مشخصات نیکا سازه هدیش پارس

  • تایید عضویت
  • تاریخ ثبت شرکت: 1380/1/1
  • تعداد نیرو: ۲۱-۵۰ شخص
  • فعالیت شرکت: تولید کننده , شرکت بازرگانی , نمایندگی , توزیع کننده و عمده فروش , شرکت خدماتی , فروشگاه
  • مکان: استان تهران
  • در زمینه: پیمانکاری
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 2497
درباره شرکت
شرکت نیکا سازه هدیش پارس(سهامی خاص) و با برند فنسکو(phns co) در ثبت شرکت های شیراز و با شماره ۳۶۱۶۱ و با مدیریت عامل مهندس سعید ناصری در زمینه طراحی مهندسی و ساخت و نظارت پروژه های ساختمانی , مهرازی , شهرسازی , فراوری نهاده های ساختمانی و همچنین انجام کارهای بازرگانی وابسته به بخش ساختمان به ثبت رسیده است.
از توانمندی های شرکت نیکا سازه طراحی و ساخت ساختمان های سبک فلزی ال . اس . اف (L.S.F) می باشد .این شرکت در زمینه طراحی و محاسبه این سازه نوین تنها شرکت جنوب ایران بوده و در زمینه اجرا از پیشگامان این فنآوری است. برتری این سامانه, ایستایی فراوان در برابر زلزله , افزایش پایایی و ماندگاری ساختمان , سبک بودن سازه, سرعت فوق العاده اجرا و کاهش هزینه ساخت است.این سامانه ی ساخت استانداردهای جهانی و ملی هر کشور و بویژه آین نامه های ملی ساختمان ایران را پیروی می کند.
شرکت نیکاسازه(فنسکو) با دارابودن متخصصین و طراحان برتر صنعت ساختمان و همچنین اجرای بی نقص و تایید شده پروژه های متعدد , توانمند در ساخت پروژه های گوناگون ساختمانی و عمرانی است.

تاریخچه شرکت :

شرکت نیکا سازه در سال ۱۳۸۰ برای اولین بار با همکاری انجمن CSSBI کانادا دانش سازه های سرد نورد شده LSF را در ایران بنا نهاد و از این حیث شرکت نیکا سازه اولین بنیان گذار وتولید کننده سازه LSF در ایران و خاورمیانه است. نیکا سازه ۲ سال بعد یعنی در سال ۱۳۸۲ کارخانه رولفورم خود را راه اندازی کرد و تا سال ۱۳۸۵ بیش از ۱۵۰ پروژه را به سرانجام رسانید. در سال ۱۳۸۸ شرکت نیکا سازه تبدیل به یک شرکت دانش بنیان گردید و با جذب بیش از ۲۰ نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه شریف و دانشگاه های تراز اول تبدیل به یک شرکت صنعتی تولیدی و فنی و مهندسی با دانش بالا گردید. نیکا سازه در سال ۱۳۹۰ با تصمیم هیت مدیره بزرگترین کارخانه تولید سازه LSF و CFS ایران را با ۶ خط تولید و با دستگاه های F450 فریم کد و X5 پیناکلز افتتاح کرد و در سال بعد تولید پشم سنگ را نیز با برند خود آغاز کرد
اطلاعات تماس
نامسعید ناصری
تلفن۰۷۱-۳×××۶۹۶۴, ۰۲۱-۲×××۶۲۸۸callتماس بگیرید
همراه۰۹۱۷×××۲۰۱۸callتماس بگیرید
وبسایت
استانتهران
آدرسفارس - شیراز - خیابان ستارخان - نبش ولیعصر - ساختمان صدف - واحد 5
واتساپچت واتساپ