مشخصات سایان اوج پارس

  • تایید عضویت
  • تاریخ ثبت شرکت: -
  • تعداد نیرو: ۱-۱۰ شخص
  • فعالیت شرکت: شرکت بازرگانی
  • مکان: استان تهران
  • در زمینه: اتومبیل و موتور سیکلت
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 1476
درباره شرکت
بر پایه 20 سال تجربه کار تجاری بین ایران و آلمان، در سال 1393 شرکت سایان اوج پارس (سهامی خاص) تأسیس گردید.

این شرکت در تامین تجهیزات صنعتی، کنترل، اتوماسیون، ابزاردقیق و ابزارهای اندازه­گیری دقیق قابل حمل فعالیت داشته و امکانات خاص گسترده­‌ای را به مخاطبین و مشتریان خود در بخشهای مختلف صنعت ارائه می‌دهد. ما افتخار همکاری با تعدادی از متخصصان حرفه‌ای شامل مشاوران و مهندسان با تجربه چندین ساله را داریم که با ارائه خدمات مشاوره‌ای در ارتباط با شرکت­هایی در زمینه خرید سیستمهای اندازه‌گیری و ابزار دقیق، تجهیزات آزمایشگاهی، سیستم اتوماسیون، محصولات صنعتی الکتریکی و الکترونیکی، لوازم و قطعات یدکی، مشتریان خود را در کلیه فرآیندهای تامین کالا همراهی می‌نماید.

از آنجایی که کیفیت به عنوان مهمترین اصل در پایه گذاری این شرکت نقش داشته است لذا همواره به دنبال تامین بهترین و مناسب ترین کالاها جهت مشتریان خود در سرتاسر ایران بوده­ایم. در همین راستا پس از طی مذاکرات متعدد با شرکت های معتبر آلمانی در زمینه ابزار اندازه­گیری دقیق موفق به اخذ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش کلیه محصولات شرکتهای Schwenk وHelios-Preisser در ایران شدیم. زیرا بر این باوریم که خلا کالاهای با کیفیت اروپایی همراه با خدمات پس از فروش در بازار ایران به شدت احساس می­شود. هدف اصلی ما و کارکنان این شرکت ارایه بهترین و مناسب ترین کالاها از تولیدکنندگان معتبر در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت می­باشد.

این شرکت جهت ارایه خدمات ارزنده­تر به مشتریان خود، نسبت به استقرار سیستم­های مدیریت کیفیت(ISO9001-2008) و همچنین(ISO/TS29001-2010) درخصوص سیستم مدیریت کیفیت صنایع نفت و گاز و پتروشیمی اقدام و موقف به اخذ گواهینامه­های آن از شرکت IMQ گردید.

شایان ذکر است با توجه به حجم مبادلات با شرکتهای آلمانی، شرکت سایان اوج پارس عضو اتاق بازرگانی ایران و آلمان نیز می­باشد
کولیس،سیرکومتر،میکرومتر و....
نماینده فروش و خدمات انواع کولیس،سیرکومتر و ...ساخت آلمان

اطلاعات تماس
نامزاهد زمان زاده
تلفن۲۱-۴×××۷۴۱۷callتماس بگیرید
وبسایت
استانتهران
آدرستهران،بزرگراه اشرفی اصفهانی،ابتدای جلال آل احمد ، شماره 182،واحد 5
تلگرامچت تلگرام