بلوورهای دمنده و مکنده چیست و در چه مواردی استفاده میشود

شاید تا به حالا به مواردی برخورد کرده اید برای تمیز کردن کالا و قطعه الکترونیکی خود، یک بلوور دمنده و مکنده همان طور که از نام آن پیداست برای دمیدن هوا با فشار زیاد مانند قطعات کامپیوتری استفاده میشود.

قطعات الکترونیکی به خاطر نوع کارکرد آن و حساسیت خاص خود و اینکه امکان دارد در اکثر گردو خاک بر روی قطعات تاثیر میگذارد و برای اینکه طول امر بیشتر شود و به مشکل برخورد نکنیم حتما باید در مدت زمانی مشخص به وسیله یک دستگاه بلوور دمنده و مکنده محفظه داخل رو به خوبی تمیز کرد.
 

و همچنین ابزار آلاتی مانند دریل ، اره جکشی و ابزار آلات مانند آنها بر اثر کارکردو وجود انواع غبار تولید میشود حتما باید در مدت زمانی مشخص محیط داخل موتور به وسیله بلوور دمنده و مکنده کاملا تمیز کنید.

آیا امکان دارد یک دستگاه بلوور دمنده و مکنده به قطعات برد و دستگاه صدمه بزند.

نه تنها دستگاه بلوور دمنده و مکنده به دستگاه صدمه نمیزند بلکه باعث تمیز کردن شیارها در داخل برد و لابه لای قطعات و مدارهای الکترونیکی نیز میشود.

و بلوور دمنده و مکنده در صنایع مختلف استفاده میشود نمونه های مختلفی دارد با کارکرد های متفاوت و در انواع و سایز های مختلف که برای شما فقط نام میبریم.

روتوس بلوور

در صنایعی مانند پرورش ماهی صنایع فلزی این پمپ بلوور دمنده و مکنده با توان چندین متر مکعب و یا چند صد متر مکعب ساخته میشود و دارای قابلیت های زیادی میباشد.

ساید چنل بلوور

فن بلوور

اسکرو بلوور

پمپ وکیوم بلوور

ولی عمده مصرف خانگی و فروشگاهی از بلوور دمنده و مکنده در اکثر فروشگاهای فروشگاهای قطعات کامپیوتری ، دوربین مدارسته تعمیرات انواع صندوق فروشگاهی و هارد و انواع تعمیرگاهای لوازم برقی و موتورهای الکترونیکی و سیم پیچ های برقی میباشد.
منبع :www.afaridkala.ir


۱۰ آذر ۱۳۹۸


محصولات مشابه
  • آداپتور کارت پرینتر

    آداپتور کارت پرینتر

    عرضه کننده انواع آداپتور کارت پرینتر اولیس اسمارت هایتی فارگو نیسکا زبرا سیات گلادیو پریماسی

    کامپیوتر، لپ‌تاپ و سخت‌افزار تهران
  • کاتریج پرینتر اچ پی  HP 35

    کاتریج پرینتر اچ پی HP 35

    این کارتریج تا 1500 برگه چاپی به شما می‌دهد، که شاید رمزی برای پرطرفدار بودنش باشد. چاپ در کارتریج‌های اچ پی، کیفیت مناسبی دارد و تا آخرین برگه‌ خروجی، همان کیفیت اولیه را برای کاربران حفظ می‌کند. برای خرید کارتریج لیزری فابریک HP 35A شما می‌توانید به مراکز معتبر مراجعه کنید و حتما این موضوع را هم می‌دانید که کارتریج‌های اصلی قابل شارژ نیستند و از قیمت بالاتری هم به نسبت برخوردارند. با توجه به این موضوع می‌توانید برای خرید کارتریج طرح اچ پی 35A اقدام کنید که با نشان Grade A قابل شناسایی هستند و تعداد دفعات قابل شارژ آن هم بر روی بسته‌بندی ذکر شده است. ✔ رنگ: مشکی ✔ پرینترهای سازگار: HP LaserJet P1006 - HP LaserJet P1005 ✔ دارای ضمانت و گارانتی بدون قید و شرط تعویض ✔ کد کارتریج: CE435A ✔ قابلیت شارژ: دارد ✔ توان چاپ: 1500 برگ A4 ✔ نوع کارتریج: لیزری

    کامپیوتر، لپ‌تاپ و سخت‌افزار تهران
  • ثبت آمار تردد در فروشگاه

    ثبت آمار تردد در فروشگاه

    VC2000 در هر فروشگاه میتوان از دستگاه ثبت آمار برای ثبت تعداد مشتریانی که از فروشگاه بازدید میکنند به طور منظم استفاده کرد این دستگاه بازای هر تردد توانایی ثبت آن را در حافظه داخلی داشته و اطلاعات ثبت شده را به صورت اکسل در اختیار مدیر فروشگاه قرار میدهد. ثبت آمار خام تردد مشتریان در جدول اکسلی صورت میگیرد که توانایی نمایش آماربه صورت های 1- ساعت به ساعت 2-روز به روز 3-هفتگی 4-ماهانه و 5- سالانه را دارد کاربرد دستگاه VC2000 زمانی مشخص میگردد که این دستگاه میتواند به مدیر جهت انجام فعالیتهای از قبیل 1-تغییرات دکوراسیون 2-تبلیغات 3-تغییر فروشندگان 4-زمان مرخصی پرسنل 5-زمان کاهش مصرف انرژی بهره برداری کند و نتایج دیتای مورد نظر را برای افزایش فروش بکار گیرد دستگاه VC2000 توانایی گارکردن بدون وجود کامپیوتر را هم دارد و میتواند ماهها و سالها دیتای آن فروشگاه را ثبت و ضیط نماید همچنین نرم افزار این سیستم قابلیت نمایش نمودار تردد و مقایسه آن با روزها و هفته ها و ماههای قبلی را دارد. برای دیدن نمونه فروشگاهها به لینک ادامه سر بزنید https://pishrans.com/component/content/article/15-company/657-footfall برای توضیحات بیشتر محصول به لینک بعدی سر بزنید https://pishrans.com/footfall-or-people-counter برای نمایش مشتریان به لینک زیر سر بزنید https://pishrans.com/projects1

    کامپیوتر، لپ‌تاپ و سخت‌افزار تهران
  • فروش ویژه ی کیس گیمینگ

    فروش ویژه ی کیس گیمینگ

    فروش ویژه ی کیس گیمینگ با قیمت استثنایی مشخصات ظاهری: Cpu intel Core i7 11700 MB asus prime z590p wifi Ram ddr4 32G crosair 3200 Rgb Power termaltak 700w Rgb Hdd Western 1 Tra 64Mb Sata Ssd M.2 Adata 512G VGA GTX1660 6G ddr6 Fan deepcool Gammaxx L240 A-Rgb Case Green Z4 فروش انواع برندهای اچ پی،فروش لپ تاپ لنوو،فروش لپ تاپ توشیبا،فروش لپ تاپ پاناسونیک،فروش لپ تاپ سونی،فروشاپ تاپ فوجیستو،فروش لپ تاپ سونی،فروش لپ تاپ دل و ... پایین تر از قیمت بازار کیفیت را از ما بخواهید . برای ثبت سفارش و استعلام از موجودی ها میتوانید با شماره های درج شده در قسمت اطلاعات تماس، تماس حاصل فرمایید . امکان ارسال به سرتاسر کشور وجود دارد.با ما همراه باشید.

    کامپیوتر، لپ‌تاپ و سخت‌افزار اصفهان