مشخصات آسیامدار

  • تاریخ ثبت شرکت: -
  • تعداد نیرو: ۱-۱۰ شخص
  • فعالیت شرکت: تولید کننده , فروشگاه
  • مکان: استان اصفهان
  • در زمینه: تجهیزات آزمایشگاهی
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 234
درباره شرکت
گروه فنی و مهندسی آسیا مدار کنترل با بیش از یک دهه تجربه در زمینه طراحی ، توسعه و تولید تجهیزات کنترل از راه دور توانسته است با تولید کالاهای با کیفیت و کاربردی رضایت مشتریان را فراهم آورد.

زمینه کاری ما توسعه ، طراحی و ساخت تجهیزات کنترل از راه دور در بسترهای ارتباطی مانند تلفن همراه ، شبکه های صنعتی، امواج رادیویی ، اینترنت و ... است . تجهیزات ما در اتوماسیون های صنعتی ، مصارف تجاری و خانگی برای هوشمند سازی و تسهیل فرایند ها به شما کمک خواهد نمود.

هدف اصلی ما کنترل و نظارت مطمئن تجهیزات الکترونیکی از هر نقطه ی جهان است تا زندگی آسانتری را برای انسانها به ارمغان آوریم . ما با تولید کالاهای باکیفیت بازار منطقه ای این صنعت را در دست خواهیم گرفت.

تجهیزات پیشرفته و سامانه های هوشمند کنترل از راه دور را با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا ، ابتکارات و خلاقیت متخصصانمان طراحی و تولید می کنیم تا دغدغه انسان ها برای حضور در بعد مکان و زمان را حذف کنیم . ما با تولید طیف وسیعی از تجهیزات کنترل از راه دور به مشتریانمان این امکان را می دهیم تا بتوانند از هر نقطه ای از دنیا بر محل زندگی ، محل کار و محیط اطراف خود کنترل و نظارت داشته باشند . ما با توجه به تجارب سالیان گذشته ، توسعه ، تحقیق و استفاده از علم و تکنولوژی روز دنیا تجهیزات کنترل از راه دور را تولید می کنیم تا سطح امنیت و رفاه را برای شهروندان بالا ببریم. ما بر این باور هستیم که فروش یک معامله ی سودمند دوطرفه است و با تامین نیاز مشتری خواهیم توانست سود شرکت را تضمین کنیم . هدف ما این است که با تولید محصولات کیفی و کاربردی ضمن جلب رضایت مشتریان برای تجربه یک زندگی سبز جایگاه برتر این صنعت را بدست آوریم .
تجهیزات کنترل از راه دور

اطلاعات تماس
ناممحسن محسنی
تلفن۰۳۱-۳×××۲۸۱۳callتماس بگیرید
همراه۰۹۳۳×××۱۹۲۰callتماس بگیرید
وبسایت
استاناصفهان
آدرساصفهان خیابان جی خیابان شهروند فروشگاه اینترنتی آسیامدار
کد پستی8199983446
تلگرامچت تلگرام
واتساپچت واتساپ
اینستاگراماینستاگرام
محصولات و خدمات