مزایای آنودایزینگ آلومینیوم

نسبت استحکام به وزن یک پارامتر کلیدی در صنایع مختلف بشمار می آید. آلومینیوم و آلیاژهای آن بخاطر استحکام به وزن بالا و شکل پذیری خوبی که دارند در طیف وسیعی از کاربرهای مهندسی از جکله صنایع هوا-فضا، خودروسازی، توانبخشی، نظامی، پزشکی، حمل و نقل، ساختمان سازی، الکترونیک، عکاسی، پخت و پز و دکوراتیو مورد استفاده قرا می گیرند. پوشش دهی سطوح آلومینیومی با فرایند آنودایزینگ، دامنه کاربرد آن را بسیار گسترده تر می کند.
آنودایزینگ یک conversion coating است، به این معنی که سطح آلومینیوم تبدیل به اکسید آلومینیوم می شود که این لایه ی اکسیدی از سطح آلومینیوم در برابر سایش، خوردگی و ... محافظت می کند.
مزایای آنودایزینگ آلومینیوم:
1- زیبایی- امکان ایجاد طیف های رنگی وسیع (براق و مات) بر روی سطوح و قطعات آلومینیومی.
2- دوام- لایه ی اکسیدی تشکیل شده از دوام بالایی برخوردار است و از روی سطح برداشته نمی شود و در واقع خودش جزوی از فلز است. همین طور در برابر اشعه ماوراءبنفش بسیار پایدارند.
3- عایق الکتریکی- لایه آنودایزینگ تشکیل شده عایق الکتریکی خوبی است. (با توجه به ضخامت لایه آندی تشکیل شده.)
4- مقرون به صرفه- نسبت به سایر پرداخت ها و رنگ کاری ارزان تر است.
5- نگهداری آسان- با استفاده از انواع تمیزکننده ها و بدون ایجاد خط و خش به راحتی تمیز می شوند.
6- مقاومت به خوردگی بالا- لایه اکسیدی بعد از مرحله سیل کاری مقاومت به خوردگی قابل توجهی پیدا می کند.
 


۱۰ شهریور ۱۳۹۹


محصولات مشابه
  • آندایزینگ طلایی قطعات آلومینیومی

    آندایزینگ طلایی قطعات آلومینیومی

    آنودایزینگ یک فرایند الکتروشیمیایی است که یک لایه محافظت کننده‏ ی طبیعی از فلز را بر روی آن فلز رشد می‏دهد. بر عکس فرایند های رنگ‏ کاری و آبکاری، پوشش اندی بر روی سطح اعمال نمی‏شود، بلکه اکسید بر روی سطح فلز تشکیل شده و سپس رشد پیدا می‏کند که در نتیجه سطحی بسیار سخت‏تر و مقاوم‏تر در برابر خوردگی و خراشیدگی در مقایسه با سطح فلز از خود نشان می‏دهد. آنودایزینگ بر روی فلزاتی چون آلومینیوم، منیزیم، تیتانیوم، روی، تانتالیوم و نیوبیوم قابل اجرا است. انواع خدمات آبکاری آلومینیوم در طیف های رنگی مختلف، توسط این شرکت با کیفیت بالا و با رکتیفایرهای سوئیچینگ پالسی همگام با تکنولوژی روز در دنیا انجام می پذیرد. خدمات ذیل توسط این مجموعه بصورت تضمینی و با کیفیت بالا انجام می پذیرد: - خدمات آندایزینگ آلومینیوم و آلیاژهای آن جهت بالا بردن مقاومت به سایش قطعات آلومینیومی. - خدمات آنودایز سخت قطعات آلومینیومی جهت بالابردن افزایش مقاومت به خوردگی قطعات آلومینیومی. - خدمات اندایز رنگی آلومینیوم و آلیاژهای آن جهت مصارف دکوراتیو و زیباسازیه آلومینیوم. - پرداختکاری و پولیش کاری آلومینیوم مانند: براق کردن آلومینیوم ، مات کردن آلومینیوم، پرداخت خش دار سطحی و عمیق ، گیلانس و ... . - پولیشینگ شیمیایی و الکتریکی آلومینیوم و آلیاژهای آن. - آلوداین آلومینیوم. - آندایز سفید - آندایز قطعات آلومینیومی ریخته گری به روش PEO . - هارد آندایزینگ آلومینیوم و آلیاژهای آن با رکتیفایرهای سوئیچینگ پالسی و با دقت و کیفیت بسیار بالا . - هارد آندایزینگ آلیاژهای سری 2024. - آنودایزینگ آلومینیوم جهت بوجود اوردن خواص الکترواستاتیکی . - آنودایز نرمال آلومینیوم در طیف های رنگی مختلف بصورت مات و براق . - انجام پروژه های صنعتی و دانشجویی . - مشاوره جهت راه اندازی خطوط آندایزینگ آلومینوم ، تیتانیوم، الکتروپولیش استیل همگام با متد روز در دنیا و با تکیه بر اصول علمی.

    متفرقه تهران
  • ماسه دانه بندی سیلیس وپودر سیلیس میکرنیزه

    ماسه دانه بندی سیلیس وپودر سیلیس میکرنیزه

    کارخانه تولیدی ودانه بندی سیلیس شرکت پارس سیلیس محصولات خود: سیلیس ومیکروسیلیس.انتراسیت وسیلیس میکرونیزه را درانواع وکیفیت های: سیلیس ممتاز، سیلیس درج یک و سیلیس درجه دو درسیلیس مش های گوناگون مطابق با استاندارد،مش 325،قیمت سیلیس مناسب، صنایع مختلف:سیلیس شیشه،سیلیس سندبلاست،سیلیس تصفیه آب ،سیلیس تصفیه فاضلاب وانتراسیت(کربنبه عنوان بوگیر و...)،سیلیس فیلترهای شنی استخر،سیلیس میکرونیزه (سیلیس مش 325،280،230)،پودرسیلیس لعاب و سرامیک ،میکروسیلیس ،سیلیس کاشی،سیلیس دربتن،رنگ و رزین،چسب،لاستیک،خاک نسوز فولاد ،سیلیس لوله های پلیمریGRP وکربنات کلسیمتا مش2500،ماسه سیلیس فیلترشنی و... تامین می نماید. شما عزیزان میتوانید جهت هرگونه درخواست و همچنین مشاوره از طریق شماره تماس های زیر با ما در ارتباط باشید موبایل : 09189519868

    متفرقه همدان
  • فروش رسوب زدای بویلرهای صنعتی؛ دسکالین

    فروش رسوب زدای بویلرهای صنعتی؛ دسکالین

    [دسکالین](https://www.aralshimi.com/product/descaline) یک ماده شیمیایی قوی است که برای حذف یا حل کردن کربنات کلسیم، رسوب آهک، زنگ و سایر رسوبات معدنی از تجهیزات مختلف که با رسوبات تشکیل دهنده آب در تماس است استفاده می شود. قابل استفاده برای مبدل های حرارتی، بویلرها، برج های خنک کننده، کندانسورها و غیره است. این محصول غیرسمی، غیرخطرناک و زیست تخریبپذیر است و برخلاف بسیاری دیگر از مواد رسوبزدای موجود، آن را برای پرسنل، تجهیزات و محیط زیست ایمن میکند. استفاده از این محصول، می تواند جایگزین روش های مکانیکی، حرارتی و زمان بری شود که در حال حاضر برای حذف رسوب استفاده می شود. در عین حال، هزینه مصرفی آن پایین و شرایط عملیاتی آن نیز بسیار آسان است. موارد کاربرد: رسوب زدای صنعتی رسوب زدایی از پمپ ها، شیر ها، بالابرها، خطوط لوله و سایر تجهیزات صنعتی تصفیه کولینگ واترها رسوب زدایی از ممبرین ها (برای تصفیه آب) در کاربردهای نفت و گاز برای حذف رسوبات معدنی و رسوب از پایپ لاین و تجهیزات رسوب زدایی از لوله های رادیاتور اتومبیل این محصول در ظروف 10 و 20 کیلوگرم ارائه می گردد. جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

    متفرقه گلستان
  • خرید انواع هیتر گلخانه

    خرید انواع هیتر گلخانه

    یکی از مهم ترین سیستم های مورد استفاده برای گرمایش سالن های گلخانه در فصول سرد سال هیتر یا بخاری صنعتی میباشد. از انجایی کگه گیاهان مقاومت پایینی در برابر سرما دارند با کاهش دما رشد آنها نیز متوقف میشود بدین منظور ضروری است تا از سیستم های گرمایشی استفاده کنید. قیمت هیتر صنعتی بر اساس فاکتور های مختلف نظیر ظرفیت تولید گرما، جنس کوره، پالس، کلکتور و جنس بدنه و شاسی متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این راستا میتوانید با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید تا بهترین هیتر گلخانه برای شما معرفی گردد. هیترهای گلخانه دارای یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشد. این هیترها از قابلیت سفارشی سازی بنا به نوع انتخاب خریدار برخوردار هستند.

    متفرقه آذربایجان غربی