شبکه‌سازی، ستون موفقیت کسب و‌کارها

این روزها ارائه برندها و شیوه معرفی و عرضه محصولات و خدمات بسیار آسان‌تر شده است. همه اینها به لطف تبلیغات و از همه مهم‌تر شبکه‌سازی آسان ممکن شده که ارائه همه چیز را در اینترنت و فضای مجازی امکان‌پذیر ساخته‌اند. به نظر می‌رسد این پیشرفت‌ها واقعا جدال در حوزه کسب‌و‌کار را ساده تر نموده است. اما این یک حقیقت است که کسب‌و‌کارهایی وجود دارند که هنوز از این مزایا به‌طور کامل بهره‌ نمی‌برند؛ حال ممکن است به این باشد که  نسبت به روش‌های شروع آن ناآگاه هستند یا اینکه در کسب‌و‌کار آنقدر زرنگ و باهوش نیستند. 
شبکه سازی تبلیغات
با توجه به آنچه گفته شد می‌توان فهمید که چرا از هر 10 استارت‌آپ 9 تای آنها با شکست مواجه می شوند. بدون استراتژی‌های بازاریابی مانند شبکه‌سازی موثر و ارائه برند، ایجاد کسب‌و‌کارهای بزرگ و زمینه مالی قدرتمند در عصر دیجیتال غیرممکن است. با توجه به اینکه ارائه برند و استراتژی بازاریابی موثر ،کلید رسیدن به موفقیت در کسب‌و‌کار هستند، در زیر دلایل اینکه چرا شبکه‌سازی کسب و کار مورد نیاز است، چگونگی شروع آن و چگونگی عملی کردن آن در کسب‌و‌کار را برای شما  بیان کرده ایم:

اهمیت شبکه‌سازی
هر فردی در حوزه‌ای خاص با مهارت، با استعداد و باهوش است. در حوزه‌های محاسبه، بازاریابی، سلامتی، مهندسی و غیره، افراد حرفه‌ای و کارشناسان مختلفی وجود دارند؛ گرچه به‌رغم این تنوع، هر فرد مستقیم یا غیرمستقیم به خدمات و محصولات دیگران نیازمند است تا بتواند عملکرد کارآیی داشته باشد، به این معنی که صرف‌نظر از حوزه شغلی‌ شما، نمی‌توانید کاملا وابسته به خود باشید. در واقع شرکت‌ها و افرادی که بر دانش کسب‌و‌کار، چرخه‌های درونی و شرکای نزدیک کسب‌و‌کار خود متکی هستند، زمانی که محصولات و خدمات معین خارج از دسترس آنهاست، در این حوزه با دشواری مواجهند. شبکه‌سازی به شما کمک خواهد کرد تا با افراد متفاوتی ملاقات داشته باشید، ترفندها و توصیه‌های بسیاری را بشنوید و به گوش سایرین برسانید و همچنین منابع و دانش را با افرادی که در موقعیت بهتر هستند و تجربه بیشتری در این حوزه نسبت به شما دارند، به اشتراک بگذارید. این امر همچنین به ایجاد یک جامعه از افراد هم‌فکر کمک می‌کند؛ جامعه‌ای که در آن بازرگانان، کارآفرینان و حتی هنرمندان دانش خود را به اشتراک گذاشته و دیدگاه و تجربیات بیشتری به‌دست می‌آورند.

از شبکه‌سازی بهترین بهره را ببرید
پلت‌فرم‌های شبکه‌سازی اجتماعی مانند لینکدین و حتی توئیتر این فرآیند را به مراتب آسان‌تر نموده اند. برای شروع شبکه‌سازی در هر کدام از این پلت‌فرم‌ها، باید خودتان را به‌عنوان یک فرد حرفه‌ای در این حوزه ثابت کنید، به این معنی که ایجاد تاییدات اجتماعی و دریافت پیشنهاد‌ها از سطوح بالاتر در حوزه شماست.در پلت‌فرم‌های شبکه‌سازی اجتماعی، دغل‌بازان بسیار زیادی وجود دارند که ادعای حرفه‌ای بودن دارند. بنابراین با اخذ نگرش بالا که برای یک شبکه‌سازی موثر یک پیش‌نیاز است، ضرورتی برای جداسازی خودتان به وجود می‌آید؛ چرا که این امر به جداسازی کسانی که از دانش و توانایی‌های واقعی برخوردارند از کسانی که در لباس افراد حرفه‌ای ظاهر می‌شوند، کمک می‌نماید.

افزایش مهارت‌های شبکه‌سازی شما
البته ایجاد یک حساب شبکه‌ اجتماعی و در معرض تماشا گذاشتن تاییدات اجتماعی مختلف شما اولین گام در شبکه‌سازی است. برای دستیابی به بهترین نتایج، به تلاش بیشتری برای کشف و به‌کارگیری بهترین نگرش‌ها نیاز است.
در زیر چند مورد کلیدی را آورده‌ایم که زمان شبکه‌سازی باید در ذهن داشته باشید:
شبکه سازی تبلیغات
1- حرفه‌ای برخورد کنید.
ایجاد ارتباطات جدید از طریق پلت‌فرم‌های شبکه‌سازی اجتماعی آسان است؛ گرچه استمرار این ارتباطات کاری بسیار دشوار است. با افراد به مثابه ایجاد یک رابطه کاری بلندمدت برخورد نمایید و از این طریق فرصت این را خواهید داشت که دفعه بعدی به اندازه‌ای که می‌خواهید محصولات زیادی به آنها بفروشید.

2-  به شخصیت‌ها احترام گذاشته و برای هر پیامدی آماده باشید.
وقتی شما شروع به شبکه‌سازی می‌کنید، ممکن است سایرین مدت زمان خیلی طولانی این کار را کرده باشند و برخی ممکن است نیازی به افزودن یک مخاطب جدید به لیست فعلی خود نبینند. این مساله را درک کنید و زمان برخورد با مخاطبان جدید، انتظارات بیش از حد نداشته باشید.

3- پتانسیل و ارزش خودتان را بشناسید.
اگر پتانسیل و ارزش‌های خودتان را نشناسید، برای تطبیق با دشواری روبه‌رو‌ خواهید بود چرا که همه افراد را بالاتر از خود می‌بینید و برای خودتان به چیزی کمتر از آنچه شایسته آن هستید راضی خواهید شد.

4- برای بلندمدت برنامه‌ریزی کنید.
روابط کسب‌و‌کار بلندمدت مزایای بیشتری به همراه دارند. زمانی که با مخاطبان جدید ملاقات می‌کنید، تنها بر معاملاتی تمرکز نکنید که فقط به شما منفعت برسانند. معاملاتی انجام دهید که به هر بخش منفعت خواهد رساند و ارتباطی که بیشتر به طول بینجامد.
 
5- شبکه‌سازی را به یک عادت تبدیل کنید.
 برای دریافت بهترین نتیجه از شبکه‌سازی، باید آن را به یک کار روتین تبدیل کنید؛ چرا که هر چه بیشتر شبکه‌سازی کنید، از ترفندهای کارآتری پرده برمی‌دارید.شبکه‌سازی هرگز گزینه‌ای برای یک فعالیت اقتصادی که می‌خواهد در عصر جدید موفق باشد نبوده است؛ اما یک پیش‌نیاز است. از ترفندهای شبکه‌سازی ذکر شده استفاده کنید تا شاهد اوج گرفتن برندتان باشید.
 

۲۹ مرداد ۱۳۹۶
جویشگر پردیس ارم


محصولات مشابه
  • اتاق سرور هوشمند BMS

    اتاق سرور هوشمند BMS

    BMS یا هوشمند سازی اتاق سرور به منظور کنترل پارامترهای الکتریکی و فیزیکی اتاق سرور و یا دیتا سنتر ها ایجاد میگردد BMS بالاترین درجه از کنترل و مانیتورینگ است که سبب هوشمندی اتاق های سرور میشود مدیران و دست اندر کارانی که BMS را در زمره کارهای اصلی یک اتاق سرور قرار میدهند تا در زمان عدم حضور در محل اتاق سرور خیال خود را راحت کنند BMS یکی از فاکتورهای استاندارد سازی اتاق سرور است و با داشتن ویژگیهای محافظتی سبب ایمنی و امنیت بیشتر اتاق های سرور میشوند BMS را میتوان با هر نوع بودجه ای ایجاد کرد و در جهت تکمیل آن برآمد سیستم های هوشمند اتاق سرور وظیفه دارند با استفاده از سنسورهایی مانند 1-دما 2-رطوبت 3-قطع برق 4-نشت آب 5-ورود غیر مجاز 6- دود و آتش 7-عدم کارکرد کولر ها و بقیه مواردی که میتواند موجب اختلال در کارکرد سیستم های اتاق سرور شود و یا موجبات بروز خسارت را به بار می آورد همگی خزو فاکتورهای محافظتی اتاق سرور تلقی میشوند اگر چه با هر سیستم الکترونیکی میتوان به سطح مشخصی از هوشمند سازی اتاق سرور رسید اما هر سیستمی را نمیتوان به عنوان یک مکانیزم ایمن ساز برای اتاق های سرور بکار برد چرا که سیستمهایی که قرار است به ایمنی اتاق های سرور کمک کنند خود باد از سطح قابل قبول ایمنی برخوردار باشند برای مشخص شدن مفهوم جمله فوق به این مثال توجه نمایید اگر برای عدم ورود دزد به منزل یا آپارتمان تحت اختیارتان از یک قفل بی کیفیت استفاده نمایید آیا باز هم می توانید با خیال راحت به مسافرت بروید ؟ برای آنکه سطح مشخصی از ایمنی را در اتاق های سرور بکار بگیرید لازم است که حداقل هایی را که در پروتکل tia 942 در خصوص مانیتورینگ و هوشمند سازی اتاق سرور بیان شده را مد نظر قرار دهید این استاندارد توسط کمیته فنی برق و الکترونیک ieee گردآوری شده که چکیده ای از ویژگیهای که باید در ساختار مانیتورینگ وجود داشته باشد در آن بیان شده است پیشران صنعت ویرا سعی کرده تا این استاندارد های قید شده را تا حد قابل قبولی در سیستم های مانیتورینگ عملیاتی نماید لینک زیر اطلاعات مربوط به سیستم مانیتورینگ bms با نام تجاری SRC2.2 ارایه میدهد https://pishrans.com/src2-2 رزومه و سوابق کاری https://pishrans.com/projects1 دانلود پی دی اف محصول https://pishrans.com/images/pdf/src.pdf

    خدمات شبکه تهران
  • تولید انواع رک شبکه و ملحقات

    تولید انواع رک شبکه و ملحقات

    نواع رک سرور ، شبکه و مخابرات و ... *انواع کابینت فضای باز (INDOOR) و فضای بسته (OUTDOOR) *انواع پنل و المان دکوراتیو و نمای ساختمان و فضای شهری و ... *انواع بدنه خود پرداز (ATM) ، فروش خودکار بلیط (TVM) ، کیوسک بانکی و اطلاع رسانی ، استند ، صندوق امانات و ... *انواع بدنه کمپرسور ، دیسپنسر بنزین و گاز و ... *انواع بدنه تابلو برق و کنترل ، UPS و ... *انواع بدنه هود ، اجاق گاز رومیزی ، توستر و ... نواع رک سرور ، شبکه و مخابرات و ... *انواع کابینت فضای باز (INDOOR) و فضای بسته (OUTDOOR) *انواع پنل و المان دکوراتیو و نمای ساختمان و فضای شهری و ... *انواع بدنه خود پرداز (ATM) ، فروش خودکار بلیط (TVM) ، کیوسک بانکی و اطلاع رسانی ، استند ، صندوق امانات و ... *انواع بدنه کمپرسور ، دیسپنسر بنزین و گاز و ... *انواع بدنه تابلو برق و کنترل ، UPS و ... *انواع بدنه هود ، اجاق گاز رومیزی ، توستر و ...

    خدمات شبکه تهران
  • سامانه کنترل و مانیتورینگ اتاق سرور

    سامانه کنترل و مانیتورینگ اتاق سرور

    سیستمهای کنترل و مانیتورینگ دما و رطوبت و فاکتورهای محیطی اتاق سرور عموما سیستم های بازدارنده نیستند هر چند شرکت پیشران صنعت ویرا در این خصوص دارای تکنولوژی کنترل و بازدارندگی است اما کاربرد این سیستمهای لزوما به دلیل آن است که مدیر و یا نگهدار اتاق سرور قادر باشد در لحظه وقوع حادثه از کم و کیف و نوع حادثه به طرق مختلف با خبر شود تا بتواند عکس العمل مناسب با آن اتفاق را از خود بروز دهد سیستمهای هشدار اتاق سرور به دلیل آنکه قادرند تا فاکتورهایی از قبیل افزایش دما – افزایش رطوبت –وجود آب – بروز دود و آتش –قطع فیوز سیستمهای خنک کننده – سوختن کمپرسور سیستمهای اسپیلیت و کنترل ورود غیر مجاز و .......را به صورتهای مختلف هشدار دهند از این رو مدیر و نگهدار اتاق سرور در زمان عدم حضور در محل سازمانی خود نیز نگرانی راجع به وضعیت و پایداری اتاق سرور نخواهد داشت همچنین در برخی از سیستمهای کنترل و مانیتورینگ شرایط محیطی اتاق سرور از تکنولوژی های بسیار پیشرفته ای برای کنترل سیستم به صورت اتوماتیک و تصمیم سازی در شرایط بحرانی اسفاده میشود نمونه آن که در شرکت پیشران صنعت ویرا اجرا گردیده سیستم کنترل اتوماتیک کولر ها است که میتواند مدیریت کارکرد کولر ها را به عهده گرفته و در زمانهای مشخصی برای کارکرد دوره ای به منظور کاهش استهلاک دستگاههای برودتی آنها را با سیستمهای رزرو جابه جا نماید همچنین این مکانیزم قادر است تا در صورت بروز مشکل برای یک کولر کولر جایگزین را تا زمان رفع مشکل بصورت هوشمند در مدار فعال نماید همینطور این سیستم قادر است تا با حداقل بار برودتی که روی کولرها سوار میکند حداقل برق مصرفی و استهلاک را ایجاد نماید ضمنا در صورت افزایش دما در فصول گرم سال سیستم بصورت اتوماتیک قادر به افزایش میزان کندانسورها و یا اسپیلیتها در شبکه بوده و کارایی بالایی را ایجاد مینماید در بخش دیگری سیستمهای کنترل و اتوماسیون اتاق سرور که با دانش روز طراحی شده اند قادر اند تا در زمانهای بروز آتش سوزی علاوه بر ایجاد هشدار عملا مکانیزم بازدارنده ای را بکاربندند که قطع جریان برق از محل ورودی اتاق سرور است این اتفاق باعث میشود تا عامل بوجود آورنده آتش که همان برق است در بدو ورود قطع و از تسریع آتش به همراه سیستم اطفای حریق جلوگیری به عمل آید و کمکی برای سیستم اطفای حریق محسوب گردد در نمونه هایی نیز میتوان در سیستمهای مانیتورینگ اتاق سرور از نمایشگرهای پیشرفته تاچ اسکرین برای اتاقهای نگهبانی و یا نگهبانهای شبانه استفاده کرد تا تمامی آلارمها به سمع و نظر آنها برسد و کنترل ویژه ای در این امور داشته باشند سنسورهای قابل پشتیبانی 1) دما 2) رطوبت 3) برق شبکه 4)برق یو پی اس 5) دود 6)آتش 7)نشت آب 8)باز ماندن درب اتاق سرور 9)ورود غیر مجاز به اتاق سرور 10)ضربه به رک یا باز کردن درب رک 11)اتش درون رک یا تابلوهای برق 12)برق سه فاز 13)برق سیستم برودتی 14)هر نوع سنسور استاندارد دیجیتال قابل استفاده می تواند به این سیستم متصل گردد به منظور مشاهده عکس و دریافت سوابق کارکرد لینک زیر را کلیک نمایید https://pishrans.com/projects1 برای مشاهده لیست سازمانها و ادارات و مراکز تجهیز شده لینک زیر را کلیک نمایید https://pishrans.com/projects1 برای اطلاعات بیشتر در خصوص کارکردهای سیستم به لینک زیر سر بزنید https://pishrans.com/src2-2

    خدمات شبکه تهران
  • برد مخابراتی اصلی و قدیمی

    برد مخابراتی اصلی و قدیمی

    فروش و خرید برد مخابراتی ایرانسلی و همراه اول اصلی و قدیمی. فروش به صورت کیلویی، کلی و جزئی. خریدار برد مخابراتی کف طلا و شمشه بار دکلی خریدار

    خدمات شبکه تهران