مشخصات تغذیه و رژیم درمانی تندیس

  • کاربر طلایی
  • تاریخ ثبت شرکت: -
  • تعداد نیرو: ۱-۱۰ شخص
  • فعالیت شرکت:
  • مکان: استان البرز
  • در زمینه: پزشکی
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 161
درباره شرکت
اگر کمی از تغذیه و تناسب اندام اطلاع داشته باشیم، می دانیم که رسیدن به وزن ایده آل نیاز به داشتن اراده ای بسیار بالاست. در کنار این اراده استفاده از
رژیم غذایی استاندارد و داشتن صبر به اندازه کافی یک امر کاملا ضروری است. البته استاندارد بودن درباره رژیم های غذایی نیز تعریف خاص خود را دارد.
برنامه کنترل یا کاهش وزن با تغییرات در شیوه زندگی ( Life Style) و نوع تغذیه و عادات غذائی است که فـرد دارای اضــافه وزن را به آهسـتگی و با همان سرعت چاق شــدن درگذشـته به وضعــیت تنـاســب در وزن، اندام و ســلامت جسـمانی خواهد رسانید و آن را حفظ خواهد نمود. در این شیوه علمـی که به دور از عجــله و شـتابزدگی می باشـد، فرد بدون تحمل گرسنگی و با اتکا به روش های تغذیه ایرانی و همچـنین علایـق غــذائی خود می تواند بر مشـکل اضـافه وزن فائق آید. عوارض ناخواسته ای نظـیر ریزش مو، عصبی شدن، مشکلات گوارشـی، یبوست، خستگی مفرط و از دست دادن اعتماد به نفس در این روش جایگاهی ندارد .
بعد از تکمیل پرونده ابتدا ضمن بررسی علت چاقی فرد، معاینات و آزمایشات لازم را انجام و سپس با اندازه گیری قد و وزن و محاسبه BMI و آنالیـز بدن، درصـد و منـاطق تجـمع چربی و محاسبه توده عضلانی رژیم غذایی ایده آل هر فردی را پیشنهاد می کنند .
رژیم های غذایی این مرکز، یک رژیم کامل از همه گروه های غذائی (با رعایت هرم غـذائی ) و مطـابق با سـفره ایـرانی و بر اساس علائق و فرهنگ تغذیه ای شخص و همچنین تصحیح عادات غلط غذائی طراحی و تجـویز می شـود .
کاهــش وزن در این برنـامه بر اسـاس ماهیـانه 4 کیلوگرم بوده که فرد بدون احساس گرسنگی و در سلامتی کامل به وزن دلخواه خود خواهد رسـید.
در پایان دوره و رسیدن به وزن ایده آل، برنامـه های تثبـیت و نگهـدارنده با ارائه آمـوزش های تغـذیه ای تکمیل می شود .
در طی برنامه های کاهش وزن، توصیه های ورزشی متناسب با وضعیت هر فرد داده می شود.
اطلاعات تماس
نامTANDIS مطب تندیس
همراه۰۹۳۰×××۱۹۵۶callتماس بگیرید
وبسایت
استانالبرز
آدرسکرج - فردیس - فلکه اول - برج نگین
واتساپچت واتساپ
اینستاگراماینستاگرام
محصولات و خدمات
بیشتر chevron_left