مشخصات شرکت مپتا

  • تاریخ ثبت شرکت: -
  • تعداد نیرو: ۱-۱۰ شخص
  • فعالیت شرکت:
  • مکان: استان تهران
  • در زمینه: صنعت
  • نوع کمپانی:
  • مشاهده: 1741
درباره شرکت
شرکت مپتا طراح و سازنده دستگاههای تصفیه آب و فاضلاب ، با استفاده از دانش فنی و تخصصی مهندسان و کارشناسان خود از یک سو ، و تجربه بالا در طراحی ، پروژه های موفق بسیاری را در صنعت کشاورزی ، دام و طیور در سطح کشوری و همچنین کشورهای همجوار به سرانجام رسانده و اماده ارائه دستگاههای اسمز معکوس و سختیگیر با بهترین کیفیت و خدمات قابل میباشد.عمده فعالیتهای شرکت عبارتست از:
1-طراحی وساخت دستگاه های تصفیه آب صنعتی ، آشامیدنی ومقطرقابل استفاده درصنایع مختلف اعم ازنوشابه سازی ، آبمیوه ، آب معدنی ، نساجی ها ، مرغداریها ، دامداری ها ، گلخانه های کشاورزی ، صنایع داروسازی وآزمایشگاهی ، پتروشیمی ، پالایشگاه ها ، نیروگاه ها ، ریخته گری ، هتلها ، مجتمع های اداری ومسکونی و...

2- -طراحی وساخت دستگاه های تصفیه آب وآب شیرین کن ازآب دریاوبسیارشور(اسمزمعکوس قابل استفاده درکشتیها ، لنچ هاوتاسیسات ساحلی که آب دریادردسترس دارند)

3-طراحی و ساخت انواع سیستم های چربی گیر و جدا کننده های آب از روغن و نفت

4-ستونهای سختیگیررزینی جهت جلوگیری ازایجادرسوب دردیگهای بخار ، لوله هاو...

5-طراحی و ساخت انواع فیلتر شنی و فیلتر کربنی تحت فشار به صورت عمودی یا افقی از جنس کربن استیل , استنلس استیل و یا فایبر گلاس در ظرفیت های مختلف

6-دستگاههای ضد عفونی کننده آب و پساب
الف- پکیج های تزریق مواد شیمیایی اتومات ونیمه اتومات ( کلر ، ‌آنتی اسکالنت ، سود و...)
ب- پکیج های ضد عفونی کننده آب( UV و ازن ژنراتور و کلر ازن انحصاری با تکنولوژی اروپا )

7-مجری تبدیل فاضلاب روستایی به مصارف کشاورزی با استفاده از روش انحصاری این شرکت

8-مجری پروژه های فاضلاب مختص کارخانجات صنعتی و مواد غذایی و نظامی و توانایی در بازگرداندن فاضلاب جهت مصرف مجدد

9-قطعات وموادمصرفی در صنعت تصفیه آب

امروزه باتوجه به نقش تعیین کننده آب در بهداشت جامعه و گسترش کشاورزی و صنعت، استفاده از آب با کیفیت بالا از دغدغه های اصلی بشر گردیده و تخلیه فاضلابهای بهداشتی و صنعتی به منابع آب پذیرنده سبب تنزل کیفی آبهای سطحی و زیرزمینی شده است. بدنبال آن با کشف آثار نامطلوب آلاینده ها، استانداردهای کیفیت آب بصورت سختگیرانه تری نسبت به گذشته توسط سازمان بهداشت جهانی ارائه شده است که این موضوع لزوم سبب ارائه روشهای نوینی جهت تصفیه آب شده است. بعلاوه فاضلاب تصفیه نشده حاوی مقادیر زیادی مواد آلی، میکروارگانیسم‌های بیماری‌زا، فلزات سنگین، ترکیبات سمی و مواد مغذی (نیتروژن و فسفر) است. از این رو فاضلاب مخاطرات بهداشتی و پیامدهای مخرب زیست محیطی را به دنبال داشته و باید فوراً از منابع تولید، جمع‌آوری و منتقل شده و قبل از دفع نهایی بطور مناسب تصفیه‌ گردد. از طرفی وقوع خشکسالی های پی در پی و بدنبال آن بحران آب در سطح کشور و منطقه خاور میانه، استفاده مجدد از فاضلاب تصفیه شده را جهت استفاده در کشاورزی، تغذیه آبهای زیرزمینی و سایر کاربردها بیش از پیش ضروری نموده است.

در این راستا شرکت مهندسی مپتا با کادری علمی و اجرایی با رویکرد حفاظت محیط زیست، ارتقاء سطح بهداشت جامعه و استفاده مجدد از فاضلاب تصفیه شده فعالیت خود را آغاز نمود . این شرکت با تدارک دفتر مطالعات و راه اندازی کارخانه اختصاصی، بکارگیری متخصصین و صنعتگران مجرب و همچنین استفاده از مدرنترین استانداردها و روشهای تصفیه، محصولات و خدمات زیر را به مشتریان و کارفرمایان محترم ارائه می نماید.

-طراحی، ساخت و اجرای سیستم های تصفیه آب (روشهای متعارف و غیر متعارف)

-ارائه روشهای منحصر به فرد در استفاده مجدد از فاضلاب روستایی ، شهری و صنعتی

- طراحی، ساخت و اجرای سیستم های گندزدایی آب و فاضلاب (کلرزنی، کلر ازن ،ازن زنی، لامپ uv و 000)

- طراحی، ساخت و اجرای سیستم های تصفیه فاضلاب (بهداشتی و صنعتی)

- طراحی، ساخت و اجرای سیستم های پیش تصفیه فاضلاب (کاهش بار آلی، چربی و روغن، فلزات سنگین و...)

-راهبری، بهره برداری و نگهداری از تأسیسات آب و فاضلاب

-انجام مطالعات مراحل اول و دوم طرحهای آبرسانی و جمع آوری و تصفیه فاضلاب

-اجرای دوره های آموزشی در زمینه آب و فاضلاب
اطلاعات تماس
ناماحسان عزیززاده
تلفن۲۱-۸×××۸۶۴۷callتماس بگیرید
استانتهران