مقالات مرتبط

درب اتوماتیک سریع بالارونده یا high speed

از درب سریع بالارونده بیشتر بدانیم

درب سریع بالارونده با بدنه طلقی یا آلومینیومی به دلیل جنس خاص ، شکل آن و امکانات مختلف در اجرا ، امکان بهره برداری گسترده در مکان های مختلف مانند کارخانجات، محیط های صنعتی، پالایشگاه ها، نیروگاه ها، آشیانه های هواپیما ، ازمایشگاه ها ، مجهز کننده بین سالن های تولید و انبار و … را دارد .

این درب ها باعث بهره وری بیشتر ، جلوگیری از اتلاف انرژی ، ذخیره سازی در سرمایش و گرمایش محیط و کاهش فشار, جلوگیری از ورود آلودگی، گرد و غبار، جلوگیری از نفوذ حشرات و جانوران موذی در انبارها و محیط کارخانه می شود .

از انواع دربهای صنعتی سربع بالارونده میتوان به :

مدل ریپلای: درب بسیار سریع که حتی در صورت برخورد لیفتراک٬ با درب ، درب جمع شده و بعد خود را بازسازی می کند .

مدل فست رول: که درب ، بسیار سریع در قسمت بالا ، رول می شود .

این درب ها با موتورهایی از نوع گیربکسی با ترمز اضطراری و هندل دستی جهت مواقع قطع برق کار کرده و می توانند صدها بار در روز با سرعت یک متر برثانیه بدون آنکه استهلاک قابل توجهی داشته باشند باز و بسته شوند .


این دربها به دوصورت قابل اجرا می باشند :

رول آپ ROLL UP :این نوع دربها به عنوان جداکننده دو سالن از هم جهت جلوگیری از اتلاف انرژی و تبادل حرارت کاربرد دارند.

حداکثر عرض قابل اجرا ۴ متر می باشد و ارتفاع محدودیتی ندارد.

سرعت باز و بسته شدن یک متر در ثانیه می باشد.

دربهای رول آپ حول محوری به قطر ۱۲ سانتیمتر می گردد و حداکثر فضایی که اشغال می کند ۳۰ سانتی متر می باشد.

فلکس آپ FLEX UP :این نوع در بها را به عنوان دربهای بیرونی ،در مجاورت بادهای شدید نیز می توان استفاده کرد.

قابل اجرا تا عرض ۱۰ متر بصورت یکپارچه و ارتفاع نامحدود می باشند.

سرعت باز وبسته شدن نیم متر در ثانیه می باشد .

دربهای فلکس آپ بصورت پله ای و به موازات هم جمع می شوند و بعد از جمع شدن ۷۰ سانتی متر فضا اشغال می کنند.

تابلو فرمان دیجیتالی طراحی شده روی این دربها، این امکان را به مشتریان می دهد تا انواع برنامه های دلخواه و متناسب با کاربری محل موجود را انتخاب نمایند . برای مثال با کمک از سیستم القایی که جلوی در روی زمین کارسازی می شود به راننده لیفتراک یا هر گونه وسیله نقلیه این امکان را می دهد تا بدون پیاده شدن یا استفاده از هر گونه کنترل از این درب عبور کند.


پرده این نوع درب ها از نوعی الیاف بافته شده است که توسط رنگی از جنس PVC الیاف دار 950 گرمی ، ضداستاتیک با ضخامت 5/1 میلی متر تقویت شده و قسمت شفاف طلقی آن از جنس PVC با ضخامت 2 میلی متر ساخته میشود ، یا در ساخت کل پرده درب از جنس POLYSTER استفاده می شود .

مزیت های مهم استفاده از این مواد در ساخت پرده درب های سریع بالارونده میتوان به وزن بسیار سبک آن و قابلیت نظافت سریع آن اشاره نمود .


ریل های هدایت درب سریع بالا رونده از فولاد ضخیم، بادوام و با کیفیت بالا ساخته میشود. پوشش رنگ الکترواستاتیک علاوه بر زیبایی و درخشندگی مقاومت بالایی را در برابر عوامل محیطی و اشعه UV ایجاد میکند.

ریل های درب ها مجهز به لاستیک و جاروبک درزبندی بوده و کارکرد هموار و بدون سر وصدایی را ایجاد میکند ، بعلاوه از ورود گرد و خاک به داخل نیز جلوگیری مینماید .

قسمت پایین درب سریع بالا رونده دارای سیستم استهلاک ضربه بوده که هنگام پایین آمدن درب، برخورد ملایم و بدون صدایی ایجاد میکند .

علاوه بر آن سیستم کنترل الکترونیکی در انتهای کورس دور موتور را کاهش داده و توقف ملایمی را ایجاد میکند .

قسمتهای قابل انعطاف پایین درب سبب آب بندی بسیارعالی در ناحیه پایین درب شده و از ورود گرد و غبار و هدر رفت هوای تمیز از پایین درب جلوگیری مینماید.


از ویژگی های خاص درب های سریع بالا رونده میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

قابلیت داشتن پنجره و نورگیر

مقاوم در برابر وزش باد های شدید

دارای سیستم بالانس کننده

دارای میله های فلزی در فواصل معین در داخل درب برای افزایش مقاومت

فضای اشغالی بسیار کم در بالای درب

امکان ارائه با رنگ های مختلف

مناسب برای ایزولاسیون محیط های حساس

دارای سرعت قابل تنظیم به صورت نرم افزاری

قابلیت تنظیم میزان باز شو به صورت نرم افزاری

قابلیت اتصال به کارت خوان

قابلیت اتصال به دستگاه حضور و غیاب

قابلیت اتصال به کنترل تردد

دارای میله های فلزی در فواصل معین در داخل درب برای افزایش مقاومت

فضای اشتغالی بسیار کم در بالای درب و مقاوم در برابر فشار بادهای شدید (تا 120 کیلومتر/ساعت).

 

 

تجهیزات ایمنی : درب دارای فتوسل پرده ای جهت ایمنی برای حفاظت بیشتر حفاظت نوری ، درب دارای نوار اطمینان بوده و در هنگام برخورد با مانع از حرکت می ایستد ،  مجهز به دیتکتور برای جلوگیری از پارگی هنگام برخورد با لیفتراک  و کنترل درب با پوش باتن ، ریموت کنترل و دیگر سیستم های کنترل تردد استاندارد .

 

foto


۲۰ دی ۱۴۰۰


محصولات مشابه
  • درب برقی سیماران مدل 4S

    درب برقی سیماران مدل 4S

    جک درب پارکینگ سیماران مدل 4S سیماران یکی از پرفروش ترین محصولات جک درب پارکینگ سیماران در ایران در مدل های دولنگه است که از طریق مهندسی معکوس جک پروتکو ایتالیا انجام شده است و دارای ریموت اصلی سیماران و چشمی فتوسل دار سیماران است نماینده رسمی سیماران در اصفهان ارسال به تمام نقاط کشور با کمترین هزینه و کمترین زمان ممکن جهت مشاهده قیمتها و تخفیفات به سایت زیر مراجعه کنید http://simaranexclusiveagent-isfahan.ir/ کانال آپارات https://www.aparat.com/v/9XhOY ایتا simaranisfahan اینستگرام Smdnyhmyd

    تجهیزات ایمنی و امنیتی اصفهان
  • راهبند با کیفیت اروپایی و قیمت ایرانی

    راهبند با کیفیت اروپایی و قیمت ایرانی

    راهبند میله‌ای ایرانی محصولی بادوام شرکت آریاز تولیدکننده راهبندهای کنترل تردد ترافیک خورویی در دو سری کلی هیدرولیک و مکانیک این محصولات به طور کامل طراحی و تولید شده آریاز می‌باشد و قطعات به کار رفته تا سال‌ها با قیمت منصفانه در دسترس مصرف‌کنندگان خواهد بود. قیمت ارزنده محصولات به دلیل طراحی خلاقانه و کیفیت تولید بالا با استفاده از ماشین‌کاری سی‌ان‌سی می‌باشد و به دلیل اطمینان از دوام و کارایی محصولات راهبند آریاز ۲ سال گارانتی تعویض دارند. قیمت ارزنده گارانتی ۲ ساله تأمین قطعه تا ۱۵ سال خلاص‌کن سریع و راحت بوم (میله) تا ۶ متر رنگ الکتروستاتیک کوره‌ای لیمیت‌سوئیچ‌های بدون تماس با عمر طولانی با مدل‌های زیر مکانیک طول بوم ۶ متر و بازگشایی ۹۰ درجه ۶ ثانیه تردد تا ۳۵ مرتبه در ساعت مکانیک طول بوم ۳ متر و بازگشایی ۹۰ درجه ۱.۸ ثانیه تردد تا ۴۰ مرتبه در ساعت هیدرولیک طول بوم ۶ متر و بازگشایی ۹۰ درجه ۷ ثانیه تردد مداوم و بی‌نهایت هیدرولیک طول بوم ۳ متر و بازگشایی ۹۰ درجه ۱.۸ ثانیه تردد مداوم و بی‌نهایت راهبند با بوم تاشونده برای استفاده در مکان‌های با ارتفاع محدود برای دریافت مشاوره رایگان فنی با ما تماس بگیرید [راهبند](http://idoorco.com/%25d8%25ae%25d8%25b1%25db%258c%25d8%25af-%25d8%25b1%25d8%25a7%25d9%2587%25d8%25a8%25d9%2586%25d8%25af-%25d9%2588-%25d9%2586%25da%25a9%25d8%25a7%25d8%25aa-%25d8%25b7%25d9%2584%25d8%25a7%25db%258c%25db%258c-%25d8%25b1%25d8%25a7%25d9%2587%25d9%2586%25d9%2585%25d8%25a7%25db%258c%25db%258c-%25d8%25a2%25d9%2586/)

    تجهیزات ایمنی و امنیتی تهران
  • درب شیشه ای اتوماتیک در اصفهان

    درب شیشه ای اتوماتیک در اصفهان

    گروه حفاظتی سپاس ارائه دهنده درب های اتوماتیک شیشه ای ( آچیلان در- تانیش در - شیشه چی) در اصفهان در مدل های : درب شیشه ای اتوماتیک گردان درب شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی درب شیشه ای اتوماتیک منحنی درب شیشه ای اتوماتیک مثلثی درب شیشه ای اتوماتیک کشوئی درب های شیشه ای اتوماتیک تاشو درب های صنعتی سریع بالارونده سپیداک درب های اتوماتیک زیرسقفی BFT درب های اتوماتیک ریلی BFT درب های اتوماتیک لولائی BFT و انواع راه بند

    تجهیزات ایمنی و امنیتی اصفهان
  • شمارشگر و ثبت آمار مشتریان فروشگاه

    شمارشگر و ثبت آمار مشتریان فروشگاه

    VC2000دستگاههایی شمارشگر برای ثبت تردد در یک فروشگاه و نمایشگاه هستند این سیستم ها میتوانند تردد را ساعت به ساعت روز به روز هفته به هفته ماه به ماه و سال به سال ثبت کنند و میتوانند با ارایه گزارش مربوط به هر فروشگاه نسبت بین فروش و بازدید مشتریان را محقق سازند شمارشگر های VC2000 برای ثبت اطلاعات تردد از یک سیستم الکترونیکی استفاده میکنند که به سنسورهای کنار درب متصل است و هر بار که شعاع نوری توسط فردی در حال عبور از معبر فروشگاه قطع میشود یک شمارش را برای فروشگاه ثبت میکنند پیشران صنعت ویرا تنها و تنها سازنده شمارشگر ها و آمارگیر های نمایشگاهی و فروشگاهی در ایران است و توانسته آمار تردد را برای فروشگاههایی مانند دبن هامز کانی راش وادین کوک لیلیان مد جنیفر کروم و بسیاری فروشگاههای زنجیره ای دیگر نصب و راه اندازی نماید برای اطلاعات بیشتر میتوانید به لینک زیر سر بزنید https://pishrans.com/footfall-or-people-counter پروژه های ما را اینجا بخوانید https://pishrans.com/projects1 عکس پروژه های اجرایی را اینجا ببینید https://pishrans.com/photo-project

    تجهیزات ایمنی و امنیتی تهران