آشنایی با انواع تابلوهای تبلیغاتی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی تابلوسازی به شیوه های مختلف بیش از پیش مرسوم شده است و در ساخت آن ها روش های مختلفی به کار گرفته می شود.
انواع تابلوهای تبلیغاتی :

تابلوهای پشت بامی :

این نوع تابلوها برای نصب در نقاط مرتفع و پشت بام ها مناسب می باشند. برای زیرسازی این نوع تابلو از پروفیل آهن استفاده می شود، حروف برجسته ای که در تابلوهای پشت بامی استفاده می شوند از جنس چلنیوم، حروف پلکسی و یا استیل می باشند.

تابلوهای فلکسی :

در این نوع تابلو رویه فلکس به راحتی تعویض شده و در صورتی که پس از یک مدت نیاز به تغییر طرح این تابلو داشته باشید به راحتی می توانید طرح آن را تغییر داده و به روز کنید. معمولا به صورت سالیانه مهتابی های استفاده شده در این نوع تابلو را تعویض می کنند، از تابلو تبلیغاتی فلکسی برای سر درب مغازه و شرکت ها، بیلبوردها و فروشگاه ها استفاده می شود.

حروف برجسته پانچی :

در این نوع حروف لبه ها با چلنیوم به صورت پانچی کار می شود.

تابلو برجسته حروف چلنیوم :


در ساخت تابلو چلنیوم از رویه پلکسی گلاس و لبه های چلنیوم استفاده می شود، لبه های چلنیوم از جنس آلومینیوم بوده و زیبایی فوق العاده ای دارند، این نوع تابلوها را با دستگاه های تمام اتوماتیک و توسط دستگاه های سازنده حروف جلنیوم و دستگاه لیزر و سی ان سی می سازند.


جنس آلومینیومی این نوع حروف باعث شده به راحتی بتوان هر نوع طرحی را بر روی آن پیاده سازی نمود.

تابلوهای حروف برجسته چلنیوم ستاره ای :


تابلوهای حروف برجسته استیل ستاره ای یا استیل لبه پانچ یکی از مدل های حروف برجسته استیل می باشند. این نوع حروف با پلاستیک یا لبه چلنیوم ساخته شده و در ساخت آن ها از لامپ smd داخل حروف برجسته به کار گرفته شده و نور ملایمی که از آن ساطع می شود توجه مردم را بخود جلب می کند.

تابلو حروف برجسته پلاستیک سه بعدی وکیوم :


در ساخت این نوع تابلوها از رنگ های متنوع و طرح های فانتزی استفاده می شود.

حروف استیل :


انواع مختلفی از حروف استیل همانند: حروف استیل طلایی براق، طلایی خش دار، نقره ای براق، نقره ای خش دار، دودی و مسی موجود است.

حروف برجسته استیل :


در گذشته از آلیاژی از جنس برنز یا برنج برای ساخت آن استفاده می شد، برنز و برنج به مرور سیاه شده و نیاز به پرداخت دارند، اما در حال حاضر از استیل برای حروف برجسته این نوع تابلو استفاده  می شود.

تابلوسازی حروف پلاستیک یا پلکسی :


در ساخت این نوع تابلو از طلق های پلکسی گلاس در رنگ های متفاوت استفاده می شود.

تابلوهای فلزی :


حروف برجسته ای که در این تابلوها به کار می رود از جنس فلز یوده و از این رو نور را از خود عبود نمیدهد، برای نورپردازی در این نوع تابلوها در نصب این نوع تابلو از سطح پایه ای استفاده می کنند، این پایه باعث ایجاد فاصله ای از سطح شده و در این فضا لامپ های smd را قرار می دهند.

تابلوهای رینگی :


در این نوع تابلو حروف برجسته ترکیبی از پلاستیک و فلز است، وجود پلاستیک در حروف باعث ایجاد فضایی برای عبور نور می شود.

تابلو حروف برجسته سه بعدی :


در ساخت این نوع تابلو می توان انواع افکت های زیبا که در سایر تابلوها امکانپذیر نمی باشد، به راحتی ایجاد کرد.

منبع :  گروه تولیدی ایمن نورتاب
۰۲ فروردین ۱۳۹۷
saftysign


محصولات مشابه
  • تابلو فلکسی , تابلو مطب , تابلو پزشکی , تابلو وکالت

    تابلو فلکسی , تابلو مطب , تابلو پزشکی , تابلو وکالت

    ساخت تابلو فلکسی به همراه نصب در اصفهان طراحی، چاپ، ساخت و نصب انواع تابلو فلکسی جهت تابلو مطب و یا تابلو وکالت شامل تابلو های مهتابی خور، اس ام دی خور، یا پرژکتور دار اگر بخواهید نور تابلو از داخل آن تأمین بشود، در داخل تابلو از لامپ های مهتابی یا نوارهای اس ام دی استفاده می شود؛ اما در صورتی که بخواهید نور تابلو از بیرون تأمین بشود، چند پروژکتور بالای سر تابلو نصب می گردد توضیح این که سایز تابلو پزشکی یا همان تابلو دکتری و نیز سایز تابلو وکلا اکثراً 70 در 50 می باشد تابلو آرایشگاه نیز عموماً در همین ابعاد و به صورت یکطرفه یا دوطرفه ساخته می شود تابلوساز حاجی پور اصفهان. سبزه میدان. عبدالرزاق. قبل از سنبلستان. روبروی تقاطع. مجتمع تجاری عبدالرزاق. طبقه 2. واحد 146 - کدپستی 8148691976 همراه 09131342334 ثابت 03134490310 «سفارشات ساخت و ارسال از سراسر کشور پذیرفته می شود» «سفارشات نصب در اصفهان؛ از شهرهای دیگر پذیرفته می شود»

    موسسه‌های تبلیغاتی اصفهان
  • طراحی لوگو و ست اداری

    طراحی لوگو و ست اداری

    طراحی لوگو . تایپوگرافی . طاحی لوگو تصویری . طراحی لوگو نمادین . طراحی ست اداری . کارت ویزیت . سربرگ . پاکت . طراحی فاکتور

    موسسه‌های تبلیغاتی البرز
  • چاپ لوح تقدیر 88301683-021

    چاپ لوح تقدیر 88301683-021

    ساخت و چاپ لوح تقدیر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در ساخت لوح تقدیر، جنس و متریال آن بسیار حائز اهمیت است. چاپ و تولید تقدیرنامه و لوح های سپاس در اندازه های متنوع و با متریال های متنوع یکی دیگر از خدمات خاص نیوچاپ است که ما را از دیگران متمایز کرده است. تقدیرنامه در اصل نوعی نامه نگاری اداری بشمار می آید که به یک نفر یا مجوعه ای از افراد به دلیل موفقیت در انجام یک کار به نحو احسنت به منظور تقدیر و تشکر از ایشان ارائه می شود.منظور از هدیه دادن تقدیرنامه به افراد اثبات این امر است که فعالیت های این افراد ارزشمند برشمرده شده و مشاهده نیز شده است. در هر حال تقدیرنامه ها در اشکال متنوع و با تزیینات متنوع تهیه و تولید می شوند.همچنین امکان انتخاب هر نوع طرح و متن بسته به سلیقه سفارش دهنده میسر است.گروه نیوچاپ با گردآوری انواع تقدیرنامه چوبی،سرامیکی و فلزی در اشکال متنوع و اندازه های متنوع این نوید را به شما میدهد که از میان این تنوع کالا, با کمترین هزینه ممکن می توانید تقدیرنامه با طرح اختصاصی خود را تهیه کنید.کمپامی نیوچاپ ارائه دهنده ی تمامی خدمات چاپ روی اشیا مختلف و ساخت و چاپ لوح تقدیر آماده ی ارائه ی خدمات به شما میباشد. برای مشاهده ی تمامی محصولات و آشنایی بیشتر با شرکت نیوچاپ میتوانید به وبسایت ما مراجعه کنید . https://www.newchap.ir/services/%d9%84%d9%88%d8%ad-%d8%aa%d9%82%d8%af%db%8c%d8%b1/

    موسسه‌های تبلیغاتی تهران
  • لیوان سرامیکی- ماگ - چاپ فوری لیوان- فروش لیوان سرامیکی خام -پخش عمده لیوا ن سرامیکی -لیوان جادویی -فنجان حرارتی

    لیوان سرامیکی- ماگ - چاپ فوری لیوان- فروش لیوان سرامیکی خام -پخش عمده لیوا ن سرامیکی -لیوان جادویی -فنجان حرارتی

    لیوان سفید درجه 1 لیوان دسته و داخل رنگی لیوان جادویی (حرارتی) لیوان شیشه ای لیوان 6oz لیوان 11oz سفید لیوان لاو لیوان دسته حیوانات و لیوان چاپیران تبلیغاتی سرامیکی فروش ویژه فروش ویژه لیوان لیوان تبلیغاتی لیوان تبلیغاتی سرامیکی لیوان سرامیکی چاپیران فروش لیوان چاپیران فروش لیوان چاپیران فروش ویژه تبلیغاتی سرامیکی تبلیغاتی سرامیکی چاپیران سرامیکی چاپیران سرامیکی چاپیران فروش ویژه لیوان ویژه لیوان سرامیکی لیوان سفید لیوان داخل رنگی چاپ ماگ سرامیکی وارد کننده لیوان سابلی میشن ماگ سرامیکی چاپ لیوان رنگی فروش عمده لیوان رنگی فروش عمده لیوان سرامیکی سابلیمیشن سابلی میشن واردات عمده لیوان فروش لیوان خام لیوان خام سفید قیمت لیوان سرامیکی فروش لیوان سفید لیوان سرامیکی درجه یک پخش عمده لیوان سرامیکی کاغذ لیوان چسب لیوان می باشد این لیوان ها هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ ساختار لیوان از کیفیت بالایی بر خوردار می باشند و همچنین شرکت چاپیران با دارا بودن کارخانه کوتینگ وهمچنین تولیدی تی شرت کلیه محصولات مورد استفاده در چاپ سابلیمیشن را تولید می نماید شماره های تماس -09121309214

    موسسه‌های تبلیغاتی تهران