استند تبلیغاتی و انواع آن




انواع روش های تبلیغاتی :
هر کسب و کاری برای ورود و یا پا برجا ماندن در دنیای رقابت نیاز به تبلیغات دارد . تبلیغات به شیوه های مختلف سنتی و تبلیغات مدرن انجام می شود . هر کسب و کاری بر اساس حیطه کاری خود ، مشتریان ، رقبا ، آداب و رسوم ، فرهنگ ، جنسیت مشتریان ، سن مشتریان و غیره از انواع روش های تبلیغاتی بهره می برد . تبلیغات به شیوه های قدیمی و مرسوم مانند چاپ بنر ، پوستر ، تابلوهای تبلیغاتی نظیر تابلو چلنیوم ، تابلو حروف برجسته ، طراحی و ساخت بیلبورد ، تلویزیون شهری ، تابلو ال ای دی و تبلیغات به شیوه مدرن مانند تبلیغات در سایت ها با رتبه بالا ، تبلیغات کلیکی ، تبلیغات چریکی ، تبلیغات سمپلینگ ، تبلیغات وبلاگی ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی می باشد.






استند تبلیغاتی چیست ؟
استند نوعی سازه است که می توان انواع تبلیغات چاپی با متریالهای مختلف را بر روی پایه مخصوص به شکلی شفاف به معرض نمایش گذاشت که این رسانه تبلیغاتی کاملا مقرون به صرفه است و تقریبا مورد استفاده هر نوع کسب و کاری قرار گرفته است  . استندها نیز نوعی تبلیغات در نقطه فروش محسوب می شوند که به صورت گسترده در مقابل فروشگاه ها ، مراکز خرید و نمایشگاه ها به چشم می خورد که علاوه بر تبلیغات به عنوان اطلاع رسانی ، ارائه گزارشات عمومی در مکان هایی مانند ادارات و نمایشگاه ها ایفای نقش می نماید و در مقابل دید مخاطبان جلب توجه می کند و به آسانی می توان آن را جا به جا نمود و بسیار مقرون به صرفه است .
انواع استندهای تبلیغاتی :
استندهای نمایشگاهی
استندهای فروشگاهی
استندهای تبلیغاتی
استند تبلیغاتی چیست ؟
یک نوع سازه تبلیغاتی است که در مکانهای متعدد بویژه در نقطه خرید نصب می شود و هدف از طراحی این سازه تبلیغاتی ، معرفی کسب و کار به عموم مردم به ویژه مشتریان است . از این تابلوی تبلیغاتی در محیط های داخلی همچون غرفه های نمایشگاهی ، فروشگاه و مرکز خرید ، هتل ها ، کنفرانس ها و در محیط خارجی مانند گذرگاه ها و معابراستفاده می شود .




انواع استند تبلیغاتی :
استند رول آپ : یک نمونه استند ایستاده است که قابلیت رول شدن دارد و فضای کمی اشغال می کند .
استند رومیزی : یک نوع استند طبقاتی است که برای جای گیری اجناس با ابعاد کوچک طراحی شده است که بیشترین کاربرد را در لوازم آرایشی و بهداشتی دارد مثل جای لاک
استند زمینی یا ایستاده : این نوع استند نسبت به سایر استندها ابعاد بزرگتری دارد و می تواند تبلیغات را به صورت گسترده تری به نمایش بگذارد 
استند ایکس : یک استند از نوع ایستاده است که می توان بنر بر روی آن نصب کرد
استند چرخشی : این استند طوری طراحی شده است که زاویه دید 360 درجه ایجاد می کند و مخاطب می تواند از هر زاویه به خوبی آن را رویت کند.
استند جا کاتالوگی : این استندها به دو صورت رومیزی و طبقاتی طراحی می شوند و برای قرارگیری کاتالوگ های مربوط به محصولات مناسب است
استند اداری : این استندها معمولا از جنس پلکسی گلاس ساخته  می شوند و برای استفاده های متعدد مانند بروشورها ، کاتالوگ ها و سایر المان های چاپی کاربرد دارد که خود استندهای اداری به سه دسته استند کارت ویزیت ، استند رومیزی تک برگی و استند جای کاتالوگ و یا بروشور تقسیم بندی می شود .
استند تبلیغاتی محصول : این استند قابل پیاده سازی با متریال های متعدد از جمله فلزی ، پلاستیک ، پلکسی گلاس و ام دی اف می باشد که برای کاربردهای متعدد کسب وکار از جمله تبلیغات لوازم آرایشی ، طلا ، موبایل، عطر ، مواد غذایی و لوازم تحریر مورد استفاده قرار می گیرد .
نقش استند تبلیغاتی در مرکز خرید :
تبلیغات در نقطه خرید بسیار حائز اهمیت است تا جایی که ممکن است شخصی اصلا قصد خرید محصولی را نداشته باشد اما با مشاهده تبلیغات گسترده در نقطه خرید به یک خریدار تبدیل شود زیرا درصد بالایی که قصد خرید ندارند در نقطه خرید تصمیم به خرید می گیرند که استندهای تبلیغاتی یکی از بهترین ابزارها برای ترغیب مشتریان به خرید است برای همین است که آژانس های تبلیغاتی به تبلیغات در نقطه فروش اهمیت ویژه ای قائل هستند و سعی می کنند با ایجاد ایده های خلاق و یک پیام تبلیغاتی موثر بر ذهن بصری افراد تاثیر بگذارند و افراد را به سمت صاحبین مشاغل سوق دهند .
مزایا و ویژگی های استندهای تبلیغاتی :
امکان استفاده در محیط های باز و فضاهای بسته
قابلیت استفاده دو طرفه از استندها
از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه است
قابلیت نصب و حمل و نقل آسان
قابلیت تغییر چاپ استند بدون نیاز به تغییرات اساسی
قابل تنظیم در اندازه های دلخواه
تنوع در طرح و بعد
هیچ محدودیتی در نوع فرم و قالب ندارد
با ایده های نو و چاپ شعار تبلیغاتی مناسب می توانید سود و فروش خود را چند برابربالا ببرید
استندهای تبلیغاتی بر اساس نیاز و سلیقه مشتریان طراحی و پیاده سازی می شوند
قابلیت تعویض طرح با هزینه ناچیز بدون نیاز به تغییرات بنیادی
قابل استفاده در مکان های کوچک و بزرگ
کاربرد استندهای نمایشگاهی و تبلیغاتی :
معرفی کسب وکار و برندینگ به شکلی خاص طوری که اگر به صورت خلاق طراحی شود می تواند برای مدت بلندی در ذهن مخاطب رسوخ نماید
استفاده در همایش ها و کنفرانس های خبری برای اطلاع رسانی های عمومی
قابل پیاده سازی در هر فضا و مکانی
تبلیغات سمپلینگ

منبع : گروه تولیدی ایمن نورتاب
۱۴ اسفند ۱۳۹۷
saftysign


محصولات مشابه
  • تابلو فلکسی , تابلو مطب , تابلو پزشکی , تابلو وکالت

    تابلو فلکسی , تابلو مطب , تابلو پزشکی , تابلو وکالت

    ساخت تابلو فلکسی به همراه نصب در اصفهان طراحی، چاپ، ساخت و نصب انواع تابلو فلکسی جهت تابلو مطب و یا تابلو وکالت شامل تابلو های مهتابی خور، اس ام دی خور، یا پرژکتور دار اگر بخواهید نور تابلو از داخل آن تأمین بشود، در داخل تابلو از لامپ های مهتابی یا نوارهای اس ام دی استفاده می شود؛ اما در صورتی که بخواهید نور تابلو از بیرون تأمین بشود، چند پروژکتور بالای سر تابلو نصب می گردد توضیح این که سایز تابلو پزشکی یا همان تابلو دکتری و نیز سایز تابلو وکلا اکثراً 70 در 50 می باشد تابلو آرایشگاه نیز عموماً در همین ابعاد و به صورت یکطرفه یا دوطرفه ساخته می شود تابلوساز حاجی پور اصفهان. سبزه میدان. عبدالرزاق. قبل از سنبلستان. روبروی تقاطع. مجتمع تجاری عبدالرزاق. طبقه 2. واحد 146 - کدپستی 8148691976 همراه 09131342334 ثابت 03134490310 «سفارشات ساخت و ارسال از سراسر کشور پذیرفته می شود» «سفارشات نصب در اصفهان؛ از شهرهای دیگر پذیرفته می شود»

    موسسه‌های تبلیغاتی اصفهان
  • سررسید تبلیغاتی 1402، سالنامه 1402 ، سررسید سلفونی

    سررسید تبلیغاتی 1402، سالنامه 1402 ، سررسید سلفونی

    نشر پیک فدک به عنوان بزرگترین و پرقدرت ترین شرکت در زمینه طراحی و چاپ انواع سررسید و سالنامه همواره کوشیده تا با قدمت 20 ساله خود، محصولات باکیفیتی را در اختیار مشتریان و همکاران قرار دهد. از انواع سررسید های تولید شده توسط مجموعه پیک فدک می توان به سررسید وزیری، سررسید اروپایی، سررسید اروپایی فانتزی، سررسید سلفونی، سررسید چرم، سررسید ترمو، سررسید گالینگور و .... اشاره کرد. برای مشاهده محصولات شرکت پیک فدک به سایت مجموعه پیک فدک مراجعه کنید.

    موسسه‌های تبلیغاتی قم
  • کیسه پارچه ای سوزنی، ساک سوزنی

    کیسه پارچه ای سوزنی، ساک سوزنی

    کیسه پارچه ای سوزنی یا کیسه پارچه تبلیغاتی یکی از محبوبترین کالاهای تبلیغاتی است که امروزه بسیاری از شرکت ها برای تبلیغ کسب و کار خود از آن استفاده می کنند. جنس پارچه این کیسه ها از نوع پارچه اسپان باند می باشد. اسپان باند به گونه ای است که می توان به خوبی بر روی آن چاپ کیسه پارچه ای سوزنی را انجام داد. با این کار شما می توانید اطلاعات کسب و کار خود اعم از لوگو، شماره تماس، واتساپ، اینستاگرام و .... را با بالاترین کیفیت بر روی آن چاپ کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ساک سوزنی و دریافت لیست قیمت کیسه پارچه ای سوزنی با شماره های آگهی تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم برای خرید ساک سوزنی را به صورت کامل در اختیارتان قرار دهند. همچنین می توانید سفارش خود را با تخفیف ویژه ثبت کنید تا محصول با کیفیت در کمترین زمان تهیه و به آدرس شما در هر کجای ایران که باشید ارسال شود.

    موسسه‌های تبلیغاتی تهران
  • ساخت استند پلکسی گلاس رومیزی - لیزرکات

    ساخت استند پلکسی گلاس رومیزی - لیزرکات

    ساخت استند پلکسی گلاس رومیزی با استفاده از بهترین ورق پلکسی شفاف خارجی در فروشگاه لیزرکات : اولین و برترین سایت فروش آنلاین انواع استند پلکسی با قابلیت انتخاب سایز ساخت استند پلکسی گلاس در سایزهای متنوع: استند پلکسی رومیزی A4 (مناسب کاغد سایز 30×21 سانت) استند پلکسی رومیزی A5 (مناسب کاغد سایز 15×21 سانت) استند پلکسی رومیزی A6 (مناسب کاغد سایز 10×15 سانت) استند پلکسی رومیزی 10×20 سانت استند پلکسی رومیزی 10×7 سانت ----------------------------------------------------------- *** تمام استندهای رومیزی پلکسی گلاس هم به صورت افقی و هم بصورت عمودی قابل تولید هستند ----------------------------------------------------------- ساخت استند پلکسی گلاس رومیزی چه مقدار زمان می‌برد؟ انواع استند پلکسی رومیزی در فروشگاه لیزرکات بصورت آماده موجود هستند و شما بلافاصله پس از ثبت سفارش می‌توانید سفارشتان را تحویل بگیرید. نحوه سفارش ساخت استند پلکسی رومیزی چگونه است؟ برای سفارش ساخت استند رومیزی پلکسی گلاس کافیست از طریق یکی از روش‌های زیر اقدام کنید: 1- اولین روش سفارش استند پلکسی، خرید از سایت لیزرکات است. با مراجعه به سایت لیزرکات می‌توانید سایزهای مختلف استند رومیزی پلکسی گلاس را سفارش دهید و در کمتر از 2 ساعت در تهران درب منزل تحویل بگیرید؛ البته اگر ساکن شهرهای دیگر هستید سفارش شما با پست پیشتاز ارسال می‌شود. 2- روش دوم سفارش ساخت استند پلکسی تماس تلفنی است. کافیست با شماره 02133919300 تماس بگیرید تا سفارش استند پلکسی شما را فورا ثبت و ارسال کنیم. 3- و سومین روش خرید استند پلکسی رومیزی پیام در واتساپ است. برای این منظور تعداد و سایز استند درخواستی‌تان را به شماره 09362594424 واتساپ کنید؛ سفارش شما را فورا ثبت می‌کنیم و در اولین فرصت با پیک موتوری در تهران ارسال می‌کنیم. اگر ساکن شهرهای دیگر هستید سفارش شما همان روز تحویل پست پیشتاز می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن بدستتان برسد.

    موسسه‌های تبلیغاتی تهران