مشخصات مجموعه باشاران

  • تاریخ ثبت شرکت: -
  • تعداد نیرو: ۱-۱۰ شخص
  • فعالیت شرکت: شرکت خدماتی
  • مکان: استان آذربایجان شرقی
  • در زمینه: مصالح ساختمانی
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 529
درباره شرکت
شرکت باشاران آذر با تاسسی در سال ۸۸ اصلی ترین هدف خود را برآورده کردن نیاز مشتریان در زمینه های عمرانی( ژئوسنتتیکی)، تاسیساتی وخدمات بازرگانی قرار داده است، همچنین با استفاده از تیم مهندسی مجرب خود و نیروهای توانمند دانشگاهی و دانشجویان مستعد در راستای اهداف شرکت که همانا پیشرفت و شکوفایی علمی و استفاده بهینه از منابع کشور بر اساس پروژه های تحقیقاتی می باشد، اقدام به فعالیت نموده است . شرکت باشاران آذر در خصوص اجرای هر پروژه ، ضمن بررسی همه جانبه ابعاد پروژه، محدودیت پروژه، زمان بندی، تامین منابع و دیگر معیارهای انجام ھر پروژه را به حداقل رسانیده و با شناسایی و درک عمیق آنها ،فرآیند اجرا را تسهیل نموده است.
شرکت باشاران آذر با بکارگیری افراد متخصص و مجرب ، آموزش و نگهداری و ارتقاء دانش فنی و فرهنگ سازی مجموعه ای توانمند و منسجم را ایجاد نموده است.
در جهان متحول و پرشتاب امروز، باتوجه به گسترش فناوری صنایع در تلاش اند ، تا برای رسیدن به اهداف اقتصادی و تداوم حیات خود الگوها و شیوه های مختلفی بهره گیرند دراین راستا نیاز روزافزون صنایع به بازرگانی خارجی امری بدیهی و غیرقابل انکار است. بی شک ، توجه تمام عیار به کیفیت محصول و بهره گیری از دانش فنی روز یک مزیت ارزشمند رقابتی محسوب می شود.
این شرکت به عنوان بخش بازرگانی خارجی مجری فرایند خرید ، تمامی تلاش خود را جهت تامین کالا از برترین سازندگان جهانی معطوف نموده تا در افزایش بهره وری و نهایتا رضایتمندی مشتریان خود سهیم باشد. در این راستا ارائه خدمات در موارد زیر در قالب قراردادهای ارزی و ریالی میسر می باشد.
اطلاعات تماس
نامهجرانی هجرانی
تلفن۰۹۱۴-۷×××۶۰۰callتماس بگیرید
همراه۰۹۱۴×××۷۳۰۷callتماس بگیرید
وبسایت
استانآذربایجان شرقی
آدرسشبستر ، شندآ باد ، پایین تر از بانک ملی
محصولات و خدمات