مقالات عمومی - مدیریت

نگرش چیست !؟
نگرش چیست !؟

تعاریف و اهمیت آن

1398/4/7
از حرکات چشم افکار دیگران را بخوانید
از حرکات چشم افکار دیگران را بخوانید

آیا تا بحال در حین صحبت کردن با افراد به حرکات چشم آنها توجه کرده اید؟

1397/12/11
برنامه ریزی عامل پیشرفت
برنامه ریزی عامل پیشرفت

آشنایی با مراحل برنامه ریزی استراتژیک ..

1397/12/9
بلبرینگ چیست؟
بلبرینگ چیست؟

بلبرینگ (به انگلیسی: Ball bearing) یا یاتاقان توپی گونه‌ای از چرخنده از خانواده یاتاقان‌ها هستند که کاربرد وسیعی در ابزارهای مختلف مانند هر چیزی که می‌چرخد و دیسک‌های سخت رایانه و اسکیت‌ها و صنایع بزرگ و خودروها و موتورها و … دارند.

1397/11/11
آشنایی با ماژول های مورد استفاده در تابلو روان
آشنایی با ماژول های مورد استفاده در تابلو روان

امروزه به دلیل ازدیاد رقابت ما بین کسب و کارهای مختلف افراد حقیقی یا حقوقی برای شناساندن کسب و کار خود به افراد مصرف کننده دست به شیوه های تبلیغات مختلفی می زنند . انتخاب روش تبلیغاتی بستگی به نوع بازار کار مربوط و اشخاص مصرف کننده دارد . برای انجام تبلیغات موثرابتدا باید نیاز بازار و مصرف کننده شناسایی شود و عملکرد رقبا و نحوه تبلیغات آنها بررسی گردد  سپس با توجه به عملکرد مصرف کننده  تصمیم گرفت ...

1397/10/27
saftysign
تابلو کامپوزیت چیست و مواد تشکیل دهنده آن چیست ؟
تابلو کامپوزیت چیست و مواد تشکیل دهنده آن چیست ؟

تاریخچه ابداع ورق کامپوزیت به سال 1969 برمی گردد که برای اولین بار توسط کشور آلمان مورد بهره برداری قرار گرفت . امروزه ورق کامپوزیت یکی پراستفاه ترین نوع ورق برای ایجاد نماهای زیبا و ساخت تابلوی تبلیغاتی می باشد . کامپوزیت از منظر لغوی به معنی مخلوط مرکب می باشد و ترکیبی از لایه های متعدد است . کامپوزیت حاوی دو بخش ذرات  به هم چسبیده و ماده محصور کننده می باشد ، ذرات به هم چسبیده پوسته ای متشکل اس ...

1397/7/22
saftysign
تابلو استیل چیست و چه کاربردی دارد؟
تابلو استیل چیست و چه کاربردی دارد؟

تابلو استیل یکی از تابلوهای تبلیغات مدرن با زیبایی چشمگیری می باشد. امروزه همانند گذشته از تابلوهای فلزی همچون مسی، آهنی و برنجی استفاده چندانی نمی شود اما حروف های استیل با وجود قدمت بالایی که دارد به خاطر طرح های زیبا و جدید و رنگ های متنوع از مد نیافتاده و طرفداران بیشماری دارد.

1397/6/17
saftysign
کناف چیست؟
کناف چیست؟

کناف از ویژگی های تزیینی عالی در زمینه معماری و دکوراسیون است که امروزه در بسیاری از فضاها اعمال می شود. این موارد تزیینی گامی فراتر از گچبری ساده است و فضای منزل شما را بسیار مجلل و شیک می کند.

1397/6/15
انواع حروف برجسته در تابلوهای تبلیغاتی
انواع حروف برجسته در تابلوهای تبلیغاتی

امروزه  استفاده از حروف برجسته غوغایی در صنعت تابلوسازی برای جذب مشتریان بیشتر به راه انداخته است چون استفاده از این حروف برجسته زیبایی تابلوهای تبلیغاتی را چندین برابر می کند . ساخت حروف برجسته با توجه به جنس و نوع مواد مصرفی بکار رفته در تولید به دسته های مختلفی تقسیم بندی شده اند که این حروف با کمک دست و یا دستگاه چلنیوم ساز ساخته می شوند . این حروف به تنهایی زیبایی ایجاد نمی کند بلکه ساختاری د ...

1397/6/1
saftysign
چند گام ساده برای بهبود مدیریت صف
چند گام ساده برای بهبود مدیریت صف

تصور کنید که شما در انتظار هستید و نمی توانید احساس اضطراب را متوقف کنید، بنابراین به ساعت خود نگاه می کنید. به نظر می رسد زمان به کندی می گذرد، و شما احساس می کنید که هرگز آنچه را که برایش آمده اید را دریافت نخواهید کرد. شما فکر می کنید، “باید راهی بهتر وجود داشته باشد!”

1397/3/13
ایده های برتر چاپ دیجیتال برای موفقیت در کسب و کارها
ایده های برتر چاپ دیجیتال برای موفقیت در کسب و کارها

در سال های اخیر پیشرفت تکنولوژی، حوزه های اقتصادی را تحت تاثیر گذاشت. یکی از بخش های مهم که از این پیشرفت های خاص سود برد، صنعت چاپ بود.

1397/2/2
خانه طراحان سام
به من ۵ دقیقه وقت بده تا عمر کمپرسور اسکرو که داری را ۲ برابر کنم !
به من ۵ دقیقه وقت بده تا عمر کمپرسور اسکرو که داری را ۲ برابر کنم !

اگر از همان اول که کمپرسور اسکرو را می خری فقط به چند نکته در زمان نصب و راه اندازی آن دقت کنی و دستورالعمل هایی که توضیح می دهم را در زمان کار با کمپرسور اسکرو رعایت کنی به راحتی می توانی عمر کمپرسور اسکرو خودت را افزایش بدهی …

1397/1/29
قانون کار و استخدام در انگلستان
قانون کار و استخدام در انگلستان

درزمان استخدام پرسنل درانگلستان، لازم است از شرایط قانونی مربوط به اشتغال از قبیل قرارداد، اخراج، مهلت اخطار، ساعات کار، مرخصی زایمان، میانگین دستمزد ملی آگاهی داشته و از آنها پیروی کنید. بـرخی از شـرایط قـانونی حائز اهمیت که باید مورد نظر شما قرار گیرد در این جا ارائه می گردد.

1396/4/28
روانشناسی رنگ در معماری
روانشناسی رنگ در معماری

هر رنگ تاثیر فیزیکی و روحی خاصی را بر روی بیننده میگذارد و افراد واکنش های متفاوتی نسبت به رنگ های مختلف از خود نشان میدهند.

1396/3/6
چگونه به خودمان امید بدهیم؟
چگونه به خودمان امید بدهیم؟

هنگام عبور از گردنه های دشوار زندگی لازم است به خودمان انرژی و امید بدهیم. وجود و همراهی دوستان، آَشنایان ، خانواده و همسر بسیار خوب و ضروری است اما حقیقت این است که بهترین راهنما وکسی که در این مسیر می تواند به ما کمک کند خودمان هستیم.

1395/11/30
مرکز مشاوره یاس
تصویر ذهنی
تصویر ذهنی

شخصی سر کلاس ریاضی خوابش برد. زنگ را زدند بیدار شد و با عجله دو مسئله را که روی تخته سیاه نوشته شده بود یادداشت کرد و با این باور که استاد آنرا به عنوان تکلیف منزل برای هفته بعد داده است به منزل برد و تمام آنروز و آن شب برای حل کردن آنها فکر کرد. هیچیک را نتوانست حل کند.

1395/8/5
چگونه مثل یک میلیونر فکر کنیم؟
چگونه مثل یک میلیونر فکر کنیم؟

ثروت یک مقوله ذهنی است اشتباه رایج ما این است: چیزهایی را که باید در درون خودمان جستجو کنیم، اغلب در دنیای خارج منتظرشان هستیم.موفقیت از درون ما ریشه می‌گیرد. تنها وقتی واقعا احساس خوشبختی می‌کنیم که منشاء رویدادهای خوب و خوشایند از درون هر یک از ما ریشه بگیرد.

1395/7/13
چرا باید مطالعات طرح توجیهی (Feasibility Study) انجام شود؟
چرا باید مطالعات طرح توجیهی (Feasibility Study) انجام شود؟

مطالعات طرح توجیهی (امکان سنجی)، با مشخص کردن اینکه آیا پروژه سودآور خواهد بود یا خیر، به شرکت شما کمک می‌کند.

1395/7/13
روش‌های مدیریت برای رسیدن به مرز رقابت
روش‌های مدیریت برای رسیدن به مرز رقابت

جک ولچ رئیس و مدیرعامل شرکت جنرال الکتریک بود. او در ارائه‌ی استراتژی‌های مهم تجاری در دو دهه‌ی اخیر پیشگام بوده است. ما امروزه از این استراتژی‌ها به عنوان بخشی از روش پیشرفت در تجارت استفاده می‌کنیم. وقتی او در سال 1981 مسئولیت را در جنرال الکتریک به عهده گرفت، شرکت تنها 25 بیلیون دلار فروش سالیانه داشت. در حالی که در سال 1999 فروش جنرال الکتریک به مرز 112 بیلیون دلار رسید. سود شرکت در سال 1981 ح ...

1395/6/15
حل مساله
حل مساله

در یک شرکت بزرگ ژاپنی که تولید وسایل آرایشی را برعهده داشت ، یک مورد به یاد ماندنی اتفاق افتاد: شکایتی از سوی یکی مشتریان به کمپانی رسید . او اظهار داشته بود که هنگام خرید یک بسته صابون متوجه شده بود که آن قوطی خالی است .

1395/6/9
چگونه یک کارمند موفق باشیم؟
چگونه یک کارمند موفق باشیم؟

شما به پیشرفت های تحصیلی و شغلی خود افتخار می کنید و مشتاقید تا به عرصه چالش ها ی جدید قدم بگذارید این چالش ها برای شما موقعیت ها و آزمایش هایی را فراهم می آورند که شخصیت و شان شما را زیر بوته آزمایش خواهد برد. به خاطر داشته باشید نگه داشتن شان شخصی در اعتماد به نفس، عزت نفس و عدالت خلاصه می شود. چند نکته وجود دارد که با استفاده از آن ها ارزش شخصی و عزت نفستان در محل کار هیچ گاه از بین نخواهد رفت.

1395/6/6
چگونه به هدف بزنیم؟
چگونه به هدف بزنیم؟

کمانگیر پیر و عاقلی در مرغزاری در حال آموزش تیراندازی به دو جنگجوی جوان بود. در آن سوی مرغزار نشانه ی کوچکی که از درختی آویزان شده بود به چشم می خورد. جنگجوی اولی تیری را از ترکش بیرون می کشد.

1395/4/22
خلاقیت و استعداد
خلاقیت و استعداد

در کشور چین، دو مرد روستایی می خواستند برای یافتن شغل به شهر بروند. یکی از آن ها می خواست به شانگهای برود و دیگری به پکن. اما در سالن انتظار قطار، آنان برنامه خود را تغییر دادند زیرا مردم می گفتند که شانگهایی ها خیلی زرنگ هستند و حتی از غریبه هایی که از آنان آدرس می پرسند پول می گیرند اما پکنی ها ساده لوح هستند و اگر کسی را گرسنه ببینند نه تنها غذا، بلکه پوشاک به او می دهند.

1395/3/27
۵ راهکار مفید کار کردن
۵ راهکار مفید کار کردن

بیشتر افراد این توصیه را شنیده اند که باید هوشمندانه تر کار کنند و نه زیادتر ولی تعداد کمی واقعا از این توصیه پیروی می کنند. این روزها بیشتر صاحبان تجارت و مدیران اجرایی برای دستیابی به اهدافشان ساعتهای طولانی مشغول کار هستند. اگر شما مجبور شوید ساعت های زیادی از یک روز عادی را برای تکمیل کارتان کارکنید سپس کار را اشتباه انجام می دهید! در اینجا ۵ استراتژی برای کمک به شما در هوشمندانه تر کار کرد ...

1395/3/11
هنر فروش
هنر فروش

یک پسر تگزاسی برای پیدا کردن کار از خانه به راه افتاده و به یکی از این فروشگاهای بزرگ که همه چیز می فروشند (Everything Under a Roof) در ایالت کالیفرنیا رفت. مدیر فروشگاه به او گفت : یک روز فرصت داری تا به طور آزمایشی کار کرده و در پایان روز با توجه به نتیجه کار در مورد استخدام تو تصمیم میگیریم.

1395/2/22
تور هوایی و زمینی ارمنستان
تور هوایی و زمینی ارمنستان

مجری مستقیم تورهای زمینی و هوایی ارمنستان

1395/2/4
استفاده از نقاط ضعف به عنوان نقاط قوت
استفاده از نقاط ضعف به عنوان نقاط قوت

یاد بگیر که در زندگی، از نقاط ضعف خود به عنوان نقاط قوت خود استفاده کنی. راز موفقیت در زندگی، داشتن امکانات نیست، بلکه استفاده از «بی امکانی» به عنوان نقطه قوت است».

1395/1/30
menu دسته بندی مقالات