مشخصات شرکت امیدان پرتو شیمی

  • تاریخ ثبت شرکت: -
  • تعداد نیرو: ۱-۱۰ شخص
  • فعالیت شرکت: شرکت بازرگانی , توزیع کننده و عمده فروش
  • مکان: استان تهران
  • در زمینه: مواد شیمیایی
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 3417
درباره شرکت
شرکت امیدان پرتو شیمی

این افتخار را دارد که در زمینه واردات انواع پلی الکترولیت جز بهترین و بزرگترین و اولین شرکت وارد کننده تیانران در ایران بوده کی طی سالهای اخیر رشد چشم گیری در زمینه واردات و فروش مواد پلی الکترولیت داشته است و نیز

شرکت تیانران (Anhui Tianrun) یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مواد پلی آکریل آمید محلول در آب به عنوان پلی الکترولیت جهت مصارف گوناگون از جمله در تصفیه فاضلاب، حفاری نفت، صنایع کاغذ و معادن در کشور چین می باشد.

بر اساس نیاز مشتریان پنچ دسته پلی آکریل آمید (PAM) شامل آنیونی، کاتیونی، نانیونی، آمفوتریک و امولسیون در رنج های متفاوت تولید می گردد.

محصولات شرکت دارای تاییدیه اتحادیه اروپا و استاندارد NSF می باشد. همچنین عمده محصولات از شرکت Petro China گواهی تایید کیفیت اخذ نموده اند.

واحد تحقیق و توسعه شرکت همواره درصدد است تا محصولات جدید را بر اساس توسعه کاربرد پلیمرها ارتقا و روانه بازار نماید. به همین دلیل محصولات این شرکت به بیش از ۳۲ کشور جهان صادر می گردد.
شرکت پرهام شیمی بر خلاف دیگر فروشنده ها و واسطه ها که فقط اقدام به فروش فلوکولانت می کنند با تجهیز یک آزمایشگاه کامل از تمامی پساب های مشتریان خود نمونه گیری دوره ای انجام داده و با آزمایش پساب ها همواره بهترین فلوکولانت را برای هر پساب شناسایی می کند.
همچنین شرکت پرهام شیمی آمادگی دارد برای مشتریان جدید خود، خدمات آزمایش بر روی پساب را برای تعیین بهترین نوع فلوکولانت مورد نیازبه صورت رایگان انجام دهد.
ضمنا در صورت نیاز آمادگی داریم نمونه کیلوگرمی از هر یک ازانواع فلوکولانت های موجود برای شما مشتریان عزیز ارسال نماییم.

تلفن ها 09127014694
مواد شیمیای و تصفیه آب

اطلاعات تماس
نامامیدان شیمی امیدان شیمی
همراه۰۹۱۲×××۴۶۹۴callتماس بگیرید
استانتهران
آدرسبلوار مرزداران خیابان ایثار کوچه سروناز پلاک 23
تلگرامچت تلگرام
محصولات و خدمات