مشخصات شرکت صدرا افق

  • تاریخ ثبت شرکت: -
  • تعداد نیرو: ۱-۱۰ شخص
  • فعالیت شرکت:
  • مکان: استان مازندران
  • در زمینه: نرم‌افزار
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 1563
درباره شرکت
شرکت صدرا افق توسعه صنعت برق در زمینه طراحی مهندسی و اجراء پروژه های برق ، الکترونیک ومخابرات فعالیت دارد. از بدو تاسیس، این شرکت با تکیه بر دانش سرمایه های انسانی خود و انتقال فن آوری های نوین و به کارگیری آن توانسته است رشد قابل ملاحظه ای در طراحی مهندسی و اجراء پروژه های برق ، الکترونیک ومخابرات در حوزه های مختلف کسب کند.

مدیریت نوین و پویا ، تعهد به ارزش های انسانی و شایسته سالاری و بومی سازی تکنولوژی های روز دنیا از جمله دستاوردهای شرکت صدرا افق توسعه صنعت برق می باشد . از جمله اقدامات شرکت صدرا افق توسعه صنعت برق وارد شدن در زمینه تکنولوژی های نوین الکترونیکی بوده است که توانسته دانش این رشته را بومی کرده و در گام های بلند مدت مجموعه صدرا افق توسعه ایجاد فضای تولید و انبوه سازی تجهیزاتی با کیفیت و کارائی بالا خواهد بود که جایگزین تجهیزات با قیمت بالای وارداتی گردد ، شرکت صدرا افق توسعه صنعت برق توسعه در راستای این هدف بلند مدت در پی ایجاد زیر ساخت های مورد نیاز جهت اجرائی کردن این هدف خواهد بود ، لذا با تکیه بر دانش نیروها و کارشناسان مقتدر این مجموعه و با عنایت به پروردگار متعال ، در راستای این اهداف گام خواهد برداشت و به زودی مجموعه ای توانا از تکنولوژی ها نوین ایجاد خواهد شد و همچنین تجهیزاتی در زمینه کنترل و مانیتورینگ ، تجهیزات مخابراتی و رادیویی ، تجهیزات اندازه گیری صنعتی ، . . .. طراحی و ساخت ، جهت اقدام به تولید رسمی خواهد نمود.

حوزه های فعالیت

زوایای خدماتی شرکت صدرا افق توسعه صنعت برق در بخش های اجراء و نگهداری پروژه های مانیتورینگ اسکادا نیروگاه های برق ، مشاوره اجراء مانیتورینگ سیستم RTU ABB و سیستم های اندازه گیری تابلوهای HVI ، تعمیر درایورهای موتورهای AC و DC ، تهیه و اجراء و نصب تجهیزات UPS ، نصب و اجراء سیستم های مدیریت ناوگان و دستگاه های GPS ، ردیاب و دزدگیر ماهواره ای، نصب و راه اندازی سیستم های هشدار دهنده خودروهایی آتش نشانی ، خودروهایی اورژانس . . . . ؛ همچنین نگهداری سالانه این تجهیزات در راستای کاری شرکت صدرا افق توسعه صنعت برق خواهد بود.

شرکت صدرا افق توسعه صنعت برق با هدف گسترش علوم و دانش در تمامی زمینه های برق که شامل الکتروتکنیک ، الکترونیک ، مخابرات ، ابزاردقیق ، سعی بر این دارد ، بتواند خدمات مطلوب تر به مشتریان ارائه دهد که از جمله اهداف مجموعه رضایت کامل کارفرما است ، لذا به این دلیل با تلفیقی از دانش و علم با عمل در راستای این هدف در تکاپو است.

واحد الکترونیک و مخابرات مجموعه که از قدیمی ترین و قوی ترین واحد های مجموعه هستند و دانش مجموعه بر این پایه ایجاد شده است دارای بیشترین فعالیت است ، از جمله فعالیت های که در حوزه الکترونیک انجام شده است ، شامل طراحی مدارات آنالوگ و دیجیتال خواهد بود ، اجراء پروژه های با پردازنده های DSPIC و PIC32 ، اجراء تعداد حداقلی پروژه به همراه CPLD ، ساخت دستگاه های از قبیل فلشرهای برق متناوب و برق مستقیم ، که قابل کنترل هستند ، طراحی و ساخت سیستم کنترلر سایت مخابراتی از راه دور ، طراحی و ساخت منابع تغذیه سوئیچینگ و خطی ، طراحی و ساخت برد کنترلر هیترجت های صنعتی (گازی ، گازوئیلی) ، طراحی و ساخت اتوماسیون فضای سبز ، و دیگر پروژه های مطرح که در مجموعه انجام شده و در حال اجراء است و به زودی بر روی سایت به نمایش گذاشته خواهد شد .
مخابراتی ---------------------
BNC Connectors & Adapters
F Connectors & Adapters
Low Band VHF
N Connectors & Adapters
PL_259 Connectors & Adapters
TNC Connectors & Adapters
آنتن
آیکوم
آیکوم دستی
الکترونیک
بیسیم
تکرار کننده آیکوم
تکرار کننده موتورولا
تکرار کننده هایترا
خودرویی ثابت آیکوم
خودرویی ثابت موتورولا
خودرویی ثابت هایترا
دستی موتورولا
دستی هایترا
دکل و متعلقات
ردیاب
ردیاب خودرویی
ردیاب خودرویی تلتونیکا
ردیاب خودرویی روپتلا
ردیاب خودرویی گلوبال استار
ردیاب شخصی
صبا
کابل
کانکتور
لوازم جانبی آیکوم
لوازم جانبی موتورولا
لوازم جانبی هایترا
مخابرات
موتورولا
هایترا
واکی تاکی
یاگی
محصولات الکترونیک-----------------------------------
ردیاب خودرویی گلوبال استار
ردیاب خودرویی تلتونیکا
ردیاب شخصی-مدل
TK102
------------------------------------------------------------------------------------------
فروش RTU ABB جهت کنترل و مانیتورینگ نیروگاه های زیر ۲۵ مگا وات و بیشتر ، توضیحات بیشتر راجب RTU در بخش مقالات ارائه گردید.--------------------------

اطلاعات تماس
نامصدرا افق
تلفن۰۱۱-۴×××۹۹۰۶callتماس بگیرید
همراه۰۹۱۱×××۳۵۹۶callتماس بگیرید
وبسایت
استانمازندران
آدرسمازندران_قائمشهر – میدان امام – میدان شهدا – میدان ولایت – مجتمع تجاری الماس واحد45----تهران میدان هفت تیر خیابان کریمخان زند مجتمع تجاری اداری کریمخان طبقه 8 واحد82 B