مشخصات شرکت پدیده کریت پارس

  • تاریخ ثبت شرکت: 1387/1/1
  • تعداد نیرو: ۱-۱۰ شخص
  • فعالیت شرکت: شرکت بازرگانی , نمایندگی , شرکت خدماتی , فروشگاه , غیره
  • مکان: استان خراسان رضوی
  • در زمینه: ماشین سازی
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 1001
درباره شرکت
شرکت پدیده کُریت پارس با نام تجاری کُریت corit در۲۴ تیر ماه ۱۳۸۷ در مشهد توسط بانوی کار آفرین و پر تلاش، خانم شکوفه شهیدی، با نیت کارآفرینی، خدمت و تسهیل وضعیت معیشت هموطنانمان آغاز به کار کرد.
در ابتدا کار با فروش و خدمات پس از فروش دستگاه های پرده هوا ( air curtain) شروع شد در حالی که هیچ کس اطلاع یا ایده ای راجع به نحوه عملکرد این دستگاه و کارایی آن نداشت. بنابراین با تبلیغات، بازاریابی های مستمر، مشاوره، جذب نمایندگان فعال در سراسر ایران و نصب چند نمونه آزمایشی بعد از گذشت یک سال توانستیم دستگاه های پرده هوای شرکت کُریت را تبدیل به پر فروش ترین برند موجود نمائیم و اکنون رزومه ای غیر قابل رقابت داریم.
از آنجا که چشم انداز شرکت کُریت، توسعه، کارآفرینی و اشتغال زایی و استفاده از حداکثر پتانسیل های موجود بوده و هست، لذا رویکرد این شرکت از حالت تک محصولی خارج شده و محصولات مختلفی را در کنار فروش و خدمات پس از فروش پرده هوا مانند، درب اتوماتیک آلمانی، سنسورهای بلژیکی و ژاپنی، موتور های پر قدرت دانکر آلمان، اسپلیت های دیواری را نیز تست نمود ودر حال حاضر نمایندگی هیترهای تابشی از بهترین و با کیفیت ترین برند ایرانی به سبد کالای خود اضافه نموده است.
هم اکنون این شرکت با افتخار همراه با تیم قوی و حرفه ای خود در سرتا سر ایران مشغول به خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.
شرکت کُریت در سال ۹۸، علاوه بر بخش بازرگانی، با کمک کارشناسان، نخبگان و مشاوران با سابقه و خوشنام بخشی به هُلدینگ خود، تحت عنوان “کلینیک راهبردهای یادگیری و تدابیر سازمانی “(corit academy ) که در آن به آموزش سرمایه های انسانی، مدیران ارشد و مشاوره در زمینه های: فروش ،منابع انسانی، رهبری، مالی، مالیاتی و همچنین عارضه یابی ، ترمیم ساختار سازمانی ، فرآیند نویسی و… به نیت کمک به کارآفرینان محترم، اضافه نمود .
همواره هدف شرکت پدیده کُریت پارس، رسیدن به خود کفایی در تولید، جلب رضایت هموطنان و آبادانی ایران عزیزمان است. امید است که با یاری شما و تاییدات الهی به این هدف نائل گردد.
محصولات ما شامل پرده هوا - کولر گازی - ضدعفونی کننده آب - ضد عفونی کننده ی هوا - هیتر های تابشی و درب های اتوماتیک و دوربین های مداربسته می باشد،
که با فروش انحصاری پرده ی هوا و هیتر های تابشی، خدمات آن را نیز پشتیبانی می کند و سایر محصولات را به شکل مشارکت در فروش از شرکت های معتبر به انجام می رساند.

اطلاعات تماس
نامشهیدی شهیدی
تلفن۰۵۱-۳×××۹۴۵۲callتماس بگیرید
همراه۰۹۳۶×××۳۷۵۶callتماس بگیرید
وبسایت
استانخراسان رضوی
آدرسآدرس شرکت: مشهد- خیابان احمد آباد، نبش قائم، ساختمان گوهرشاد، طبقه دوم، واحد 210- شرکت کُریت
تلگرامچت تلگرام
واتساپچت واتساپ
اینستاگراماینستاگرام