مشخصات antikkala

  • تاریخ ثبت شرکت: 1390/1/1
  • تعداد نیرو: ۲۱-۵۰ شخص
  • فعالیت شرکت: فروشگاه
  • مکان: استان تهران
  • در زمینه: لوازم برقی
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 1412
درباره شرکت
فروشگاه لوازم خانگی آنتیک کالا
فروشگاه لوازم خانگی آنتیک کالا با مجموعه ای کامل از لوازم آشپزخانه، لوازم منزل، دستگاه های صوتی و تصویری جدید، دکوراسیون منزل و آشپزخانه، محصولات برندهای معتبر را عرضه می نماید. با خرید لوازم خانگی از فروشگاه اینترنتی آنتیک کالا ضمن در دسترس بودن مشخصات کلیه مدل ها و جزئیات کالا، در وقت و هزینه شما صرفه جویی خواهد شد. مشتریان عزیز با عضویت در فروشگاه اینترنتی آنتیک کالا می توانند با دریافت ایمیل از دستگاه ها و لوازم جدید بازار اطلاع یابند و در صورت خرید کالا، آن را در درب منزل تحویل بگیرند.

تفاوت عمده و اساسی فروشگاه انتیک در مقایسه با سایر فروشگاه ها میتوان در مرحله اول تفاوت در قیمت محصولات اشاره کرد و همچنین متذکر به این موضوع بود که فروشگاه اینترنتی آنتیک کالا در مقایسه با سایر فروشگاه های اینترنتی دارای دو شعبه در سه راه امین حضور است که خریداران محترم میتوانند با مراجعه به یکی ازشعبات محصول مورد نظر را خریداری مشاهده و انتخاب نمایند.

برای اطلاع از قیمت ماشین لباسشویی، قیمت و مدلهای یخچال، فریزر و ساید بای ساید، قیمت ماشین ظرفشویی، قیمت LCD، LED و سینمای خانواده، قیمت اجاق گاز، بخاری گازی، قیمت سرویس قاشق، کارد و چنگال، ظروف آشپزخانه، قیمت سرخ کن، هواپز، بخارپز، پلوپز، آرام پز، پاستاپز، میوه خشک کن، قیمت چای ساز، قهوه جوش، آبمیوه گیری، قیمت آب سردکن، قیمت کولر گازی و کولر آبی، قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی و تصفیه هوا، قیمت انواع فر، مایکروفر و ... بر روی لیست محصولات آنتیک کالا کلیک نمایید و پس از انتخاب برند و مدل، جزئیات کالا را ببینید.
فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی آنتیک کالا
ارسال رایگان به سراسر تهران
ارسال به تمام نقاط کشور
پرداخت درب منزل مختص تهران

اطلاعات تماس
نامehsan hemati
تلفن۰۲۱-۳×××۴۴۹callتماس بگیرید
همراه۰۹۱۲×××۸۱۴۹callتماس بگیرید
وبسایت
استانتهران
آدرستهران - امین حضور - خ امیرکبیر - مرکز خرید خلیج فارس - طبقه منفی 1 - واحد 133 تا 136 فروشگاه آنتیک
تلگرامچت تلگرام
محصولات و خدمات