مشخصات شرکت تولیدی و تحقیقاتی سمک شیر

  • تاریخ ثبت شرکت: 1371/1/1
  • تعداد نیرو: ۲۱-۵۰ شخص
  • فعالیت شرکت: تولید کننده
  • مکان: استان قزوین
  • در زمینه: ابزار و یراق
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 2764
درباره شرکت
شرکت تولیدی و تحقیقاتی سمک شیر در شهریور ماه سال 1371 با هدف تولید انواع شیرآلات بهداشتی ، ساختمانی و صنعتی تأسیس و تولید آزمایشی خود را در سال 1372 با تولید شیر اطمینان آبگرمکن و مخازن آب گرم شروع و ظرف کمتر از سه ماه موفق به دریافت اولین پروانه استاندارد ایران خود در زمینه شیر اطمینان در دی ماه سال 1372 گردید و بلافاصله پس از دریافت گواهینامه استاندارد ، تولید انبوه شیر اطمینان آغاز و با استقبال بازار مصرف مواجه شد. و از آن پس شرکت تولیدی و تحقیقاتی سمک شیرهمواره بعنوان تولید کننده با کیفیت شیرآلات بهداشتی، ساختمانی ، صنعتی ، مغزی و بالاتنه شیرآلات بهداشتی وانواع اتصالات استاندارد مورد نیاز صنعت ساختمان و صنایع کشور در حال فعالیت بوده است.
واحد تحقیقات فنی و مهندسی شرکت به منظور حفظ و ارتقاء کیفیت محصولات ، با تلاش مستمر و با ارائه طرح های فنی و مهندسی و راهکارهای نوین صنعتی تحول چشمگیری در تولید انواع شیرآلات بهداشتی ، ساختمانی و صنعتی بوجود آورده است به نحوی که شرکت تولیدی و تحقیقاتی سمک شیر در حال حاضر دارای 2 شعبه فعال تولید ( شعبه 1 تولید شیرآلات ساختمانی و صنعتی و شعبه 2 تولید میلگرد و مقاطع برنجی) بوده و شعبه سوم در حال ساخت و ساز با پیشرفت فیزیکی 70% در تهران در شرف راه اندازی می باشد.
شرکت سمک شیر در سال 1392 موفق به ثبت اختراع جهت تولید شیرآلات ساچمه ای ( بال ولو) با بدنه یکپارچه برای مصارف خانگی و صنعتی با شماره ثبت 81375 گردید که این اختراع بعنوان یک دستاورد بسیار مهم صنعتی در عرصه تولید شیرآلات ساختمانی و صنعتی کشور محسوب شده و انحصاری می باشد . این اختراع جهت انواع شیرآلات ساختمانی شامل شیر ماشین لباسشویی ، شیر پیسوار ، شیر پیسوار فیلتردار ، شیر شلنگی تک ضرب ، شیر رادیاتور شوفاژ و غیره کاربرد اساسی دارد.
شرکت تولیدی و تحقیقاتی سمک شیر دارای پروانه استاندارد ملی ایران برای 3 محصول زیر می باشد:
- شیر اطمینان مرکب حرارتی و فشاری
- مغزی شیرآلات بهداشتی
- شیر پیسوار
شرکت سمک شیر عضو انجمن صنفی تولیدکنندگان شیرآلات بهداشتی ایران می باشد.
شرکت تولیدی و تحقیقاتی سمک شیر در سال 1392 موفق به راه اندازی خط تولید انواع بیلت و میلگرد و تسمه های برنجی با نام تجاری سمک آلیاژ گردید که در واقع تامین کننده نیاز صنایع کشور به محصولات نیمه ساخته آلیاژ های برنجی میباشد و برای توسعه سهم خود در بازارهای داخلی و خارجی همواره تلاش مینماید.
تولیدات سمک آلیاژ شامل انواع میلگرد ، چهار پهلو و شش پر برنجی و سایر مقاطع هندسی با آلیاژ های مختلف و مناسب برای عملیات تراشکاری و فورجینگ و انواع بیلت برنجی جهت مصرف در صنایع شیرآلات بهداشتی ، یراق آلات ، قفل ، لوله و اتصالات برنجی می باشد.
سمک آلیاژ عضو انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان مقاطع برنجی میباشد.

معرفی شرکت در یک نگاه به شرح ذیل می باشد:
- دارای 25 سال سابقه درخشان تولید و فعالیت صنعتی (سال تأسیس 1371 )
- دارای سه نشان استاندارد ملی ایران
- کلیه تولیدات شرکت سمک شیر دارای طرح های انحصاری بدون کپی برداری از محصولات مشابه می باشند
- دارای گواهینامه ثبت اختراع به شماره 81375 ( در رابطه با بال ولو های ساختمانی)
- عضو جامعه مخترعین کشور
- عضو انجمن صنفی تولیدکنندگان شیرآلات بهداشتی ایران
- عضو انجمن صنفی کارفرمائی تولیدکنندگان مقاطع برنجی
اطلاعات تماس
نامحمید عباسی
تلفن۰۲۱-۶×××۴۷۹۲callتماس بگیرید
همراه۰۹۳۰×××۴۴۱۴callتماس بگیرید
وبسایت
استانقزوین
آدرسآبیک-خیابان طالقانی ، پلاک 1 ، صندوق پستی : 145-34415
تلگرامچت تلگرام
محصولات و خدمات