جای نیش ساس چه شکلی است

ساس ها حشرات کوچکی هستند که از خون انسان یا حیوانات تغذیه می کنند. آنها مسطح، بیضی شکل و به رنگ قرمز مایل به قهوه ای هستند. آنها می توانند در تختخواب، مبلمان، فرش، لباس و سایر وسایل شما زندگی کنند و شب‌ها بیشتر فعال هستند.

ساس ها بال ندارند، بنابراین به حیوانات یا انسان ها تکیه می کنند تا آنها را از مکانی به مکان دیگر حمل کنند. آنها معمولاً پس از یک سفر شبانه، با ورود به چمدان یا لباس ها یا همراه مبلمان دست دوم آلوده وارد خانه می‌شوند، و می توانند کل خانه تان را آلوده کنند. آنها همچنین می توانند از یک خانه به خانه دیگر بروند. در ادامه مطلب در مورد جای نیش ساس، درمان گزیدگی ساس با پماد و دستگاه دفع ساس صحبت خواهیم کرد.
آیا نیش ساس خطرناک است؟
اگرچه نیش ساس به ندرت خطرناک است، و مشکل جدی محسوب نمی‌شود، اما می تواند بسیار خارش دار باشد. در برخی موارد، آنها عفونی می شوند یا باعث واکنش آلرژیک می شوند. خارش و التهاب ناشی از نیش ساس بسیار را یج است.

پماد برای جای نیش ساس
بهترین راه فوری درمان جای نیش ساس استفاده از پماد است. از آنجایی که نیش ساس می تواند باعث التهاب، سوزش و خارش شود. پس باید از پماد ‌های که خارش و التهاب را کنترل می کنند، استفاده نمود. به این ترتیب موثرترین انواع پماد برای جای نیش ساس می‌توانیم به این موارد اشاره کنیم :

کالامین : این پماد خارش و سوزش را تسکین می دهد و به خشک شدن جای گزیدگی کمک ویژه ای خواهد کرد.
پماد آنتی هیستامین : این دارو ها می توانند در رفع التهاب و قرمزی و تسکین واکنش های آلرژیم موفق باشد. همچنین تورم، قرمزی و خارش را تسکین خواهد داد.
کلوبتازول :
زینک اکساید
 هیدروکورتیزون
پماد بنادریل یا دیفن هیدرامین
درمان نیش ساس – درمان ساس گزیدگی
از آنجایی که نیش ساس معمولا مشکل جدی محسوب نشده و خطرناک نیست! بنابراین به جز موارد خاص نیازی به مراجعه به پزشک نیست و در بیشتر موارد، نیش ساس در عرض 1 تا 2 هفته بهتر می شود. برای تسکین علائم، می توانید از درمان‌های خانگی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم :

کف صابون برای جای نیش ساس
یکی از راه های درمان التهاب و سوزش جای نیش ساس استفاده از کف صابون است. برای این منظور کف غلیظی از صابون ایجاد کند و روی جای نیش قرار دهید و اجازه دهید به همین شکل روی آن بماند تا خشک شود. این درمان می تواند سوزش جای نیش را تسکین دهد. همچنین این درمان در فرونشاندن سوزش و عفونت هم بسیار موثر است.

جوش شیرین
برای این منظور مقداری جوش شیرین را با آب مخلوط کنید تا خمیر غلیظی ایجاد شود. سپس خمیر را بر روی جای نیش حشرات استعمال کنید و اجازه دهید حداقل یک ساعت روی زخم بماند و خشک شود. در آخر هم جای زخم را با آب گرم بشویید.

لیمو ترش
لیمو ترش ماده ای ضد عفونی کننده و حاوی انواع ویتامین ها است. بنابراین می تواند به رفع التهاب و عفونت جای نیش ساس کمک کند. برای این منظور پارچه ای را به آب لیمو آغشته کنید و روی جای زخم ها قرار دهید. این درمان را تا 3 مرتبه در روز تکرار کنید.

آلوئه ورا
گیاه آلوئه ورا دارای خواص ضد التهابی است که می تواند قرمزی و سوزش جای نیش ساس را برطرف کند. برای این منظور از آلوئه ورای طبیعی استفاده کنید و ژل آن را استخراج کنید. این ژل را رای 20 الی 30 دقیقه روی جای نیش قرار دهید تا التهاب آن تسکین یابد. این درمان را می‌توانید تا 3 مرتبه در روز تکرار کنید.

در صورتی که جای نیش ساس با درمان های خانگی و پماد برطرف نشد و یا زخم ملتهب، دردناک تر شده و یا تاول زد، باید فورا برای درمان با پزشک مشورت کنید.

بهترین دستگاه دفع ساس منزل
بهترین راه دفع حشره ساس، دستگاه دفع ساس دافع الکتریک است. این دستگاه با ایجاد محیطی نا امن برای ساس، به صورت دائمی از ورود این حشره و جانوران موذی به آپارتمان جلوگیری می کند. این دستگاه بر خلاف سایر دستگاه ها دفع حشرات بدون اینکه بوی بدی ایجاد کند، و یا از مواد سمی استفاده کند. انواع حشرات از جمله ساس را از بین خواهد برد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه و اطلاع از قیمت دستگاه دفع حشرات بر روی لینک کلیک کنید.
ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید : 
https://dafeelectric.ir/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%86%DB%8C%D8%B4-%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D9%87%D8%B1-%D8%A2%D9%86%DA%86%D9%87-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF/
۰۹ مهر ۱۴۰۲
دافع الکتریک


محصولات مشابه
  • رزین مدلسازی ترمیم دندان DM100 ایسان

    رزین مدلسازی ترمیم دندان DM100 ایسان

    [رزین دندانپزشکی](https://azarin3d.com/product/263/eSUN-DM100-Dental-Restoration-Model-Resin) ایسان مدل DM100 برای ترمیم دندان استفاده میشود. استحکام بالا در خروجی این رزین باعث مقاومت بالای آن در برابر ضربه و همچنین مقاومت در برابر خراش شده است. این رزین دارای انقباض کم (<0.5٪) وسختی بالا (بیشتر از 80D )و همچنین پایداری ابعادی خوبی است .ثبات ابعادی بالا در رزین DM100 باعث عدم تغییر شکل و دوام بالای ان شده و اجازه ی چندبار قالبگیری را برای درمان میدهد. این رزین مناسب برای پرینت سه بعدی, مدل های دندانی با دقت بالا است . مدل های دندانی تهیه شده با رزین DM100 دارای بافت خوب و سطح صاف در عین حال مقاوم هستند. دندانپزشکی دیجیتال Digital Dentistry بکارگیری فناوری های دیجیتال در فرآیند درمانِ مشکلات دهان و دندان است .دندانپزشکی دیجیتال با اسکن دیجیتالی دهان بیمار توسط اسکنر داخل‌ دهانی دستی (Intraoral 3D Scanner) یا اسکنر خارجی شروع میشود و تصاویر دیجیتال برای طراحی روکش، پایه‌های ایمپلنت، تاج و دندان مصنوعی در نرم‌افزار طراحی CAD آپلود می‌شوند. در مرحله‌ی بعد فایل‌ها باید در نرم‌افزار اسلایسر آپلود شوند. پس از طی این مراحل، همه چیز برای یک پرینت با کیفیت آماده است.از مزایای دندانپزشکی دیجیتال به دقیق تر کردن روند درمان بیمار و کاهش هزینه های درمان اشاره کرد. کلیه محصولات با گارانتی طلایی آذرین به شما مشتریان عزیز تحویل داده می شود. با ما بهترین ها را بسازید. با مجموعه آذرین 3D بهترین و جدیدترین پرینتر های سه بعدی فیلامنتی و رزینی را تجربه کنید. با آذرین 3D می توانید مقرون به صرفه ترین پرینتر 3 بعدی را با کیفیتی مناسب تامین و هر آنچه را که می خواهید تولید کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید به اطلاعات تماس در پایین آگهی و یا وبسایت مراجعه بفرمایید .

    دندانپزشکی خراسان رضوی
  • رزین سرجیکال گاید دندانسازی| Dental Surgical Guide uv Resin

    رزین سرجیکال گاید دندانسازی| Dental Surgical Guide uv Resin

    رزین تخصصی دندانسازی رزین سرجیکال گاید شفاف گروه صنعتی آذرین تامین کننده انواع رزین های زیست پذیر در حوزه پزشکی می باشد. یکی از رزین های پرکاربرد در حوزه دندانسازی رزین پرینتر سه بعدی به نام Dental Surgical Guide می باشد. این مدل دارای استحکام کششی و کیفیت سطح بسیار بالایی می باشد. همچنین رزین سرجیکال گاید شفاف بدلیل شرینک بسیار کم از دقت ابعادی بسیار خوبی برخوردار است. این رزین در خانواده رزین های زیست پذیر پزشکی با کلاس I قرار دارد و دارای استاندارد های TFDA و CE-registered می باشد. https://azarin3d.com/product/144/dental-surgical-guide-uv-resin-3d-printer

    دندانپزشکی خراسان رضوی
  • رزین ریخته گری دندان DC100 ایسان

    رزین ریخته گری دندان DC100 ایسان

    رزین ریختگری دندان ایسان مدل DC100 یکی از رزین های جدید در حوزه ی دندانپزشکی است که توانسته نیازهای فرایند ریختگری در صنعت دندانسازی را برطرف کند. رزین DC100 ایسان برای قالبگیری با دقت بالا بسیار مناسب است و سطح صاف و یکنواختی را ارائه میدهد. این رزین دارای درصد شرینک کم است و در طول زیمن تغییر حجم نمیدهد همچنین خاکستر و باقی مانده اضافی در زمان فرآیند ندارد.ویسکوزیته این مدل رزین پایین است و سیالیت خوبی دارد. از کاربردهای این رزین میتوان به موارد زیر اشاره کرد: [رزین ریختگری دندان DC100](https://azarin3d.com/product/264/eSUN-Dental-Cast-DC100-Resin) ایسان برای ریختگری تک واحد,لمینیت ,بریج و همچنین برای تولید بلنک استفاده میشود.این مدل رزین ریخته گری دارای سطح صاف، کاهش جزئیات بالا و قالب گیری با دقت بالا می باشد.این رزین را میتوانید از مجموعه آذرین با پشتیبانی و آموزش رایگان آذرین تهیه نمایید و عضو باارزشی از باشگاه مشتریان آذرین باشید تا از تخفیفات پلکانی آن استفاده نمایید.

    دندانپزشکی خراسان رضوی
  • رزین سرجیکال گاید دندان SG100 ایسان

    رزین سرجیکال گاید دندان SG100 ایسان

    [رزین سرجیکال گاید ](https://azarin3d.com/product/265/eSUN-SG100-Surgical-Guide-dental-resin)ایسان مدل SG100 رزین دندانسازی با جزئیات و دقت بالا می باشد که دارای سطح صاف و شفاف است. این رزین در حین جراحی ایمپلنت هیچ گونه پیچ خوردگی و انقباض با مته کاری ایجاد نمی کند و همچنین ماده ای با مقاومت حرارتی بالا (HDT 130℃) است و می توان آن را با حرارت بالا استریل کرد. بنابراین، می تواند از هرگونه عفونت ناشی از جراحی ایمپلنت جلوگیری کند.S-Plastic SG-100 یک ماده زیست سازگار و ضد حساسیت است که گواهینامه پزشکی KFDA و CE را دریافت کرده است. استحکام و چقرمگی خوب,مقاومت در برابر ضربه , قابلیت استریلیزاسیون با دمای بالا آن را به رزینی مناسب در حوزه ی دندانسازی تبدیل کرده است. با مجموعه آذرین 3D بهترین و جدیدترین پرینتر های سه بعدی فیلامنتی و رزینی را تجربه کنید. کلیه محصولات با گارانتی طلایی آذرین به شما مشتریان عزیز تحویل داده می شود. با ما بهترین ها را بسازید.

    دندانپزشکی خراسان رضوی