راه حل همیشگی از بین بردن آب دادن سقف و سرویس های بهداشتی چیست؟

راه حل همیشگی از بین بردن آب دادن سقف و سرویس های بهداشتی چیست؟
 

عایق رطوبتی موارد مصرفی گسترده ای دارد و برای عایق کاری پشت بام ها و سرویس های بهداشتی همین طور حمام و آشپزخانه یک گزینه مهم تلقی می شود . برای ضد زنگ کردن بدنه ورقه های گالوانیزه و فلزی از عایق رطوبتی استفاده می شود . برای آب بندی استخرها و آب بندی درز کاشی ها می توان از این محصول به شکل مناسبی استفاده کرد . آب بندی، محافظت مناسبی برای پاشنه درب های چوبی ایجاد می کند و به همین ترتیب برای این که قطعات یونولیت به طرز مناسبی به یکدیگر بچسبند و روی دیوار قرار بگیرند می توان از عایق رطوبتی مناسب استفاده کرد . 

همان طور که گفته شد عایق رطوبتی بر اساس مواد تشکیل دهنده انواع مختلفی دارد که شامل انواع زیر است. عایق قیر و گونی که دارای مقاومت بالایی می باشد و کارایی زیادی در استفاده طولانی مدت دارد . عایق ایزوگام که با داشتن وزن سبک یکی از محصولات مناسب می باشد . عایق رطوبتی پیش ساخته که انعطاف پذیری آن بالا بوده و مقاومت خود را در برابر تغییرات دمایی حفظ می کند . عایق رطوبتی مایع که می توان برای چسباندن سطوح مختلف از آن استفاده کرد . عایق پلیمری پاششی که دارای عمر مفید بالایی است،  عایق ارت فلکس نصب آسانی دارد و سرعت اجرای آن بالا می باشد . رنگ نانو به عنوان یک عایق رطوبتی عمل می کند و مانند رنگ آمیزی قابلیت اجرا در سطوح را دارد. عایق رطوبتی استخر، عایق رطوبتی نما و نانو عایق رطوبتی از انواع دیگر می باشد که هر کدام دارای ویژگی های منحصر بفردی برای اجرا هستند .



عایق رطوبتی به عنوان محصولی برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و ایجاد فرسودگی در برابر رطوبت در ساختمان ها به کار می رود . در واقع زمانی که احتمال فرسودگی و آسیب دیدن ساختمان بر اثر برخورد با رطوبت و یا آب وجود دارد استفاده از یک عایق رطوبتی یک ضرورت می باشد . در هر قسمتی از ساختمان ممکن است به هر دلیل امکان نفوذ رطوبت وجود داشته باشد از این رو عایق رطوبتی باکیفیت و مناسب به عنوان محافظ برای ساختمان در برابر فرسودگی و تخریب در طولانی مدت عمل می کند. عایق های رطوبتی انواع مختلفی دارند و بر اساس مواد تشکیل دهنده و همین طور نوع اجرا به صورت متفاوت از یکدیگر به بازار مصرف ارائه می گردند . عایق رطوبتی به عنوان یک پوشش مناسب عمل می کند که می تواند با داشتن ترکیبات متنوع سبب حفاظت از سطح مورد نظر شود . در مکانهایی که احتمال برخورد و پوسیدگی با آب وجود دارد مشکلاتی مانند زنگ زدن فلزات و یا رشد قارچ تشدید می شود از این رو برای جلوگیری از بروز مشکلات مختلفی که به دلیل وجود رطوبت دائم در محیط ایجاد می شود بهتر است که از یک عایق رطوبتی خوب استفاده شود .

عایق رطوبتی بر اساس روش اجرا متفاوت می باشد. در یک روش استفاده اجرا، عایق برای این که به سطح مورد نظر بچسبد با کاربرد گرما و حرارت توام می باشد. نوع دیگری از روش اجرای عایق رطوبتی به صورت سرد می باشد به این ترتیب که برای اجرای آنها مخلوطی از جزئیات آماده و استفاده می شود .

عایق رطوبتی و ایجاد پوشش مناسب 

عایق برای آب بندی، چسباندن و عایق کاری مورد استفاده قرار می گیرد و در مکان های مختلف کاربرد گسترده ای دارد . برخی از انواع عایق های رطوبتی می توانند در برابر انواع مواد شیمیایی نیز از خود مقاومت بالایی نشان دهند  و از آنجایی که کاربرد آن ساده و راحت می باشد مورد توجه قرار گرفته است. در ضمن بهتر است با توجه به کاربردی که از این محصول انتظار می رود نوع مناسبی از عایق انتخاب شده مورد استفاده قرار بگیرد .

عایق رطوبتی همچنین می تواند عمر تاسیساتی را که در برخورد با رطوبت همیشگی قرار دارند تا میزان قابل توجهی افزایش بدهد و از نفوذ آب به داخل لوله ها و سطوح جلوگیری کند. برای کف تاسیسات و همین طور زمین و پی ساختمان ها می توان از یک پوشش عایق مناسب استفاده کرد تا رطوبت کنترل شود و عمر سازه و تاسیسات بیشتر شود. رطوبت در طولانی مدت می تواند سبب فرسایش و حتی تخریب شود در نتیجه برای ممانعت از خسارت های وارده بهتر است که از عایق بندی خوب در نوع مناسب آن استفاده شود .

عایق های رطوبتی به شکل های مختلف و با ضخامت متنوعی تولید می شوند . این محصول می تواند به صورت پودر، مایع، رولی یا صفحه ای تولید شود و با ابعاد متنوعی که دارد کاربردی گسترده برای قسمت های مختلف خواهد داشت .

 

 


۰۵ مهر ۱۴۰۲
وستا شیمی


محصولات مشابه
  • گریس کلوبر ASONIC GHY 72

    گریس کلوبر ASONIC GHY 72

    گریس کلوبر آسونیک GHY 72 یکی از گریس های حرارتی است که دارای روغن پایه ی مقاومی است و در دمای بالا کارایی خود را حفظ میکند. این گریس در محیطی کاملا ایزوله و به دور از آلودگی های محیطی تهیه میشود و نقش مهمی در کاهش صدای قطعات دارد و وظیفه ی آن حفاظت از قطعات در دمای بالا میباشد. این گریس در کاهش خوردگی و ساییدگی قطعات نقش بسیار مهمی داشته و در نتیجه هزینه های تعمیر و تعویض قطعات را به حداقل میزان ممکن میرساند. عملکرد بالای ASONIC GHY 72 به دلیل ترکیب بهینه آن از اجزای محصول است: روغن استر، غلیظ کننده پلی اوره، یک بسته افزودنی ویژه، ترکیب شده در یک محیط تولیدی خاص و تمیز.این ویژگی های خارق العاده ASONIC GHY 72 را برای استفاده در یاتاقان های غلتشی تضمین می کند: خلوص بالا نویز پایین ماندگاری طولانی مقاومت بالا در برابر آب محافظت در برابر خوردگی خوب کاربرد: ASONIC GHY 72 به طور ویژه برای روانکاری طولانی مدت یا مادام العمر قطعاتی که در معرض طیف وسیعی از دمای سرویس قرار دارند، مفید است، به عنوان مثال: بلبرینگ در موتورهای الکتریکی، فن ها، تهویه مطبوع، ژنراتورهای خودرو، رایانه ها، درایوهای CD و همچنین لوازم خانگی و تجهیزات اداری و ... ویژگی ها: گریس مناسب حرارت بالا عمر طولانی جلوگیری از خوردگی، سایش و اکسیداسیون نویز پایین

    مواد شیمیایی تهران
  • تولید و فروش اسید تترا فلوبوریک درجه یک

    تولید و فروش اسید تترا فلوبوریک درجه یک

    شادرام شیمی تولید کننده اسید فلوبوریک (Acid HBF4) بادرصد خلوص متنوع و بهترین کیفیت با قیمت رقابتی برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارشات خود با شماره زیر تماس حاصل فرمائید. مدیر فروش: شبنم فولادی 09181306691 دفتر فروش:08338100534 وبسایت گروه صنعتی شادرام شیمی www.shadramco.com دفتر بازرگانی: کرمانشاه، سه راه 22 بهمن، برج شیشه ای نوآوری، واحد بازرگانی شادرام شیمی دفتر مرکزی: تهران، جنت آباد مرکزی، کوچه شاملو، پلاک 90، واحد 3 کارخانه: شهرک صنعتی بیستون، خیابان نوآوری 2، گروه صنعتی شادرام شیمی

    مواد شیمیایی کرمانشاه
  • تولید و توزیع انواع سیلیکاژل گرانول،بسته بندی(ساشه ای)،پرک،پودری

    تولید و توزیع انواع سیلیکاژل گرانول،بسته بندی(ساشه ای)،پرک،پودری

    شرکت آوین صنعت کیمیا تولید کننده و تامین کننده انواع سیلیکاژل گرانول و بسته بندی(ساشه ای) و پرک و پودری سیلیکاژل گرانول آبی و سفید و نارنجی در سایز های 1تا3 و 3تا5 سیلیکاژل پرک و شکری سفید و آبی سیلیکاژل بسته بندی (ساشه ای) از نیم گرمی،1گرمی و.....تا 1کیلوگرمی لفاف و کاغذی سیلیکاژل بسته بندی پارچه ای با مزایا استحکام بالا در دو رنگ سفید و آبی با ابعاد و وزن دلخواه مشتری سیلیکاژل پودری در دو رنگ سفید و آبی برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت ما مراجعه و یا تماس حاصل فرمایید. WWW.Avinsanatkimia.ir 09120769489 09028459544 توکلی فرد

    مواد شیمیایی تهران
  • هیدروفلوریک اسید ایرانی(HF) از 10 درصد تا 60 درصد

    هیدروفلوریک اسید ایرانی(HF) از 10 درصد تا 60 درصد

    نام های دیگر: اسید فلوریدریک، اسید مات کاری، اسید شیشه مشخصات ظاهری: مایع، بی رنگ، شفاف، بوی شدید اسیدی، خاصیت سوزانندگی بالا آنالیز رسمی: دارد واحد فروش: کیلوگرم نوع بسته بندی: گالن های 20 لیتری مخصوص با برمد شادرام شیمی شادرام شیمی تنها تولید کننده اسید HF در کشور درصد خلوص تضمینی از 1 تا 60 درصد دارای استاندارد COP سازمان ملی استاندارد و گواهینامه های ISO9001 و ISO14001 از انگلستان به قیمت تولیدی و کاملا رقابتی با نمونه چینی ارسال به سراسر کشور مدیر فروش: شبنم فولادی 09181306691 وبسایت گروه صنعتی شادرام شیمی www.shadramco.com دفتر بازرگانی: کرمانشاه، سه راه 22 بهمن، برج شیشه ای نوآوری، واحد بازرگانی شادرام شیمی دفتر مرکزی: تهران، جنت آباد مرکزی، کوچه شاملو، پلاک 90، واحد 3 کارخانه: شهرک صنعتی بیستون، خیابان نوآوری 2، گروه صنعتی شادرام شیمی

    مواد شیمیایی کرمانشاه