مشخصات tissan

  • تایید عضویت
  • تاریخ ثبت شرکت: -
  • تعداد نیرو: ۱۱-۲۰ شخص
  • فعالیت شرکت: تولید کننده , فروشگاه
  • مکان: استان تهران
  • در زمینه: روشنائی
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 741
درباره شرکت
شرکت فنی مهندسی تیسان با استطاعت از الطاف پروردگار در سال 1385 ، با حدود یک دهه سابقه فعالیت گروه فعالین شرکت ، که جمعی از متخصصین باتجربه در راستای بهینه سازی مصرف برق ، در زمینه های روشنایی و نورپردازی جهت اجرا و ارائه کالا و خدمات به ارگانهای دولتی و خصوصی شروع به فعالیت و در سال 1389 به طور رسمی تأسیس گردید .

این شرکت محصولات و خدمات خود را با بهترین کیفیت ممکن طراحی و اجرا نموده و تاکنون با بیش از دهها شرکت معتبر و سازمان های دولتی و خصوصی و شهرداری ها و ... در زمینه نورپردازی و روشنایی همکاری داشته و بزرگترین واردکننده ی برخی محصولات از کشورهای تایوان ، چین و پاکستان میباشد .


محصولات قابل ارائه شرکت :
فروش قطعات اصلی و فرعی سیستم های نورپردازی و روشنایی اعم از چیپ LED پاور ، چیپ SMD ، انواع قاب پروژکتور در اندازه و سایزهای مختلف ، درایور ، PCB ، طراحی و تولید انبوه مدارهای RGB و DMX طبق سلیقه و سفارش مشتری ، طراحی و تولید پروژکتورهای LED ، پروژکتورهای SMD ، پروژکتورهای سوله ای ، پروژکتورهای وال واشر ( خطی ) ، چراغ های COB و SMD توکار و روکار ، پروژکتورهای دفنی ، پروژکتورهای فوق کم مصرف و روشنایی معابر ، لامپ های کم مصرف ، پروژکتورهای استخری ، SMD های نواری ، سنگ های نورانی ، نئون فلکس ، اجرای سیستم های امنیتی دوربین های مداربسته ، دزدگیر اماکن ، تابلوهای LED روان و ثابت .



خدمات قابل ارائه شرکت :
عمده فعالیت شرکت تیسان روشنایی فضاهای داخلی و بیرونی اعم از : روشنایی محیط های اداری ، تجاری ، فروشگاهی ، کارخانجات ، روشنایی معابر و ... ، نورپردازی نماهای داخلی و خارجی ، پل های روگذر و زیرگذر ، پل های عابرپیاده ، نورپردازی اِلِمان های شهری ، نورپردازی آبنما ، نورپردازی فضای سبز ، اجرای سیستم های امنیتی و .... میباشد .

مشتریان شرکت :
عمده مشتریان ما انبوه سازان ، برج سازان ، شهرداری ها ، پیمانکاران ساختمانی ، ارگانهای دولتی و خصوصی و ... میباشند .

استفاده از ابزار و ماشین آلات دقیق و برترین تکنولوژی سیستم های امنیتی و تولید چراغ و پروژکتورهای فوق کم مصرف LED این شرکت را قادر ساخته تا در عرصه فعالیت خود آمادگی هر نوع سفارشی متناسب با خواست و سلیقه مشتری ضمن رعایت بالاترین سطوح و تعهدات کیفی مورد نظر ایشان را داشته باشد .

چشم انداز شرکت برآن است که در آینده ای نزدیک با افزایش امکانات و ماشین آلات تولیدی و صادرات محصولات خود ، نقش پررنگ تری در بازار در زمینه نورپردازی ، روشنایی و سیستم های امنیتی ایفا نماید .

تأمین به موقع و مطابق با نیاز مشتری و رعایت کامل الزامات کیفی و فنی آنان در سال های متوالی ، و کسب استانداردهای مدیریت کیفیت ISO9001: 2008 و ISO/TS16949:2009 از جمله افتخارات این شرکت است .

و در پایان شرکت تیسان آمادگی خود را برای انعقاد قرارداد در زمینه های مذکور به حضور اعلام مینماید .

امیدواریم بتوانیم با همکاری های سازنده جهت پیشبرد اهداف شما کوشا باشیم .
اطلاعات تماس
نامtt tissan
تلفن۰۲۱-۵×××۲۳۷۳-۷۴callتماس بگیرید
همراه۰۹۱۲×××۲۷۵۹callتماس بگیرید
وبسایت
استانتهران
آدرستهران،اسلامشهر،ابتدای باغ فیض،مجتمع اداری تجاری نگین،طبقه دوم،واحد64