مشخصات فروشگاه آنلاین ساختینه

  • تایید عضویت
  • تاریخ ثبت شرکت: -
  • تعداد نیرو: ۱-۱۰ شخص
  • فعالیت شرکت: تولید کننده , توزیع کننده و عمده فروش
  • مکان: استان تهران
  • در زمینه: خرید و فروش
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 1776
درباره شرکت
ساختینه : تحولی عظیم در کسب کار آنلاین
⛔️شرکت سایبان سازان سبک سازه پس از سال ها تجربه در فروش متریال ساختمانی و اجرای پروژه پیمانکاری در شهرهای مختلف و آشنایی به صنعت ساختمان در سال 1395 تصمیم به ایجاد مجموعه فناوری اطلاعات با نام (ساختینه) گرفت.
⛔️ساختینه مجموعه ای از آخرین فناوری های نرم افزاری جهت تبلیغ، معرفی و ارائه محصولات تولید کنندگان به فروشندگان، مهندسین ومشاورین وخریداران عمده در سراسر کشور می باشد.
⛔️تهیه سیستم های یکپارچه فروشگاهی و نمایشگاهی، ایجاد بستری امن و پیشرفته جهت ارائه و معرفی محصولات تولید کنندگان در زمینه صنعت ، ساختمان ، تاسیسات ، ابزار آلات و...جهت تسهیل و سرعت بخشی فروش و به روز آوری اطلاعات این صنایع و فروش کالاهای استاندارد ایرانی از جمله اهداف شرکت می باشد.
⛔️ارائه فضایی کاملا الکترونیکی جهت معرفی محصولات در قالب فروشگاه الکترونیکی، اپلیکیشن موبایل، نرم افزار مدیریت محصولات و تولیدات، وارد سازی، معرفی و فروش محصولات همکاران، تولید کنندگان و توزیع کنندگان را آسان می کند.
حذف واسطه ها و مرتبط سازی همکاران و خریداران عمده با تولید کنندگان هدف اصلی ما بوده و آن را گامی ارزشمند جهت کاهش هزینه های مصرف کنندگان و فروش بیشتر تولیدکنندگان و همچنین رضایت مندی طرفین قرار داده ایم.
ساختینه معتقد است، استفاده از به روزترین فناوری ها و ابزارهای نرم افزاری جهت معرفی و ارائه محصولات می تواند دستاوردهایی از جمله بهبود کیفیت محصولات، فروش بیشتر برای تولید کنندگان و توزیع کنندگان، کاهش هزینه برای پیمانکاران، مجریان، و مصرف کنندگان همچنین افزایش سطح رضایتمندی مخاطبان و نهایتا پیشرفت اقتصادی کشور را به ارمغان بیاورد.
آماده پاسخگوی به سؤالات شما عزیزان با تشکر مدیریت فروشگاه ساختینه یوسف طاهری 09127183356
فروش عمده محصولات نوین ساختمان
تولید سمنت برد: نمای فابیر سمنت برد، درای وال سمنت ،سقف کاذب ،دیوارو نما ،پارتیشن بندی ،اجرای سمنت برد ، سازه سبک فولادی LSF ،ساختمان پیش ساخته ، دیوار پیش ساخته ،فروش سمنت برد
پانل منیزیم برد
سازه های سبک فولادی LSF
تولید سمنت برد
پانل دیواری فومدار
پانل دیواری سیمانی
انواع سقف کاذب
سقف شیبدار ودکوراتیو
نمای درای وال وخشک
گچ برگ کناف ،زیرسازی کناف
انواع دیوار های ساختمانی
دیوار بتنی مسلح محوطه
پازل شیشه ای.
انواع دیوارپوش

جهت اطلاعات بیشتر یه سایت فروشگاه آنلاین ساختینه مراجعه فرمایید www.sakhtine.com
مدیریت طاهری ارتباط ما با 02165232180 همراه 09127183356

اطلاعات تماس
برای مشاهده اطلاعات تماس لطفاواردشوید