مشخصات موسسه فرهنگی ذهن برتر

  • تاریخ ثبت شرکت: -
  • تعداد نیرو: ۱-۱۰ شخص
  • فعالیت شرکت: تولید کننده , شرکت خدماتی
  • مکان: استان تهران
  • در زمینه: فرهنگی
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 1414
درباره شرکت
محمد سیدا، مدیر مؤسسه فرهنگی ذهن برتر، رئیس انجمن تقویت حافظه ایران، عضو انجمن تقویت حافظه آمریکا، عضو اتاق فکر سوئیس، از بنیانگذاران روش های نوین یادگیری و حافظه برتر در ایران می باشد.

ایشان در مهاباد از توابع آذربایجان غربی متولد شده و استاد افتخاری چندین مرکز علمی و دانشگاهی در سطح کشور می باشند.

در سمیناری که تابستان سال 1380 با حضور نمایندگانی از 74 کشور صاحب نام دنیا در آمریکا برگزار شد، مقاله ارائه شده توسط دکتر سیدا، در خصوص راهکارهای علمی تقویت ذهن و حافظه حائز رتبه اول گردید و لقب افتخاری مرد برتر حافظه ایران به ایشان اعطا شد. محمدسیدا در شبکه های داخلی و خارجی برنامه های متعدد سراسری و فرامرزی را جهت آموزش و آگاهی هموطنان عزیزمان ارائه کرده اند که همچنان ادامه دارد .

محمد سیدا، روش های مطالعه و یادگیری نوین و مؤثری را که در طول دوران تحصیل و زندگی روزمره خویش به کار گرفته و به موفقیت های چشمگیری نائل شده اند در قالب جلسات سخنرانی و دوره های آموزشی در اختیار سازمان ها، ارگان های دولتی و غیر دولتی، مراکز آموزشی و عموم علاقمندان قرار می دهند.

کارآیی روش ها و تکنیک هایی که در این دوره ها آموزش داده می شوند در طی سالیان متمادی بارها و بارها امتحان شده است و افراد کثیری موفقیت های تحصیلی، شغلی و زندگی روزمره خود را مرهون بکار بردن این روش ها می دانند.

ایشان برای برگزاری سمینار و همایش در این زمینه به کشورهای متعددی مانند آمریکا، سوئیس، فرانسه، اتریش، آلمان، انگلستان، اسپانیا، سوئد، کانادا ، استرالیا و بسیاری از دیگر کشورهای اروپایی و آسیایی، سفر کرده اند.
اطلاعات تماس
نامسیاوش عزیزی
تلفن۰۲۱-۲×××۱۰۷۳callتماس بگیرید
همراه۰۹۱۹×××۴۰۹۵callتماس بگیرید
وبسایت
استانتهران
آدرستهران - بلوار میرداماد - بین نفت و مدرس - پلاک 265 زنگ 12 موسسه فرهنگی ذهن برتر کد پستی: 1918934175