رایج ترین مشکلاتی که حین تولید زغال فشرده به وجود می اید چیست؟

قطعا برای کسانی که به تازگی وارد این شغل شده اند مشکلاتی حین تولید زغال به وجود می اید که شاید راه حل آن را ندادند و این موضوع باعث میشود که در این کار به موفقیت نرسند و ورشکست شوند.

ما در این مقاله قصد داریم به طور مختصر به این مشکلات بپردازیم و راه حل انها را بیان کنیم.

مشکلات احتمالی در تولید زغال فشره :

1.نداشتن علم کافی

بسیاری از افراد به این امید که این کار سود خوبی دارد بدون شناخت و بررسی کافی وارد ان میشوند و در انتها نیز با مشکلات زیادی روبرو میشوند و به دلیل نداشتن دانش و تجربه کافی در این کار ناامید شده و ورشکست میشوند. پیشنهاد ما به شما این است که قبل از ورود به کار تحقیقات زیادی راجب ان انجام دهید و از کارگاه های فعال تولید زغال فشرده دیدن کنید تا با شرایط و سختی های ان اشنا شوید.

شما در این کار به یک پشتوانه نیاز دارید که تمام مراحل را به شما اموزش داده و شما را با تکنیک های کار اشنا کند.

شرکت تابناک زغال در این زمینه همراه شماست و شما را در این کار تنها نمیگذارد.با اموزش های ما در این زمینه میتوانید در کار خود موفق ترین باشید.

2.ماردون و سیلندر بی کیفیت(بریکت شل و شکننده)

قطعا استفاده از دستگاه های سالم و با کیفیت تاثیر زیادی ر کیفیت زغال تولیدی دارد.سیلندر بی کیفیت و ضعیف باعث تولید بریکت شل و شکننده میشود،روی بریکت سوخته شده و دود بیش از حد ایجاد میکند.

3.ترکیب مواد اولیه(زغال پوک مانند)

درصد مواد اولیه اهمیت بسیاری در کیفیت زغال دارد.ترکیب مواد اولیه باید به صورت 80% خاک اره ،15%پوست گردو و 5% خاک زغال باشد.برخی افراد خاک زغال را بیش از حد مجاز استفاده میکنند که باعث تولید زغال پوک شده و حتی باعث استهلاک و خوردگی ماردون میشود.همچنین وجود مواد شیمیایی و یا استفاده از چسب در مواد اولیه باعث میشود که زغال با کیفیتی نداشته باشید که باعث سردرد و دود اضافی خواهد شد.

4.سیستم خشک کن

تنظیم رطوبت مواد در فرایند تولید اهمیت بسیاری دارد.خشکی یا رطوبت بیش ازحد هرکدام باعث بروز مشکلاتی در تولید بریکت خواهند شد.

5.خشکی بیش از حد مواد(شیشه کردن،کمانی شدن،عطسه کردن)

خشکی بیش از حد مواد باعث شیشکه کردن بریکت (شیشه های 5 سانت 5 سانت)،بریکت سفت، پوک مانند، شکننده و کمانی شدن بریکت میشود.خشکی مواد باعث عطسه کردن ماردون میشود و همچنین باعث میشود مواد از اکسترودر بیرون بپاشد.

6.رطوبت بیش از حد مواد(بریکت قهوه ای و خمیری،شلیک کردن)

رطوبت بیش از حد که اکثرا در فصل های سرد مثل زمستان با ان روبرو هستیم باعث بروز ترک های ریز دربریکت و تولید بریکت قهوه ای و خمیری مانند میشود که در نهایت زغال خوبی تولید نمیکند. رطوبت بالای مواد باعث شلیک کردن ماردون میشود و هرچه رطوبت بالاتر باشد صدای شلیک قویتری به گوش میرسد .

7.کوره ی نامناسب

کوره اخرین مرحله و قطعا مهمترین مرحله در فرایند تولید زغال محسوب میشود بنابراین باید به استاندارد بودن ان توجه داشت.اندازه و ابعاد کوره باید استاندارد باشد.کوره نباید درز داشته و هوا بکشد.


۲۳ آبان ۱۴۰۱


محصولات مشابه
  • دستگاه فرز CNC چوب و mdf

    دستگاه فرز CNC چوب و mdf

    برنا ابزار طوس بزرگترین تولیدکننده دستگاه های cnc در ایران دستگاه cnc فرز منبت چوب این دستگاه قابلیت منبت کاری سه بعدی بر روی انواع فرآورده های چوبی، تفلون، ارتالون و مواد نرم را داراست. مزایا قابل توجه این دستگاه شامل: قابلیت نصب روتاری جهت منبت کاری سطوح گرد(برای پایه ستونها ،نرده ها،و...) *قابلیت نصب وکیوم با میز های مکنده آبی و روغنی جهت نگه داشتن آسان قطعه کار *حکاکی و برشکاری روی ورق کامل mdf *ساخت دستگاه در سه سایز کوچک،متوسط و بزرگ *سرو موتور 750 دلتا *کنترلر: رادونیکس *اسپیندل: 6kw/قابل ارتقا با نظر مشتری ریل ها: lmguid گیربکس خورشیدی با کمترین لقی *سیستم حرکتی محور ها:دنده شانه مورب و بال اسکرو *قابلیت نصب تولچنج با حداقل 6 پارکینگ و بیشتر *یک سال گارانتی/ده سال خدمات پس از فروش/نصب و راه اندازی رایگان آموزش کامل اپراتور به صورت رایگان *فروش به صورت 50 درصد نقد و50 درصد اقساط بدون بهره *ارائه معرفی نامه جهت دریافت وام 36 ماهه دانش بنیان در صورت درخواست مشتری (داشتن جواز کسب مرتبط و معتبر الزامیست) **خرید بدون واسطه از دفتر مرکزی شرکت دانش بنیان برنا ابزار طوس در تهران

    متفرقه تهران
  • آندایزینگ طلایی قطعات آلومینیومی

    آندایزینگ طلایی قطعات آلومینیومی

    آنودایزینگ یک فرایند الکتروشیمیایی است که یک لایه محافظت کننده‏ ی طبیعی از فلز را بر روی آن فلز رشد می‏دهد. بر عکس فرایند های رنگ‏ کاری و آبکاری، پوشش اندی بر روی سطح اعمال نمی‏شود، بلکه اکسید بر روی سطح فلز تشکیل شده و سپس رشد پیدا می‏کند که در نتیجه سطحی بسیار سخت‏تر و مقاوم‏تر در برابر خوردگی و خراشیدگی در مقایسه با سطح فلز از خود نشان می‏دهد. آنودایزینگ بر روی فلزاتی چون آلومینیوم، منیزیم، تیتانیوم، روی، تانتالیوم و نیوبیوم قابل اجرا است. انواع خدمات آبکاری آلومینیوم در طیف های رنگی مختلف، توسط این شرکت با کیفیت بالا و با رکتیفایرهای سوئیچینگ پالسی همگام با تکنولوژی روز در دنیا انجام می پذیرد. خدمات ذیل توسط این مجموعه بصورت تضمینی و با کیفیت بالا انجام می پذیرد: - خدمات آندایزینگ آلومینیوم و آلیاژهای آن جهت بالا بردن مقاومت به سایش قطعات آلومینیومی. - خدمات آنودایز سخت قطعات آلومینیومی جهت بالابردن افزایش مقاومت به خوردگی قطعات آلومینیومی. - خدمات اندایز رنگی آلومینیوم و آلیاژهای آن جهت مصارف دکوراتیو و زیباسازیه آلومینیوم. - پرداختکاری و پولیش کاری آلومینیوم مانند: براق کردن آلومینیوم ، مات کردن آلومینیوم، پرداخت خش دار سطحی و عمیق ، گیلانس و ... . - پولیشینگ شیمیایی و الکتریکی آلومینیوم و آلیاژهای آن. - آلوداین آلومینیوم. - آندایز سفید - آندایز قطعات آلومینیومی ریخته گری به روش PEO . - هارد آندایزینگ آلومینیوم و آلیاژهای آن با رکتیفایرهای سوئیچینگ پالسی و با دقت و کیفیت بسیار بالا . - هارد آندایزینگ آلیاژهای سری 2024. - آنودایزینگ آلومینیوم جهت بوجود اوردن خواص الکترواستاتیکی . - آنودایز نرمال آلومینیوم در طیف های رنگی مختلف بصورت مات و براق . - انجام پروژه های صنعتی و دانشجویی . - مشاوره جهت راه اندازی خطوط آندایزینگ آلومینوم ، تیتانیوم، الکتروپولیش استیل همگام با متد روز در دنیا و با تکیه بر اصول علمی.

    متفرقه تهران
  • ضدعفونی کننده پستان گاو: سیف تیت گارد

    ضدعفونی کننده پستان گاو: سیف تیت گارد

    ضدعفونی کردن پستانک پس از شیردوشی یا غوطه وری پستان با تیت گارد به طور گسترده به عنوان موثرترین و مهم ترین مؤلفه برای جلوگیری از انتشار [پاتوژن های ماستیت](https://www.aralshimi.com/mastitis-pathogens) مسری در گله شیردوش در نظر گرفته می شود. پوست پستانک برای مقابله با خواص تحریک‌کننده‌ای که این مواد فعال روی پوست سرپستانک دارند، می‌توان نرم‌کننده پوست اضافه کرد. ◊ موارد کاربرد [سیف تیت گارد](https://www.aralshimi.com/product/safe-teat-guard) : ضدعفونی نوک پستان بخش کلیدی پیشگیری از عفونت پستان است. تیت گارد با کمک به کاهش میزان باکتری روی پستان، بخش مهمی از پیشگیری از عفونت پستان است. و باید قبل و بعد از شیردوشی انجام شود. پاک کردن پستانک قبل از شیردوشی برای تکمیل فرآیند تمیز کردن ضروری است. ◊ مزایا: باکتری های محیطی روی سرپستانک را قبل از شیردوشی کاهش می دهد. همچنین خطر عفونت های جدید ناشی از چنین باکتری هایی را که اغلب به ماستیت بالینی تبدیل می شوند، کاهش می دهد. رفلکس دفع شیر را تحریک کرده و مواد ضد عفونی کننده اضافی را از بین می برد. تیت گارد لایه شیر روی سرپستانک را با محلول ضد باکتری می پوشاند. سیف گارد به جلوگیری از انتقال باکتری های مسری مانند استافیلوکوکوس اورئوس کمک می کند. با ترکیبی از نرم کننده و ضد عفونی کننده پوست وضعیت سرپستانک را بهبود می بخشد. این محصول در ظروف 20 کیلویی ارائه می گردد، جهت مشاوره و خرید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

    متفرقه گلستان
  • فروش لوله اتصالات پنج لایه گرمایشی

    فروش لوله اتصالات پنج لایه گرمایشی

    لوله پنج لایه نیوپایپ لوله 5لایه نیوپایپ newpipe از ساختار پنج لایه تشکیل شده است که مناسب برای مصارف ساختمانی و بهداشتی می باشد. این لوله از ترکیب پلیمر و فلز تشکیل شده است که با استفاده از خواص فلز و پلیمر می توانید برای مصارف مختلف که در این مطلب ذکر کردیم از این لوله ها استفاده کرد. با توجه به تحمل دمایی 90 درجه یی که این لوله ها دارند می توان در بخش های مصرفی بیشتری از این لوله ها بهره برد. برای ساخت لوله پنج لایه نیوپایپ از تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است که با توجه به مواد اولیه استفاده شده، حسن های زیادی نسبت به لوله های گالوانیزه و مسی و فلزی دارد و جایگزین مناسبی برای آن ها در مصارف مختلف می باشد. شما می توانید لوله پنج لایه نیوپایپ را تا24 درصد تخفیف از فروشگاه آذربایجان تهیه کنید.

    متفرقه تهران