مشخصات تصفیه آب بهتا

  • تایید عضویت
  • تاریخ ثبت شرکت: -
  • تعداد نیرو: ۱-۱۰ شخص
  • فعالیت شرکت: تولید کننده , توزیع کننده و عمده فروش
  • مکان: استان تهران
  • در زمینه: اتومبیل و موتور سیکلت
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 2047
درباره شرکت
شرکت بهتا ارائه دهنده محصولات و خدمات نوین تصفیه آب در تصفیه آب خانگی و تصفیه آب صنعتی و تصفیه آب آزمایشگاهی است. جهت مشاهده سایر محصولات تصفیه آب نظیر دستگاه تصفیه آب و فیلتر تصفیه آب به وبسایت ما مراجعه کنید.
https://www.behtawater.com
در بهتا متخصصان زیادی در حوزه‌های مربوط به تصفیه آب و فاضلاب حضور دارند و با انجام پروژه‌های مختلف و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی در انجام کارهای صنعتی، توانایی خود را در این حوزه به اثبات رسانده‌اند. تسلط کامل بر پیچیدگی‌های فناوری‌های مختلف، شناخت مباحث صنعتی و تجاری و نیز آگاهی از نیاز جامعه و کمبودهای موجود در حوزه تصفیه آب ما را توانمند ساخته تا برای مسائل مختلف مربوط به کیفیت آب راهکارهایی اصولی، عملی، خلاقانه و مقرون‌به‌صرفه ارائه دهیم.
دانش علمی، پشتوانه حمایتی قوی و نیز تعهد به ارائه بالاترین کیفیت خدمات و محصولات در بهتا موجب شده تا صنایع مختلفی برای تأمین نیازهای خود به تصفیه آب، از ما یاری بگیرند. ما وظیفه خود می‌دانیم در هرلحظه از مراحل انجام یک پروژه، تنها به بهبود وضعیت سلامت محیط و جامعه بیندیشیم و از هیچ تلاشی برای تأمین خواسته‌های مصرف‌کننده و ارائه آب باکیفیت به او فروگذار نکنیم. تعهد به ارائه خدمات و محصولات باکیفیت و درعین‌حال مقرون‌به‌صرفه، بهره‌گیری از دانش روز و نیز آگاهی بخشی به مصرف‌کننده همواره موجب رضایت افراد، شرکت‌ها و مؤسسات مختلفی بوده که برای تصفیه آب به سراغ بهتا آمده‌اند.
پیشرو بودن موجب توقف نیست و دست‌یابی به افق‌های بالاتر، همواره عامل محرک بهتا برای بهبود کیفیت محصولات و خدمات خود بوده است. خط‌مشی ما استفاده از بهترین‌ها و ارائه اولین‌هاست و اهداف ما را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

آگاهی بخشی به عموم مردم جامعه پیرامون لزوم تصفیه آب و روش‌های ممکن برای حل مشکلات موجود
جلب رضایت حداکثری مصرف‌کنندگان و همراهی با آنها در تمام مراحل
ارائه بالاترین کیفیت در خدمات و محصولات مقرون‌به‌صرفه با رعایت اصالت محصول
استفاده از روش‌ها و فناوری‌های نوین تصفیه آب
دوری از تبلیغات گول‌زننده تجاری و به جای آن تمرکز بر حل مشکل موجود
ارائه خدمات پس از فروش کامل و ضمانت محصولات و خدمات برای آسایش خاطر مصرف‌کننده
بهتا اهداف و آرمان‌هایی دارد و ما برای دست‌یابی به آنها و نیز جهت سرعت بخشیدن به روند حرکت خود و توسعه هرچه بیشتر دامنه ارائه خدمات آمادگی داریم تا با علاقه‌مندان، صاحبان ایده و فعالان دارای سوابق تجربی در حوزه تصفیه آب همکاری کنیم. استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در کشور آرزوی ماست و اعتقاد داریم که توسعه خدمات بهتا نیازمند یاری شماست؛ بنابراین در صورت داشتن دغدغه‌ای مشترک و فکرها و ایده‌های نو، آنها را از ما دریغ نکنید.
دستگاه تصفیه آب خانگی
دستگاه تصفیه آب صنعتی
آب شیرین کن اسمز معکوس

اطلاعات تماس
نامامید ساعی
تلفن۰۲۱-۶×××۷۷۶۰callتماس بگیرید
همراه۰۹۳۵×××۸۰۳۲callتماس بگیرید
وبسایت
استانتهران
آدرسخیابان آزادی، خیابان دکتر حبیب‌اله، کوچه شهید قاسمی، پلاک 65، واحد 6