عوامل موثر بر قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس

 
  عوامل موثر بر قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس
 
    برج خنک کننده فایبرگلاس
 
   قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس
 
   برج خنک کننده فایبرگلاس در انواع مختلف و شکل های متنوع تولید می شود. قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس بر اساس پارامترهای مختلفی تعیین می شود؛ نوع فن، شکل برج خنک کننده فایبرگلاس، جنس قطعات به کار رفته شده در برج، قدرت و توان موتور، نوع و جنس و تعداد پکینگ از جمله عوامل موثر میباشند.


 

عوامل موثر بر قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس
برج خنک کننده فایبرگلاس در انواع مختلف و شکل های متنوع تولید می شود. به سبب تنوع زیادی که در برج های خنک کننده وجود دارد، نمی توان قیمت واحدی را برای این برجها در نظر گرفت. قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس بر اساس پارامترهای مختلفی تعیین می شود؛ نوع فن، طرح و استراکچر برج خنک کننده فایبرگلاس، جنس قطعات به کار رفته شده در برج، قدرت و توان موتور، نوع و جنس و تعداد پکینگ از جمله عوامل موثر میباشند.
تاثیر نوع فن بر قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس
فن در برج خنک کننده وظیفه جابجایی هوا را بر عهده دارد. جنس پره ها می تواند از نوع فلزی و یا فایبرگلاس باشند، پره های فن مرکز انتقال و جابجایی هوا در فن می باشند که در تعداد مختلف طراحی شده و هر چه تعداد پره های فن بیشتر باشد نرخ هوادهی فن بالاتر خواهد رفت. تمامی موارد گفته شده اعم از جنس پره، تعداد پره، عرض تیغه و نرخ هوادهی فن در قیمت برج خنک کننده تاثیر گذار می باشد. عرض تیغه هر چقدر بیشتر باشد امکان مکش هوا توسط فن بیشتر خواهد بود، از طرفی برای تولید تیغه با عرض بیشتر ، مواد بیشتری به کار برده می شود به همین جهت عرض تیغه موثر بر قیمت برج می باشد. توان برودتی، جنس و مقاومت شافت های به کار رفته شده در فن از دیگر پارامترهای موثر بر قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس می باشند.
در برج خنک کننده فایبرگلاس فن از نوع فن محوری و یا سانتریفیوژ می باشد، و نوع فن را می توان از دیگر پارامترهای موثر بر قیمت برج دانست.

شکل 1برج خنک کننده فایبرگلاس


تاثیر طرح و استراکچر بر قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس
برج خنک کننده فایبرگلاس در انواع مخروطی، مکعبی و صنعتی تولید می شود. میزان مقاومت بدنه خارجی در برابر رطوبت، گرما و سرما تاثیر قابل توجهی بر قیمت برج خواهد داشت.
اگر در طی تولید برج خنک کننده از پوششهایی چون پوششNPG استفاده شود، قیمت برج بالاتر خواهد رفت زیرا این پوشش‌ها بدنه برج را در برابر ضربه و اشعه UV مقاوم می سازد.
بدنه هایی که در برابر رسوب، جلبک و رشد و تکثیر میکروارگانیسم ها مقاوم باشند، به مراتب قیمت بالاتری خواهند داشت.
ابعاد برج نیز در قیمت برج خنک کننده تاثیر گذار می باشد. برج هایی که در نیروگاه ها استفاده می شود گاهی تا ۲۰۰ متر نیز میرسد؛ در نتیجه قیمت بیشتری نسبت به برج های خانگی خواهند داشت.
تاثیر پکینگ بر قیمت برج خنک کننده فایبرگلاس
پکینگ ها در کولینگ تاور سطح انتقال حرارت را ایجاد می نمایند. قیمت پکینگ ها درصد بالایی از قیمت کولینگ تاور را تشکیل میدهد.
نوع کاربرد و جنس پکینگ در قیمت پکینگ و در نهایت برج خنک کننده تاثیر خواهد داشت.
پکینگها از انواع PVC  یا PP یا چوبی ، و یا سرامیک ها و... ساخته می شوند
پکینگ ها در اشکال نامنظم و یا در شکل هایی با ساختار خاص تولید می شوند، پکینگ های نامنظم ارزان‌تر بوده و پکینگ هایی با شکل خاص کارایی بالاتری داشته و گران تر می باشند.
میزان مقاومت پکینگ ها به دما، زنگ زدگی، پوسیدگی، اشعه های آفتاب و مواد شیمیایی چون اسیدها و بازها تعیین کننده نوع قیمت پکینگ می باشند.


 
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱


محصولات مشابه
  • سرند،الک صنعتی SI1200MS

    سرند،الک صنعتی SI1200MS

    الک ویبره مخصوص آرد نول از ۱۵تا ۲۲درصد. مناسبترین و کوتاهترین راه برای تامین آرد با درصد نول بالا. مش التراسونیک قابل تعویض و مشهای بالای ۱۲۰برای دانه بندی پودرهایی با میکرون پایین. مجهز به سیستم ارتعاش التراسونیک . مجهز به اینورتر برای تغییر دور و تغییر ظرفیت در مواد مختلف . دارای ارتعاش کلوخه شکن. قابل شستشو بدون دمونتژ دستگاه . دارای قابلیت تغییر ارتفاع . مجهز به درزبندی غبارگیر همراه با دریچه های بازدید. بدنه استیل ضخامت سه و دو میلیمتر . دارای مکانیزم تغییر توان ارتعاشی با افزایش و کاهش لنگ یا زاویه لنگ .

    متفرقه خراسان رضوی
  • فروش انواع دستگاه های جوش ورق ژئوممبران

    فروش انواع دستگاه های جوش ورق ژئوممبران

    فروش انواع دستگاه های جوش ورق ژئوممبران ( کامت سشوار و اکسترودر های ایرانی و خارجی ) با نازل ترین قیمت و دارای کارت گارانتی و تعمیر انواع این دستگاه ها

    متفرقه تهران
  • ژئونت چیست؟

    ژئونت چیست؟

    ژئونت ها یا راک شیلد که از نوارهای موازی که به صورت متقاطع بر روی یکدیگر هستند تشکیل شده اند و با شکل های مختلفی مثل لوزی، شش ضلعی و مربعی تولید می شوند. ژئونت ها یا راک شیلد ها برای هدایت گازها و مایعات در جهت انجام زهکشی، با استفاده از ویژگی های زهکشی درون صفحه ای، مورد استفاده قرار می گیرد.

    متفرقه تهران
  • کارتن، کارتن سازی و تولید کارتن

    کارتن، کارتن سازی و تولید کارتن

    صنایع بسته بندی و کارتن سازی جهان تجارت البرز تولید کننده انواع کارتن جهت بسته بندی محصولات برای عرضه به بازار داخلی یابازار صادراتی می باشد. ما مفتخریم به همکاری با برندهای معروفی چون زرماکارون، ماکارونی مانا، مینو، کلوچه گیلان، سیو و .... ما همواره سعی نموده ایم در کنار بالا بردن کیفیت محصولاتمان ، قیمت ها را نیز در حد تعادل نگه داشته و قیمت های رقابتی را به مشتریانمان ارائه دهیم . شرکت جهان تجارت البرز با پشتوانه به دستگاه هایی به روز و استفاده از متخصصین مجرب و کاربلد قادر به تولید انواع کارتن های بسته بندی میباشد . از کارتن بسته بندی مادر در تمامی صنایع گرفته تا جعبه های خرما و کارتن کفش و ...... شعار ما همواره این است : آنقدر خوب باشیم که دیگران نتوانند بر ما خورده بگیرند. یک بسته بندی خوب علاوه بر اینکه ویترین کالای شماست و مشتری را به سمت خود جلب میکند می تواند به کلای شما بال پرواز دهد

    متفرقه تهران