مشخصات شرکت پاسارگاد

  • تاریخ ثبت شرکت: -
  • تعداد نیرو: ۱-۱۰ شخص
  • فعالیت شرکت: تولید کننده
  • مکان: استان تهران
  • در زمینه: آهن آلات و صنایع فلزی
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 579
درباره شرکت
شرکت آریا گستر پاسارگاد خاوران، برترین شرکت مهندسی در زمینه اجرای پروژه‌های تفریحی، توریستی و عمرانی می‌باشد. این شرکت در بهمن ماه سال 1392 توسط مهندس سعید صفری و به شماره ثبت 50511 تاسیس گردید و فعالیت خویش را در حوزه ساخت رستوران‌های هوایی در ایران آغاز نمود. رستوران هوایی از خاص‌ترین رستوران‌های دنیاست که تکنولوژی ساخت آن فقط در دست کشور بلژیک بود. اما شرکت پاسارگاد با همت و به کار گیری مهندسان ایرانی توانست این محصول را ایمن و با کیفیت‌تر از مدل‌های خارجی آن تولید و اجرا کند.

این شرکت قادر به انجام فعالیت در سطح بین‌الملل بوده و با خلق ایده یا الگو گرفته از مدل‌های خارجی دست به تولید بکرترین پروژه‌های توریستی دنیا حتی با کیفیت‌تر از مدل‌های خارجی زده و در زمینه‌های رستوران‌های هوایی، هتل‌های شناور، خانه معلق، برج رستورانی، زیپ لاین، بانجی جامپینگ و... دارای سبک باشد. و به طور کامل ایده‌های تفریحی و توریستی متعددی را طراحی، تولید و اجرا کرده و با توفیق خداوند بسیار موفق و سربلند در این زمینه شناخته شده است و مفتخر است تولید کننده اولین، پیشرفته‌ترین، مدرن‌ترین و بزرگترین رستوران هوایی (معلق) همراه با پایه بلند کننده در ایران و جهان باشد.

شرکت پاسارگاد با بهره‌گیری از مهندسان توانمند ایرانی و رعایت به روزترین استاندارد‌های موجود ایران و دنیا دست به طراحی و ساخت بهترین و جدیدترین ایده‌های توریستی و عمرانی زده و پیشگام در این زمینه موفق‌تر از گذشته ظاهر شده است.

امید است که با تولید این پدیده‌های توریستی، گامی بلند در جهت رونق گردشگری جمهوری اسلامی ایران برداشته و اسباب تفریح سالم و نشاط مردم باشد.
اطلاعات تماس
تلفن۰۵۱-۳×××۶۶۶۴callتماس بگیرید
همراه۰۹۱۲×××۴۰۸۶callتماس بگیرید
وبسایت
استانتهران
آدرسمشهد، خیابان فلسطین، نبش فلسطین 33، پلاک 190، طبقه اول
تلگرامچت تلگرام
محصولات و خدمات