مشخصات موسسه فرهنگی هنری برسام

  • تاریخ ثبت شرکت: -
  • تعداد نیرو: ۱-۱۰ شخص
  • فعالیت شرکت:
  • مکان: استان تهران
  • در زمینه: کامپیوتر و ابزار دیجیتال
  • نوع کمپانی:
  • مشاهده: 1409
درباره شرکت
موسسه مطالعات جامع هنر برسام، یکی از مراکز پویای چند منظوره­ای است که با راهبردی مبتنی بر"ایجاد و گسترش شناخت نسبت به مسائل جدید هنر"، "کاربرد داده ­های فراصنعتی در خلق آثار تجسمی"، "روایت­ سازی از هویت ملی" و "نمایش تولیدات علمی نوآورانه بر محوریت توانمندسازی ذهنی" تأسیس گردیده است.
مدیران موسسه می ­کوشد تا در بخش­های مختلف آموزش، پژوهش، گالری، انتشارات و امور تبلیغاتی، برنامه ه­ای جامع از اقداماتی آگاهانه را مجموعاً به مثابه راهبرد خویش به اجرا گذارد تا در نهایت بتوانند بیانی مقتدرانه از آنها در جهت تعالی بخشی هنر ایران اسلامی در عرصه مناسبات فرهنگی ملی و بین ­المللی داشته باشند.
جامعه هنرهای تجسمی ایران نیز، به عنوان تابعی از جامعه بزرگتر هنرهای تجسمی جهان ، همواره با برآورد نیازهای خود، نسبت به تغییرات هنری جهان از خود واکنش نشان داده است .
در اوضاع پیچیده تغییرات پی در پی توجه عمومی به جریان های هنری نوظهور ، ایجاد زمینه لازم برای پرورش و معرفی استعدادهای خلاق هنری و بازپروری توان هنرمندان حرفه ای از جمله نیازهایی بوده است که مدت ها نخبگان این جامعه را به خود مشغول کرده است .
در شرایطی که آموزش های رسمی هنری به دلیل استاندارد سازی رایج در نهاد های آکادمیک ، از انعطاف لازم برای هماهنگی با تغییرات سریع دنیای هنر از یک سو ونیازهای علمی و روحی هنرجویان و هنرمندان از سوی دیگر ، برخوردار نبود ، ضرورت برپایی مرکزی برای این بسته های آموزشی به شکل برنامه های آموزشی کوتاه مدت و غیر رسمی ، مساله ای بود که موسسه برسام برای پاسخگویی به آن تاسیس شد !
اما تنها آموزش هنرمندان، برای به بار نشستن استعداد های درخشان، کافی نیست ، بلکه باید امکانات کاملی در اختیار آنها قرار گیرد تا با ارائه آثار خود و معرفی آن ها به منتقدان و هنرشناسان رشد مستمری را تجربه کنند و البته ، برسام با در اختیار داشتن یک نگارخانه و ارائه آثار برترین هنرمندان کشور در این نگارخانه، از یک سو زمینه و امکان بازدید هنرجویان و علاقه مندان هنری را از آثار برتر هنری کشور فراهم می کند و از سوی دیگر به سان فانوس دریایی راه پیشرفت هنری را به هنرجویان نشان می دهند و امکان ارائه آثار به هنرجویان را نیز ایجاد می نماید.
نگارخانه برسام ، اکنون یکی از نگارخانه های مورد توجه هنرمندان کشور است که هم از بازدید کننده علاقه مند و هنرشناس برخوردار است و از این منظر نیاز به دیده شدن اثر هنری را به خوبی مرتفع می کند.
همه این ها در کنار هم ، یعنی هم نشینی یک نگارخانه حرفه ای با یک مرکز آموزش های آزاد هنری که به ارایه دوره های آموزشی توسط جمعی از نخبگان مطالعات نظری و عملی هنری کشور اختصاص دارد ، موجب شده است تا نه تنها دانش آموختگان هنری و علاقه مندان به فراگیری هنر ، پاسخی برای نیازهای علمی و تکنیکی خود در دوره های آموزشی آن بیابند و هنرمندان حرفه ای کشور به برپایی نمایشگاه های خود در نگارخانه آن راغب باشد ، بلکه این مرکز موفق به برگزاری برخی رویداد های بین المللی هنری مانند میزگرد ها و نمایشگاه هایی از آثار هنرمندان بین المللی نیز باشد!

مدیر مسئول موسسه فرهنگی هنری برسام :
طاهره ربیع پور فارغ­ التحصیل کارشناسی ارشد ارتباط تصویری (گرافیک) از دانشگاه تربیت مدرس تهران می­ باشد و مقالات علمی پژوهشی متعددی را در فصلنامه ­های معتبر و مجموعه کتب همایش­ ها و گردهمایی­ های ملی و بین ­المللی به چاپ رسانده اند و در نمایشگاه‌های گروهی در زمینه نقاشی و خوشنویسی نیز شرکت داشته اند و همچنین دارای ۱۸ سال سابقه تدریس در هنرستان های مطرح تهران می‌باشند.

بخش ها و فعالیت های موسسه :
فعالیت موسسه فرهنگی هنری برسام در زمینه های ذیل می باشد :
۱- گالری هنری ( نمایش آثار هنری )
۲- برگزاری دوره های آموزش هنری ( نقاشی ، طراحی و خطاطی و ... )
۳- برگزاری دوره های آموزش موسیقی ( گیتار ، پیانو ، ویلون ، سنتور و ... )
۴- برگزاری دوره ها ، کارگاه های هنری ، علمی ، آموزشی و اجتماعی مختلف
۵- انجام خدمات طراحی تبلیغاتی ، امور گرافیکی و چاپ
۶- ساخت انیمیشن ، ویدئو ، تیزر و رپورتاژ آگهی
۷- انتشارات
اطلاعات تماس
نامموسسه فرهنگی هنری برسام
تلفن۲۱-۸×××۴۴۳۶callتماس بگیرید
استانتهران