معرفی کاربردی‌ترین لوازم جانبی خودرو

 لوازم جانبی در هر زمینه‌ای با هدف استفاده‌ی بهتر و آسان‌تر و برای تجربه‌ی لذت بخش استفاده از یک وسیله، طراحی و تولید می‌شود. این وسایل برای اینکه طیف گسترده‌ای از سلیقه‌ها و کاربردها را بتواند پوشش دهد، در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند. در این مقاله سعی داریم به لوازم جانبی‌ای که در زمینه‌ی خودرو وجود دارد، بپردازیم که برخی از این موارد امروزه در اکثر خودرو‌ها وجود دارد.

نگه‌دارنده‌ی مغناطیسی موبایل

امروزه تلفن‌های همراه نقش پر رنگی در زندگی ما دارند و تقریبا اکثرا کار‌‌های روزمره به کمک تلفن‌های هوشمند انجام‌ می‌شود. اما استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی می‌تواند خطر آفرین باشد. نگه‌دارنده‌های مغناطیسی گوشی مشکل دسترسی به تلفن همراه در هنگام رانندگی را حل کرده است. این نگه‌دارنده‌ها به دلیل داشتن آهن ربا و خاصیت مغناطیسی آن، با چسباندن گوشی به خود، آن را به خوبی نگه می‌دارد. این نگه‌دارنده‌ها در نقاط مختلف خودرو نصب می‌شوند و تقریبا در طراحی آن‌ها این امکان در نظر گرفته شده که در هر نقطه‌ای از خودرو که کاربر راحت است، توانایی استفاده از این نگهدارنده را داشته باشد. این نگه‌دارنده‌ها را می‌توان از فروشگاه‌های لوازم جانبی موبایل یا فروشگاه‌های لوازم  جانبی خودرو تهیه کنید.
نگه‌دارنده‌ی مغناطیسی موبایل

سیستم رهیاب (GPS)

سیستم‌ رهیاب، از مفیدترین فناوری‌هایی است که ابتدا در ارتش استفاده شده است و مدتی است به درون خودروها نیز راه باز کرده‌ است. البته هنوز روی تمام خودروها تعبیه نشده‌اند، اما در برخی خودروها به کار می روند. برخی از این سیستم‌ها، نه‌تنها کار رهیابی را انجام می‌دهند، بلکه با تلفن ‌همراه نیز هماهنگ می‌شوند و موسیقی، سرعت حرکت، تماس یا پیام‌های ارسال شده به تلفن‌ همراهتان را نیز درست مقابل چشمانتان قرار می‌دهد. تهیه‌ی این سیستم‌ها تنها در فروشگاه‌های لوازم جانبی خودرو امکان پذیر است.

باربند خودرو

در مسافرت‌های برون شهری، مسئله‌ی فضای بار بسیار پر اهمیت می‌شود. به همین دلیل استفاده از باربند روی سقف خودرو در چنین مواقعی اهمیت زیادی پیدا می‌کند. باربند در مسافرت‌ها به عنوان فضای مازاد بر صندوق عقب خودرو برای قرار دادن بار‌ها استفاده ‌می‌شود اما در استفاده‌ی روزمره از خودرو، مواقعی پیدا می‌شود، بار مورد نظر به هیچ وجه داخل اتاقک خودرو یا صندوق عقب جا نمی‌شود و شما برای حمل آن مجبور به قرار دادن آن روی سقف خودرو هستید. در چنین مواقعی برای اینکه با خیال راحت بتوانید بار خود را روی سقف بگذارید، باید از باربند استفاده کنید تا سقف خودرو در اثر وزن یا ویژگی‌های ظاهری بار،  دچار فرو‌رفتگی یا خش افتادگی نشود. باربند به راحتی نصب می‌شود و ظاهری زیبا و آیرودینامیک دارد که هوا را به اطراف هل داده و از سرعت خودرو نمی‌کاهد. از آنجا ‌که لبه‌هایش گرد است، صدای باد نیز آزاردهنده نخواهد بود.

دوربین عقب

در بیشتر خودروها به دلیل نبود دید کافی نسبت به عقب خودرو، دنده عقب رفتن خطرناک و پر ریسک است. این ریسک زمانی بیشتر می‌شود که شما در مکانی شلوغ چه از لحاظ شلوغی جمعیت یا زیاد بودن المان‌های زیبایی شهری، قصد عقب رفتن دارید. بیشتر المان‌ها در ارتفاعی قرار دارند که از داخل خودرو به خوبی پیدا نیستند لذا با استفاده از دوربین عقب شما می‌توانید با دید خیلی بهتری به عقب حرکت کنید.

دوربین جلو

دوربین جلو به اندازه‌ای که دوربین عقب می‌تواند پر استفاده و کاربردی باشد، کاربردی نیست. اما امروزه در بیشتر خودرو‌های جدید، شاهد این موضوع هستیم که شرکت‌های خودرو سازی علاوه بر دوربین عقب، دوربین جلو نیز برای خودرو نصب کرده‌اند. دلایل استفاده از دوربین جلو تا حدودی مشابه مزایای دوربین عقب است.

سنسور هشدار فاصله‌ی عقب

در بیشتر خودروها به دلیل نبود دید کافی نسبت به عقب خودرو، دنده عقب رفتن خطرناک و پر ریسک است. به خصوص در مواقعی که خودرو در حالت پارک قرار دارد و شما برای بیرون آمدن از جای پارک بین دو خودروی عقبی و جلویی گیر افتاده‌اید و نیاز دارید تا به هر شیوه‌ای از جای پارک بیرون بیایید، با استفاده از این سنسور‌ها می‌توانید بدون اینکه کوچک‌ترین ضربه‌ای به خودروی جلویی یا عقبی خود وارد کنید، از جای پارک خود بیرون بیایید.
6.	سنسور هشدار فاصله‌ی عقب

جعبه ابزار

 
یکی از ضروری‌ترین لوازمی که وجود آن در خودرو حائز اهمیت است، جعبه ابزار می‌باشد. داخل این جعبه، ابزارهای مفید و ضروری که برای خودرو لازم است، گنجانده می‌شود تا در صورت نیاز قابل دسترس باشد. ابزار‌های این جعبه معمولا شامل انواع پیچ گوشتی، کاتر، آچار بکس، ۲ سو و چند سو است.

کپسول آتش نشانی

امروزه با توجه به عیوب احتمالی در سیستم برق کشی خودرو‌ها، حریق و آتش سوزی بسیار محتمل است. از این بابت بیمه کردن خودرو در برابر آتش سوزی نیز توصیه می‌شود. اما بهترین توصیه در این مورد داشتن یک کپسول آتش نشانی کوچک در خودرو است.

کابل باتری به باتری

کابل باتری به باتری قیمتی ندارد و شما را از متداول‌ترین ایراد خودروها نجات می‌دهد. از دست دادن قدرت باتری معمولا بدون هیچ علائمی و به صورت یکباره به وقوع می‌پیوندد. به همراه داشتن این کابل و کمک گرفتن از خودرویی دیگر، فرصت استارت دوباره‌ی موتور و رسیدن به یک باتری ساز برای شما به ارمغان می‌آورد.

آب

آب مایعی بسیار پر کاربرد است. کاربرد‌های این مایع به حدی زیاد است که وجود آن در خودرو نیز ضروری است. برای مثال اگر خودرو ناگهان جوش آورد، شما می‌توانید با ریختن آب روی رادیاتور و خنک کردن آن، از رخ دادن عیوب دیگر پیشگیری کنید.

دستمال تنظیف

یک دستمال بدون پرز تمیز برای پاک کردن شیشه اتومبیل به همراه یک دستمال برای پاک کردن دست در هنگام در تماس بودن با آلودگی و روغن در هر خودرویی نیاز است.

کیسه زباله

شاید یکی از زشت‌ترین رفتار‌هایی که از سرنشینان یک خودرو در خیابان مشاهده کرده‌ایم، پرتاب کردن آشغال از خودرو به بیرون است. از این رو برای اینکه معضل نبود فضای مناسب برای آشغال‌ها در خودرو حل شود، کیسه زباله‌های زیبا و جا دار برای خودرو تولید شده است که در بیشتر فروشگاه‌های لوازم جانبی خودرو به فروش می‌رسد.

شارژر فندکی

حتما برای شما هم اتفاق افتاده که در حال حرکت با ماشین در خیابان‌های شهر هستید و شارژ گوشی شما رو به اتمام است و به پریز برق یا پاور‌بانک دسترسی ندارید. تجربه‌ی خالی شدن شارژ موبایل و قطع‌ شدن ارتباطات آن چنان تلخ ‌هست که شارژر فندکی به واسطه‌ی حل این مشکل جزء مهم‌ترین لوازم ‌جانبی داخل خودرو به‌ شمار‌ می‌رود. با خرید یک شارژر فندکی خوب دیگر نگرانی بابت به اتمام‌ رسیدن شارژ گوشی خود نداشته ‌باشید؛ زیرا این ‌وسیله با استفاده از برق ‌خودروی شما می‌تواند، گوشی‌ شما را به سرعت شارژ کند. در نظر داشته باشید، استفاده از شارژر و کابل شارژر مناسب و باکیفیت باعث طول عمر باتری گوشی و تبلت شده که همین موضوع موجب می‌شود تا مدت ها نیاز به صرف هزینه برای تعمیر یا تعویض گوشی و تبلت خود نداشته باشید.
13.	شارژر فندکی

۱۱ مهر ۱۴۰۰
جویشگر


محصولات مشابه
  • پیچ چرخ واشردار برای رینگ اسپرت 207 و پرشیا و...

    پیچ چرخ واشردار برای رینگ اسپرت 207 و پرشیا و...

    ویژگی‌های محصول وزن خالص: 116 گرم وزن با بسته‌بندی: 216 گرم سایر توضیحات: پیچ چرخ واشردار ایرانی و خارجی سایز 1.25-12 برای آچار چرخ 19 قابل نصب بر روی دنا – 207 – اچ سی کراس -دنا پلاس- دنا پلاس توربو – سمند – سورن و اکثر رینگ اسپرت های شرکتی که پیچ واشردار دارند. ساخته شده با بهترین مواد اولیه و طراحی زیبا و چشم نواز زیبایی بیشتر رینگ اسپرت های خودروی شما مستحکم و رنگ کروم براق ابعاد: 3 × 3 × 6 cm درباره محصول اگر میخواهید رینگ اسپرت خودروی شما رخ زیباتری داشته باشد ، پیشنهاد ما تهیه و نصب پیچ واشردار خارجی مناسب رینگ های اسپرت با پیچ 1.25-12 (واشردار) برای آچار چرخ 19 می باشد. تفاوت زیبایی دو رینگ با پیچ معمولی و کروم خارجی را احساس کنید! پیچ رینگ واشردار چیست؟ یک نوع پیچ است که در خودرو برای محکم نگاه داشتن رینگ و لاستیک خودرو در جای خود استفاده می شود. برای جلوگیری از خورده شدن رینگ اسپرت های آلمینیومی معمولا نوع پیچ چرخ های اسپرت واشر دارد. *پیچ رینگ ها سایز های مختلفی دارند و برای هر خودرو متفاوت است هنگام تهیه پیچ به سایز پیچ و آچار خور آن دقت نمایید. چرا خارجی نصب کنیم؟ پیچ رینگ های خارجی با توجه به پرداخت تمیز و آبکاری براقی که دارند زیبایی رینگ های اسپرت را دوچندان که باید گفت صدچندان میکند و به همین دلیل مورد توجه علاقه مندان خودرو یا به قولی دوستان ماشین باز است. اطلاعات بیشتر = http://www.Globyte.ir تماس با گلوبایت = (در پایین آگهی) - جهت سوالی و یا استعلام قیمت و سفارش خرید پیام دهید -ارسال به سراسر ایران -ارسال همان روز -نصب در تهران هم دارد. -فیلم آموزش نصب هم این محصول دارد. -فروش عمده و تکی هم داریم. ============================================= راه های ارتباطی: - وبسایت https://Globyte.ir ✉️ایمیل ما info@globyte.ir - پیام به ما در تلگرام https://t.me/Globyte - کانال در تلگرام https://t.me/Globyte_car - پیج اینستاگرام https://instagram.com/globyte.ir ☎️تلفن تماس و پیامک (در پایین آگهی) ============================= مدیریت : سیدمحمدتقی سیدکباری - آدرس حضوری با هماهنگی قبلی: تهران -خ آزادی- خ جمالزاده جنوبی پایین تر از آش نیکو صفت

    فروش قطعات جانبی تهران
  • خار آمپولی مناسب انواع پژو ها 206 207 سمند دنا و...

    خار آمپولی مناسب انواع پژو ها 206 207 سمند دنا و...

    ویژگی‌های محصول وزن خالص: 10 گرم وزن با بسته‌بندی: 60 گرم سایر توضیحات: خار آمپولی بسته 10تایی خار آمپولی یک خار دو تکه است که مکانیزم محکمی داشته مناسب اتصالات انواع خودرو ها خصوصاَ خودرو 207 و 206 و رانا می باشد. این خار آمپولی برای خار نمد کاپوت و صندوق عقب انواع خودرو های پژو ؛ پارس ؛ سمند و دنا هم مناسب است. ☑️فیلم آموزش نصب هم بخواهید ارسال می‌شود. ????نصب در تهران هم داریم باهماهنگی. ????پخش عمده هم داریم ☑️هرگونه سوالی هم پیام بدهید یا تماس بگیرید. ابعاد: 16 × 10 × 4 cm درباره محصول خار آمپولی بسته 10 تایی خار آمپولی بسته 10تایی ؛ خار آمپولی یک خار دو تکه است که مکانیزم محکمی داشته و مناسب اتصالات برخی از قسمت های خودرو خصوصاَ خودرو 207 و 206 و رانا میباشد. این محصول برای برای خار نمد کاپوت و صندوق عقب انواع خودرو های پژو ؛ پارس ؛ سمند و دنا هم مناسب است. این محصول با قیمت پایینی که دارد بسیار مقاوم و مستحکم و کار راه انداز می باشد و برای هر خودرویی لازم است. خار آمپولی پرمصرف ترین خار در این خودرو ها بوده، این خار در قسمت های مختلف خودرو از جمله شلگیر ها و جلو پنجره و نمد کاپوت و موکت صندوق استفاده میشود. اطلاعات بیشتر = http://www.Globyte.ir تماس با گلوبایت = (در پایین آگهی) - جهت سوالی و یا استعلام قیمت و سفارش خرید پیام دهید -ارسال به سراسر ایران -ارسال همان روز -نصب در تهران هم دارد. -فیلم آموزش نصب هم این محصول دارد. -فروش عمده و تکی هم داریم. ============================================= راه های ارتباطی: - وبسایت https://Globyte.ir ✉️ایمیل ما info@globyte.ir - پیام به ما در تلگرام https://t.me/Globyte - کانال در تلگرام https://t.me/Globyte_car - پیج اینستاگرام https://instagram.com/globyte.ir ☎️تلفن تماس و پیامک (در پایین آگهی) ============================= مدیریت : سیدمحمدتقی سیدکباری - آدرس حضوری با هماهنگی قبلی: تهران -خ آزادی- خ جمالزاده جنوبی پایین تر از آش نیکو صفت

    فروش قطعات جانبی تهران
  • لوازم یدکی آریو

    لوازم یدکی آریو

    فروشگاه چاینیز پارت تامین کننده قطعات و لوازم یدکی آریو زوتی z300 قطعات وارداتی قطعات شرکتی قطعات اصلی فروش لوازم یدکی موتوری آریو زوتی z300 فروش قطعات بدنه آریو زوتی z300 فروش لوازم جلو بندی آریو زوتی z300 فروش لوازم گیربکسی آریو زوتی z300 فروش قطعات برقی آریو زوتی z300 خرید از این گروه مزایایی همچون تضمین اصالت کالا، قیمت به صرفه بدون در نظر گرفتن سود واسطه، گارانتی و امکان مرجوعی به غیر از قطعات برقی تا ۴۸ ساعت ، ارسال به موقع و به سرعت و …. را به دنبال خواهد داشت. همچنین علاوه بر فروش اینترنتی، امکان خرید حضوری از شعبات فروشگاه لوازم یدکی چاینیز اتوپارت برای مشتریان عزیز محیا است. لوازم بدنه آریو Z300 نمدی سقف آریو Z300 پوسته سپر آریو Z300 افتابگیر داخل آریو Z300 نوار دور درب آریو Z300 گلگیر آریو Z300 درب موتور آریو Z300 درب صندوق آریو Z300 آینه بغل آریو Z300 بازوی برف پاکن آریو Z300 درب آریو Z300 پوسته سقف آریو Z300 سینى کف صندوق عقب آریو Z300 شلگیر آریو Z300 دیاق سپر آریو Z300 چراغ جلو آریو Z300 جلو پنجره آریو Z300 تورى سپر آریو Z300 پرژکتور جلو آریو Z300 قاب پرژکتور آریو Z300 شبرنگ سپر عقب آریو Z300 براکت سپر آریو Z300 لولای درب آریو Z300 چراغ خطر عقب آریو Z300 چراغ مه شکن سپر عقب آریو Z300 لوازم موتوری آریو Z300 پایه فیلتر روغن آریو Z300 سلکتور دنده اتومات آریو Z300 پایه پمپ هیدرولیک آریو Z300 سوپاپ درب سوپاپ آریو Z300 سنسور موقعیت میل لنگ آریو Z300 فرایویل دنده آریو Z300 جعبه فیوز داخل اطاق آریو Z300 جعبه فیوز آریو Z300 میل لنگ آریو Z300 میل سوپاپ آریو Z300 سرسیلندر آریو Z300 سوپاپ دود و هوا آریو Z300 یاتاقان ثابت آریو Z300 واشر سرسیلندر آریو Z300 منیفولد هوا آریو Z300 منیفولد دود آریو Z300 دینام آریو Z300 پمپ هیدرولیک آریو Z300 استارت آریو Z300 بوش پیستون آریو Z300 رینگ و پیستون آریو Z300 مخزن شیشه شور آریو Z300 رزوناتور آریو Z300 دسته موتور آریو Z300 فیلتر روغن آریو Z300 فیلتر هوا آریو Z300 دنده وی وی تی میل سوپاپ آریو Z300 صافى بنزین آریو Z300 مخزن هواکش آریو Z300 کوئل آریو Z300 شمع موتور آریو Z300 سنسور اکسیژن آریو Z300 تسمه تایم آریو Z300 تسمه دینام آریو Z300 پمپ بنزین آریو Z300 [مشاهده محصولات آریو در وبسایت ما ] http://chineseautopart.ir/

    فروش قطعات جانبی تهران
  • تولیدوپخش قطعات خام و رنگی بدنه خودروهای سایپا و ایرانخودرو

    تولیدوپخش قطعات خام و رنگی بدنه خودروهای سایپا و ایرانخودرو

    پخش بدنه خام وانواع جلوپنجره رنگی .ابرویی رنگی فابریک سپرهای رنگی فابریک شرکتی ایران خودرو و سایپا (مهرکام پارس و مهرخواه و ایپاکو) سپر رنگی جلو و عقب شرکتی و بازاری پژو 405 - 206 و پارس ، سمند معمولی - LX و سورن سال - پراید 132-141-111 با قیمتی مناسب و کیفیت عالی بدنه رنگ فابریک ، گلگیر رنگی ، کاپوت رنگی ارسال به کلیه نقاط تلفن:02177140839-02177787358-02177396157 -80801859 09128477009 https://WWW.Digikaren.ir https://www.Digikaren.com https://t.me/froshgahkaren @Karen1385_bot

    فروش قطعات جانبی تهران