مشخصات شرکت الکترو بهکاران

  • تاریخ ثبت شرکت: 1384/1/1
  • تعداد نیرو: ۱-۱۰ شخص
  • فعالیت شرکت: شرکت بازرگانی
  • مکان: استان تهران
  • در زمینه: عمران و ساختمان
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 1219
درباره شرکت
امروزه کاربرد دوربین مدار بسته به شدت در سطح شهرهای مختلف افزایش یافته است که هرکدام به منظور مختلفی در اماکن مختلف نصب شده اند.
بطور کلی می توان عنوان نمود که دوربین مدار بسته، دوربینی است که در یک جای ثابت قرار گرفته و می تواند با ضبط تصاویر آنها را به نقاط مختلف ارسال نماید.
کاربرد دوربین مدار بسته با توجه به اهمیت استفاده از آن، روز به روز در حال گسترش است که در زیر به برخی از موارد کاربرد دوربین مدار بسته اشاره می شود.
کاربردهای دوربین مدار بسته:
به طور عمده، دوربین مدار بسته جهت موارد حفاظتی در اماکن مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، اما در موارد بسیار دیگری نیز مانند کاربردهای نظامی، صنعتی، ترافیکی، پلیسی و ... می توان از مزایای دوربین مدار بسته با توجه به ویژگی های آنها به خوبی استفاده کرد.
همانطور که عنوان شد، یکی از کاربردهای دوربین مدار بسته در امور مربوط به کنترل ترافیک می باشد که امروزه در شهرهای مختلف در نقاط مختلف تقاطع های خیابان ها نصب شده و با ضبط تصاویر حرکت خودرو ها، آنها را به سازمان های مربوطه ارسال می کنند که به این ترتیب دوربین های مدار بسته باعث کاهش آمار مربوط به تخلفات رانندگی و تصادفات در خیابان ها و جاده های کشور شده است
علاوه بر این می توان به کاربرد دوربین مدار بسته در مواردی که کاهش دید وجود دارد اشاره نمود که می توان به استفاده از دوربین مدار بسته در مترو ها و سایر وسایل حمل و نقل که راننده دید کافی جهت سوار شدن مسافران و بستن درب را ندارد استفاده نمود.
در کارخانجات و صنایع مختلف نیز می توان با نصب دوربین مدار بسته در نقاط مختلف کارخانه از چگونگی کار پرسنل مشغول فعالیت در کارخانه مطلع شد و در صورت بروز تخلف به کمک تصاویر ضبط شده توسط دوربین مدار بسته به رفع و رجوع مشکل بوجود آمده اقدام نمود.
به این ترتیب همانطور که مشاهده می شود، دوربین های مدار بسته ابزاری قدرتمند در ضبط تصاویر در اماکن مختلف به شمار می رود که می توان با شناساندن کاربردهای مختلف دوربین مدار بسته به افراد شاغل در زمینه های مختلف شاهد استفاده ی فراگیر افراد از دوربین مدار بسته در اماکن مربوطه شد و از این طریق باعث کاهش چشمگیر تخلفات در هر زمینه ای شد.
به سایت مراجعه نمایید
www.bcctv.ir
دوربین مدار بسته

اطلاعات تماس
نامدوربین مدار بسته الکترو بهکاران
تلفن۲۱-۳×××۱۲۱۲callتماس بگیرید
وبسایت
استانتهران
آدرسسه راه امین حضور – خیابان ری – بن بست میرمطهری – پاساژ الجواد ع – طبقه ی همکف پ ۳