مشخصات شرکت ماهان پیشرو صنعت رایان قشم

  • تاریخ ثبت شرکت: -
  • تعداد نیرو: ۱-۱۰ شخص
  • فعالیت شرکت: شرکت خدماتی
  • مکان: استان تهران
  • در زمینه: متفرقه
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 1307
درباره شرکت
درباره ماهان پیشرو صنعت رایان قشم
ماهان پیشرو صنعت رایان قشم


شرکت ماهان پیشرو صنعت رایان قشم پیشگام در سیستم های گرمایش الکتریکی همواره مفتخر بوده است با تکیه بر تجربه مدیران و کارشناسان فنی مجرب در زمینه طراحی، تأمین و اجرای انواع سیستمهای گرمایش الکتریکی خدمتگذار صنایع محترم کشور باشد و با تأکید بر شعار بهترینها برای ایرانیها همواره تلاش نموده است با طراحی بهینه سیستمهای حرارتی الکتریکی با توجه به شناخت نیازهای مشتری و تأمین با کیفیت ترین محصولات خارجی و داخلی در رسیدن به این مهم پیشگام باشد.
طراحی سیستم توسط مهندسین مجرب

طراحی دقیق و بهینه سیستمهای گرمایش الکتریکی مهمترین بخش از ارائه یک محصول مناسب و کارآمد می باشد که فقط با شناخت صحیح نیازهای مشتری امکان پذیر است. لذا این شرکت همواره خود را جزو گروه مشتری می داند و سعی در حل مشکل بصورت مستقیم می نماید. استفاده از نرم افزارهای تخصصی و هماهنگ سازی با تجربیات فنی همواره ما را در رسیدن به حداکثر کارایی محصولات و نزدیکتر شدن به خواسته های مشتریان محترم یاری می نماید.
تأمین تجهیزات

این شرکت مفتخر است به عنوان نماینده شرکت Fine کره جنوبی تولید کننده با کیفیت ترین کابلهای حرارتی با تکنولوژی تولید آمریکایی یا Open-Annealing بجای تکنولوژی مرسوم اروپایی یا اصطلاحاً In-Line Aging باکیفیت ترین کابلهای حرارتی خود تنظیم با حداقل جریان اولیه و عمر طولانیتر را برای صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و نیروگاهی تأمین نماید. محصولات صنعتی شرکت Fine دارای گواهی ATEX NEMKO برای استفاده در مناطق انفجاری خطرناک می باشند. این شرکت مفتخر است به عنوان نماینده شرکت Elektra لهستان محصولاتی با کیفیت و با قیمتی مناسب را برای مصارف صنعتی سبک و خانگی تأمین نماید. محصولات شرکت Elektra دارای گواهی VDE می باشند. نیز شرکت Elektra به عنوان نماینده و زیر مجموعه اروپایی شرکت Pentair آمریکا تأمین کننده کلیه محصولات Pentair شامل کابلهای حرارتی با برندهای Raychem، Isopad و کابلهای (MI) Mineral Insulatedساخت Pyrotenax می باشد.

این شرکت مفتخر است به عنوان نماینده شرکت Rotfil ایتالیا تولید کننده و تأمین کننده شناخته شده انواع هیترها و المنتهای صنعتی، انواع محصولات گرمایشی الکتریکی را برای صنایع کشور تأمین نماید.

اجرا و راه اندازی

یک طراحی صحیح فقط با اجرای درست تجهیزات به نتیجه مورد نظر می انجامد. این مجموعه با اتکاء بر کارشناسان مجرب در زمینه نظارت و نصب سیستمهای گرمایش الکتریکی در خدمت صنایع محترم می باشد.

خدمات پس از فروش

فروش محصول پایان مسئولیت ما نیست. کلیه محصولات این شرکت دارای شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند. در صورت نیاز بازدیدهای دوره ای با توجه به خدمات ارائه شده انجام می گردد.
اطلاعات تماس
ناممسعود نصیری
تلفن۰۲۱-۷×××۲۸۹۸callتماس بگیرید
وبسایت
استانتهران
آدرسآدرس دفتر تهران: نارمک- خیابان گلبرگ - تقاطع گلبرگ و مدنی - اول مدنی - پلاک 1319 - ساختمان تخت جمشید - واحد 11 کدپستی: 1645793911 آدرس دفتر مرکزی: قشم- شهرک سام و زال - کوچه لادن 5 - قطعه 1011 - طبقه دوم شرقی
محصولات و خدمات