مشخصات تیتان بنیان ماندگار

  • کاربر نقره‌ای
  • تایید عضویت
  • تاریخ ثبت شرکت: -
  • تعداد نیرو: ۱-۱۰ شخص
  • فعالیت شرکت: تولید کننده , شرکت بازرگانی , نمایندگی , توزیع کننده و عمده فروش , شرکت خدماتی , فروشگاه
  • مکان: استان تهران
  • در زمینه: مصالح ساختمانی
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 1041
درباره شرکت
شرکت تیتان بنیان ماندگار، تولیدکننده انواع پوشش‌های پلیمری و مصالح نوین ساختمانی که همگام با تولیدکنندگان به روز دنیا، اقدام به تولید عایق‌های رطوبتی، حرارتی، ضربه‌ای و پوشش‌های ضد خوردگی منطبق با جدیدترین روش‌ها و فناوری‌های نوین اروپا نموده و محصولاتی در کلاس استانداردهای بین‌المللی را در اختیار فعالان عزیز عرصه صنعت قرار داده است. این شرکت با هدف تغییر نگرش مهندسی به موضوع پوشش‌دهی (Coating) و تخصص‌گرایی تاسیس و فعالیت خود را گسترش داده است، و با همین رویکرد و با الهام از مواد و شیوه‌های بکارگرفته شده در کشورهای توسعه یافته، توانسته است در مدت بسیار کوتاه و بنا به نیاز ملموس پروژه ها، محصولات خود را گسترش داده و قریب پنجاه ماده مختلف را در زمینه پوشش‌دهی انواع سطوح به عرصه تولید برساند که هر یک از آنها با توجه به خواص و ویژگی‌های خود به صورت تخصصی مورد استفاده قرار گرفته تا به این نحو از عام گرایی و خسارات ناشی از آن اجتناب ‌گردد.
کیفیت محصولات تولیدی این شرکت که بسیاری از آنها به صورت انحصاری توسط این مجموعه تولید شده است و شیوه های مدیریتی بهینه بکلر گرفته شده در مجموعه تیتان، توسط سازمان‌های ملی و بین‌المللی تائید شده است. دریافت گواهی سازگاری اروپایی CE(Conformité Européene) ، گواهی سیستم کنترل کیفیت QC موسسه TUV، گواهی تضمین کیفیت اروپایی Q.A از همان موسسه و اخذ استانداردهای ایزو 9001، 14001، 45001 و IMS نتیجه رویکرد بین‌المللی و روزآمد شده مجموعه صنعتی تیتان بنیان ماندگار است. این رویکرد در سطح ملی هم مورد تقدیر قرار گرفته و دریافت جایزه برتر برندملی-اعتماد ملی از اجلاس سراسری تجلیل از سرامدان اقتصاد ایران و کسب گواهی رضایتمندی مشتری، از افتخاراتی است که مجموعه تیتان در سایه چنین نگاهی به آن دست یافته است.
همین امر زمینه‌ساز اعتماد عزیزان دست‌اندرکار صنعت به این مجموعه شده که نتیجه آن به صورت همکاری در تامین مواد و اجرای عایق‌بندی، ده‌ها پروژه مسکونی اعم از شخصی و تعاونی، پروژه‌های نظامی، آموزشی و صنعتی متجلی گشته است.
با سپاس از حضور گرمتان در کنار ما، برای آشنایی اجمالی با محصولات و تولیدات متنوع مجموعه صنعتی تیتان بنیان ماندگار، و کسب اطلاعات بیشتر خواهشمند است همچنان در سایت جویشگر و یا مراجعه به وب‌سایت این مجموعه به نشانی www.nanotitanco.com و یا صفحه شرکت در اینستاگرام به نشانی @nanotitan.co و همچنین در کانال تلگرامی ضد زوال به آدرس https://t.me/zeddezaval ما را در ارائه خدمات بیشتر و شایسته همراهی نمایید.
تولیدکننده انواع پوشش‌های پلیمری ضدزوال، مصالح نوین ساختمانی شامل عایق‌های رطوبتی، حرارتی، ضربه‌ای و پوشش‌های ضد خوردگی

اطلاعات تماس
نامعبدالمجید رضائی
تلفن۰۲۱-۲×××۰۶۵۷, ۰۲۱-۲×××۴۹۱۴callتماس بگیرید
همراه۰۹۱۲×××۶۷۱۵callتماس بگیرید
وبسایت
استانتهران
آدرسنیاوران جنب پمپ بنزین خیابان باهنر خیابان تناولی (مینا) پلاک 18 واحد 402
کد پستی3155675936
تلگرامچت تلگرام
واتساپچت واتساپ
اینستاگراماینستاگرام
محصولات و خدمات
بیشتر chevron_left