مشخصات شرکت راسخ رایانه

  • تایید عضویت
  • تاریخ ثبت شرکت: 1394/1/1
  • تعداد نیرو: ۱-۱۰ شخص
  • فعالیت شرکت: شرکت بازرگانی , توزیع کننده و عمده فروش , شرکت خدماتی , فروشگاه
  • مکان: استان لرستان
  • در زمینه: فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 1695
درباره شرکت
شرکت راسخ رایانه در سال 1389 شروع به فعالیت نموده و در سال 1394 به شماره ثبت11716 اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری ثبت و فعالیت رسمی خود را با نام شرکت راسخ رایانه خرم در زمینه فروش کالاهای دیجیتال حوزه آی تی ، تعمیرات فوق تخصصی سخت افزار ، طراحی و پشتیبانی وب سایت و نرم افزار های تحت وب و تحت ویندوز و موبایل،مشاوره ، طراحی ، اجرا و پیاده سازی پروژه های فناوری اطلاعات و ارتباطات و سیستم های امنیتی آغاز نمود. این شرکت با تکیه بر تخصص و دانش نیروهای جوان و فعال خود در همان ابتدای راه توانسته است گام های مؤثری را در راه توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات بردارد.

این شرکت با اخذ نمایندگی از شرکتهای معتبر و ارائه محصولات برتر سعی در گسترش فعالیت و توانمندی خود در اجرای پروژه‌ها دارد و با سرلوحه قرار دادن مشتری مداری، سرعت و دقت در انجام کارها در پی جلب رضایت مشتریان خود می باشد و توانسته قدمی کوچک را در این راستا بردارد.

شرکت راسخ رایانه هم اکنون از همکاری نیروهای متخصص و مهندس زبده که علاوه بر دارا بودن مدارک رسمی آکادمیک و تجربه کاری، دارای گواهینامه‌های تخصصی بین‌المللی از شرکتهای معتبری همچون سیسکو، مایکروسافت و . . . می‌باشند برخوردار است. کادر فنی این شرکت به صورت پیوسته با حضور در دوره‌های آموزشی مختلف در داخل و خارج کشور با آخرین دستاوردهای فناوری اطلاعات در شاخه کاری خود آشنا می‌شوند. همچنین، جذب تازه فارغ التحصیلان دانشگاه ها همراه با آموزش، پرورش و ایجاد روحیه کار تیمی در آنها یکی دیگر از رسالتهای این شرکت است که بیش از پیش مورد توجه قرار خواهد گرفت.
فروش کالای دیجیتال ،راه اندازی شبکه ،طراحی وب سایت و نرم افزار سازمانی،تعمیرات فوق تخصصی کامپیوتر لپ تاپ و ماشین های اداری

اطلاعات تماس
نامحسین حسن پور
تلفن۰۶۶-۳×××۴۴۵۶callتماس بگیرید
همراه۰۹۳۶×××۶۵۸۲callتماس بگیرید
وبسایت
استانلرستان
آدرسخرم آباد ، بین سبزه میدان و چهار راه بانک انتهای پاساژ صدف ، شرکت راسخ رایانه
تلگرامچت تلگرام