزاق. قبل از سنبلستان. روبروی تقاطع. مجتمع تجاری عبدالرزاق. طبقه 2. واحد 146 - کدپستی 8148691976 همراه 09131342334 ثابت 03134490310 «سفارشات ساخت و ارسال از سراسر کشور پذیرفته می شود» «سفارشات نصب در اصفهان؛ از شهرهای دیگر پذیرفته می شود»

    موسسه‌های تبلیغاتی اصفهان
  • کیسه پارچه ای سوزنی، ساک سوزنی

    کیسه پارچه ای سوزنی، ساک سوزنی

    کیسه پارچه ای سوزنی یا کیسه پارچه تبلیغاتی یکی از محبوبترین کالاهای تبلیغاتی است که امروزه بسیاری از شرکت ها برای تبلیغ کسب و کار خود از آن استفاده می کنند. جنس پارچه این کیسه ها از نوع پارچه اسپان باند می باشد. اسپان باند به گونه ای است که می توان به خوبی بر روی آن چاپ کیسه پارچه ای سوزنی را انجام داد. با این کار شما می توانید اطلاعات کسب و کار خود اعم از لوگو، شماره تماس، واتساپ، اینستاگرام و .... را با بالاترین کیفیت بر روی آن چاپ کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ساک سوزنی و دریافت لیست قیمت کیسه پارچه ای سوزنی با شماره های آگهی تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم برای خرید ساک سوزنی را به صورت کامل در اختیارتان قرار دهند. همچنین می توانید سفارش خود را با تخفیف ویژه ثبت کنید تا محصول با کیفیت در کمترین زمان تهیه و به آدرس شما در هر کجای ایران که باشید ارسال شود.

    موسسه‌های تبلیغاتی تهران
  • ساخت استند پلکسی گلاس رومیزی - لیزرکات

    ساخت استند پلکسی گلاس رومیزی - لیزرکات

    ساخت استند پلکسی گلاس رومیزی با استفاده از بهترین ورق پلکسی شفاف خارجی در فروشگاه لیزرکات : اولین و برترین سایت فروش آنلاین انواع استند پلکسی با قابلیت انتخاب سایز ساخت استند پلکسی گلاس در سایزهای متنوع: استند پلکسی رومیزی A4 (مناسب کاغد سایز 30×21 سانت) استند پلکسی رومیزی A5 (مناسب کاغد سایز 15×21 سانت) استند پلکسی رومیزی A6 (مناسب کاغد سایز 10×15 سانت) استند پلکسی رومیزی 10×20 سانت استند پلکسی رومیزی 10×7 سانت ----------------------------------------------------------- *** تمام استندهای رومیزی پلکسی گلاس هم به صورت افقی و هم بصورت عمودی قابل تولید هستند ----------------------------------------------------------- ساخت استند پلکسی گلاس رومیزی چه مقدار زمان می‌برد؟ انواع استند پلکسی رومیزی در فروشگاه لیزرکات بصورت آماده موجود هستند و شما بلافاصله پس از ثبت سفارش می‌توانید سفارشتان را تحویل بگیرید. نحوه سفارش ساخت استند پلکسی رومیزی چگونه است؟ برای سفارش ساخت استند رومیزی پلکسی گلاس کافیست از طریق یکی از روش‌های زیر اقدام کنید: 1- اولین روش سفارش استند پلکسی، خرید از سایت لیزرکات است. با مراجعه به سایت لیزرکات می‌توانید سایزهای مختلف استند رومیزی پلکسی گلاس را سفارش دهید و در کمتر از 2 ساعت در تهران درب منزل تحویل بگیرید؛ البته اگر ساکن شهرهای دیگر هستید سفارش شما با پست پیشتاز ارسال می‌شود. 2- روش دوم سفارش ساخت استند پلکسی تماس تلفنی است. کافیست با شماره 02133919300 تماس بگیرید تا سفارش استند پلکسی شما را فورا ثبت و ارسال کنیم. 3- و سومین روش خرید استند پلکسی رومیزی پیام در واتساپ است. برای این منظور تعداد و سایز استند درخواستی‌تان را به شماره 09362594424 واتساپ کنید؛ سفارش شما را فورا ثبت می‌کنیم و در اولین فرصت با پیک موتوری در تهران ارسال می‌کنیم. اگر ساکن شهرهای دیگر هستید سفارش شما همان روز تحویل پست پیشتاز می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن بدستتان برسد.

    موسسه‌های تبلیغاتی تهران
  • ساخت پلاک نوری منزل

    ساخت پلاک نوری منزل

    ساخت جدیدترین مدل پلاک منزل بصورت نوری - با برق مستقیم شهری - بدون نیاز به ترانس جداگانه کافیست سیم پلاک را به برق سر درب ورودی منزل خود متصل کنید و از زیبایی پلاک نوری لذت ببرید - کاملا ضدآب - گارانتی مادام‌العمر - موجود در دو سایز 20×20 سانتی‌متر و 15×15 سانتی‌متر پلاک نوری منزل از جنس پلکسی گلاس ضدخش و بصورت کاملا آب‌بند تولید شده است. استفاده از پلکسی گلاس سفید باعص پخش نور از اطراف اعداد پلاک می‌شود که زیبایی خاصی به پلاک می‌دهد این مدل پلاک نوری منزل به راحتی به دیوار نصب می‌شود و ضمانت مادام‌العمر دارد. اگر مشکلی برای پلاک پیش بیاید بصورت رایگان برای شما تعمیر می‌کنیم

    موسسه‌های تبلیغاتی تهران