مشخصات شرکت پاکروپارت

  • تاریخ ثبت شرکت: -
  • تعداد نیرو: ۱-۱۰ شخص
  • فعالیت شرکت:
  • مکان: استان تهران
  • در زمینه: صنعت
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 924
درباره شرکت
معرفی شرکت پاکروپارت – بازار صنایع غذایی
شرکت دانش محور پاکروپارت با ارایه راه‌ حل‌های نوین و فن‌آورانه بر مبنای تحقیقات کاربردی برای حل مسایل سلامت و بهداشت جامعه در زمینه محصولات شوینده و ضدعفونی کننده‌های تخصصی فعالیت می نماید. محصولات این شرکت در صنایع غذایی، پزشکی، دام و طیور و مصارف عموم در تمام کشور عرضه می گردد.
وین‌اکساید15 – ضدعفونی‌کننده برپایه پراستیک اسید
Vinoxide 15
وین اکساید یک محلول گند زدا و ضدعفونی کننده بر پایه پر اکسی استیک اسید ( پراستیک اسید PAA ) است که به منظور ضدعفونی سطوح در تماس با مواد غذایی همچون مخازن، خطوط لوله، پرکن ها، پاستوریزاتور ها، تجهیزات آسپتیک به صورت CIP و COP مورد استفاده قرار می گیرد. پراستیک اسید یک ضدعفونی کننده بسیار ایمن است و به علت نداشتن باقیمانده خطرناک به عنوان یک ضدعفونی کننده بدون نیاز به آبکشی از طرف FDA مورد تایید قرار گرفته است. استفاده از این ضدعفونی کننده قدرتمند در پایان شستشو سبب اطمینان خاطر از یک فرایند CIP مطمئن و کنترل آلودگی های میکروبی می گردد. این محصول بر روی انواع میکرو ارگانیسم ها همچون باکتری ها، قارچ ها، کپک و مخمر و ویروس ها موثر است.
دتوسپتیک D3- شوینده قلیایی خطوط CIP
Detoseptic D3
دتوسپتیک D3 یک شوینده قلیایی پودری است که به منظور شستشوی خطوطCIP و تجهیزات کارخانجات لبنی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول نسل جدیدی از شوینده های قلیایی است که جایگزین مناسبی برای هیدروکسید سدیم بوده و فاقد معایب شوینده های سنتی است. دتوسپتیک عملکرد فوق العاده ای بر روی چربی ها و پروتئین ها داشته و استفاده از آن در مسیر های سرد و گرم و خطوط لوله و همچنین تجهیزات و تانک ها پیشنهاد می شود.
دتوسپتیکD5 - شوینده اسیدی خطوط CIP
Detoseptic D5
دتوسپتیکD5، یک شوینده اسیدی مناسب به منظور رسوب زدایی و رفع رسوبات معدنی همچون سنگ شیر و سنگ آهک است که در کارخانجات صنایع لبنی جایگزین اسید نیتریک می‌شود. این محصول همچنین می تواند به منظور خنثی سازی باقیمانده شوینده قلیایی در خطوط تولید مورد استفاده قرار گیرد. شوینده اسیدی دتوسپتیک نقش مهمی در جداسازی بیوفیلم ها و ماکروکلونی باکتری ها از روی سطوح داشته و با استفاده از ترکیبات ویژه، خورندگی را بر روی سطوح کنترل می نماید.

وب سایت: http://www.pakropart.com
ایمیل: info@pakropart.com
آدرس: تهران– ستارخان –کوچه آفرند- پلاک 10- طبقه 2
تلفن: 54752000-021
تلگرام: 09371776301
اطلاعات تماس
نامپاکروپارت پاکروپارت
تلفن۰-۲×××۷۵۲۰۰۰callتماس بگیرید
استانتهران
آدرستهران– ستارخان –کوچه آفرند- پلاک 10- طبقه 2