از چه نوع مواد شوینده صنعتی در صنایع مختلف استفاده می شود؟

رشد روزافزون صنایع، با آلودگی های متنوعی همراه است. از آن جایی که این آلودگی ها، دارای حجم قابل توجهی هستند، لذا روش های مرسوم شستشو، برای رفع این آلودگی ها کارساز نیست.مواد شوینده صنعتی با داشتن قدرت پاک کنندگی بالا و حذف انواع آلودگی ها از روی سطوح مختلف، در بهبود کیفیت نظافت و شستشو تاثیر گذارند.استفاده از مواد شوینده صنعتی موجب کاهش انرژی لازم جهت انجام فرایند نظافت و حذف آلودگی ها و سرعت بخشیدن به انجام با کیفیت تر عملیات نظافت و شستشو را موجب می شود.
کاربرد این شوینده های صنعتی تخصصی در عملیات نظافت و شستشو در مراکز تجاری، بهداشتی، بیمارستانی و یا صنعتی بسته به نوع مواد استفاده شده در آن و کیفیت تولید تعیین می گردد.
شوینده ها تعاریف و دسته بندی های مختلفی دارند. غالباً مواد شوینده صنعتی از لحاظ ترکیبات شیمیایی، میزان اسیدی یا قلیایی بودن، نحوه استفاده و کاربرد های مختلف در دسته بندی های گوناگون طبقه بندی می شوند.
گروه اول، مواد شوینده اسیدی هستند که عامل اصلی پاک کنندگی این دسته، مواد اسیدی می باشد.  این شوینده های اسیدی که خود به دو گروه شوینده های اسیدی با کف و بدون کف تقسیم می شوند، قادرند رسوبات معدنی و مینرالی (مانند: کلسیم و منیزیم) را حل کنند. شوینده های اسیدی عموماً قوی هستند و امکان ایجاد خوردگی را به همراه د ارند. لذا برای استفاده در برخی سطوح فلزی مانند آهن گالوانیزه یا آلومینیوم قابل مصرف نمی باشند.
مواد شوینده قلیایی: توانایی ترکیب شدن با چربی و روغن را دارند و به صورت صابونی می شوند و همینطور پروتیئن در آن حل می گردد، بنابراین می تواند آلودگی های عمیق تجمع یافته و همینطور آلودگی های خشک شده را از بین ببرد.
                                                                                      


۱۰ مرداد ۱۴۰۰


محصولات مشابه
  • واردات اسید سیتریک و مواد اولیه صنایع غذایی

    شرکت آراز تجارت خاتون با نام تجاری دارکوب ، وارد کننده و فروشنده عمده مواد اولیه صنایع غذایی و ادویه جات در سراسر ایران می باشد. شرکت دارکوب اقلام زیر را با قیمتی رقابتی تامین میکند: فروش اسید سیتریک خشک و ابدار چین و ایران (جوین ) فروش سوربیتول مایع و پودری واردات و فروش پودر کاکائو S9 نماینده مستقیم کارخانه جوش شیرین پارس شیراز نماینده مستقیم خمیر مایه ناب مایه و فریمان نماینده مستقیم پنج کارخانه تولید بیکینگ پودر بازرگانی انواع پودر کاکائو واردات و بازرگانی انواع کنجد هندی و پاکستانی بازرگانی پودر نارگیل سریلانکا و اندونزی بازرگانی انواع سیاه دانه دفتر هماهنگی واردات هلدینگ الماس صدرا:: تهران ، ونک ، برزیل غربی شماره تماس: 02186058065 دفتر فروش شیراز: شیراز ، صدرا ، خیابان امید ، ساختمان کیا تجارت شماره تماس: 09129276085 09129632340 07136414796

    مواد شیمیایی تهران
  • تری اکسید آنتیموان

    تری اکسید آنتیموان

    شرکت بازرگانی مهان تجارت راشا -واردات و توزیع تری اکسید آنتیموان چین به صورت عمده و خرده فروشی (صدور پروفرما)sb2o3 -اولین وارد کننده تری اکسید آنتیموان اروپایی -20سال سابقه واردات فلز و ترکیبات آنتیموان -وارد کننده شمش آنتیموان از چین و ترکیه (صدور پروفرما) sb metal -سولفور آنتیموان sb2s2 -پودر آنتیموان sb metal - تمام کالاهای فوق با آنالیز و تاییدیه های معتبر عرضه می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید: دفتر فروش:58945-021 واتساپ:09332900240

    مواد شیمیایی تهران
  • فروش ویژه انواع سیلیکاژل گرانول

    فروش ویژه انواع سیلیکاژل گرانول

    شرکت آوین صنعت کیمیا تولید کننده و تامین کننده انواع سیلیکاژل گرانول آبی و سفید و نارنجی تولید کننده سیلیکاژل آبی ترانسفورماتور تولید کننده سیلیکاژل آبی و سفید و نارنجی در سایزهای 1تا3 و 3تا5 تولید کننده انواع سیلیکاژل بسته بندی(ساشه ای) از نیم گرمی،یک گرمی و...تا 1 کیلوگرمی تولید کننده سیلیکاژل پارچه ای با ابعاد و وزن دلخواه مشتری تولید کننده سیلیکاژل پرک سفید و آبی در اندازه های مختلف تولید کننده سیلیکاژل پودری سفید و آبی امکان همکاری به صورت نقد و چک امکان تحویل حضوری درب انبار و یا ارسال برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت ما مراجعه و یا تماس حاصل فرمایید WWW.Avinsanatkimia.ir

    مواد شیمیایی تهران
  • فروش استون ایرانی با کیفیت عالی

    فروش استون ایرانی با کیفیت عالی

    متیلال محصولی سبز(دوستار محیط زیست) ، شفاف ، بی رنگ ، با بویی ملایم جایگزین بسیار مناسبی برای استون در صنایع مختلف از جمله صنایع آرایش بهداشتی، صنایع رنگ ، چسب ، رزین و ... می باشد. این ماده با سمیت بسیار کمتر و قیمت مناسب تر در مقایسه با استون ، جایگزین بسیار مناسبی برای استون به شمار می رود. متیلال با افتخار تولید داخل بوده ، مشکلات ناشی از تحریم بر عرضه ی آن تاثیر گذار نخواهد بود. این محصول با دو خلوص 96 و 99 درصد با بسته بندی مورد نظر خریدار مستقیم توسط تولید کننده عرضه میگردد.

    مواد شیمیایی تهران