مشخصات شرکت صدرا افق

  • تاریخ ثبت شرکت: 1394/1/1
  • تعداد نیرو: ۱-۱۰ شخص
  • فعالیت شرکت: تولید کننده
  • مکان: استان مازندران
  • در زمینه: تجهیزات الکترونیکی
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 2107
درباره شرکت
شرکت صدرا افق توسعه صنعت برق در زمینه طراحی مهندسی و اجراء پروژه های برق ، الکترونیک ومخابرات فعالیت دارد.. از بدو تاسیس، این شرکت با تکیه بر دانش سرمایه های انسانی خود و انتقال فن آوری های نوین و به کارگیری آن توانسته است رشد قابل ملاحظه ای در طراحی مهندسی و اجراء پروژه های برق ، الکترونیک ومخابرات در حوزه های مختلف کسب کند .
مدیریت نوین و پویا ، تعهد به ارزش های انسانی و شایسته سالاری و بومی سازی تکنولوژی های روز دنیا از جمله دستاوردهای شرکت صدرا افق توسعه صنعت برق می باشد است . از جمله اقدامات شرکت صدرا افق توسعه صنعت برق وارد شدن در زمینه تکنولوژی های نوین الکترونیکی بوده است که توانسته دانش این رشته را بومی کرده و در گام های بلند مدت مجموعه صدرا افق توسعه ایجاد فضای تولید و انبوه سازی تجهیزاتی با کیفیت و کارائی بالا خواهد بود که جایگزین تجهیزات با قیمت بالای وارداتی گردد ، شرکت صدرا افق توسعه صنعت برق توسعه در راستای این هدف بلند مدت در پی ایجاد زیر ساخت های مورد نیاز جهت اجرائی کردن این هدف خواهد بود ، لذا با تکیه بر دانش نیروها و کارشناسان مقتدر این مجموعه و با عنایت به پروردگار متعال ، در راستای این اهداف گام خواهد برداشت و به زودی مجموعه ای توانا از تکنولوژی ها نوین ایجاد خواهد شد و همچنین تجهیزاتی در زمینه کنترل و مانیتورینگ ، تجهیزات مخابراتی و رادیویی ، تجهیزات اندازه گیری صنعتی ، . . .. طراحی و ساخت ، جهت اقدام به تولید رسمی خواهد نمود .
زوایای خدماتی شرکت صدرا افق توسعه صنعت برق در بخش های تعمیر و نگهداری سیستم های مخابراتی بی سیم ، اجراء و نگهداری پروژه های مانیتورینگ اسکادا نیروگاه های برق ، مشاوره اجراء مانیتورینگ سیستم RTU ABB و سیستم های اندازه گیری تابلوهای HVI ، تعمیر درایورهای موتورهای AC و DC ، تهیه و اجراء و نصب تجهیزات UPS ، نصب و اجراء سیستم های مدیریت ناوگان و دستگاه های GPS ، ردیاب و دزدگیر ماهواره ای ؛ همچنین نگهداری سالانه این تجهیزات در راستای کاری شرکت صدرا افق توسعه صنعت برق خواهد بود.

شرکت صدرا افق توسعه صنعت برق با هدف گسترش علوم و دانش در تمامی زمینه های برق که شامل الکتروتکنیک ، الکترونیک ، مخابرات ، ابزاردقیق ، خواهد بود ، بتواند خدمات مطلوب تر به مشتریان ارائه دهد که از جمله اهداف مجموعه رضایت کامل کارفرما است ، لذا به این دلیل با تلفیقی از دانش و علم با عمل می توان این هدف را به ارمغان آورد .
واحد الکترونیک و مخابرات مجموعه که از قدیمی ترین و قوی ترین واحد های مجموعه هستند و دانش مجموعه بر این پایه ایجاد شده است دارای بیشترین فعالیت است ، از جمله فعالیت های در حوزه الکترونیک ، که شامل طراحی مدارات آنالوگ و دیجیتال خواهد بود ، اجراء پروژه های با پردازنده های DSPIC و PIC32 ، اجراء تعداد حداقلی پروژه به همراه CPLD ، ساخت دستگاه های از قبیل فلشرهای برق متناوب و برق مستقیم ، که قابل کنترل هستند ، طراحی و ساخت سیستم کنترلر سایت مخابراتی از راه دور ، طراحی و ساخت منابع تغذیه سوئیچینگ و خطی ، طراحی و ساخت برد کنترلر هیترجت های صنعتی (گازی ، گازوئیلی) ، طراحی و ساخت اتوماسیون فضای سبز ، و دیگر پروژه های مطرح که در مجموعه انجام شده و در حال اجراء است و به زودی بر روی سایت به نمایش گذاشته خواهد شد .
فلاشر dc وac ، ردیاب خودرو ، تجهیزات اندازه گیری آزمایشگاه الکترونیک استوک ، دکل های مهاری ، ردیاب ماهواره ای خودرو ، انواع پروگرامر های رادیو ، منابع تغذیه سوئیچینگ مخابراتی 13.8 ولت ،

اطلاعات تماس
ناممسعود وهابی برنجستانکی
تلفن۰۱۱-۴×××۹۹۰۶callتماس بگیرید
همراه۰۹۱۲×××۹۳۷۵callتماس بگیرید
وبسایت
استانمازندران
آدرسمازندران - قائمشهر - میدان امام - میدان ولایت - بلوار ولیعصر - مجتمع تجاری الماس - واحد45