مشخصات شرکت طراحی و مهندسی نیاول

  • تایید عضویت
  • تاریخ ثبت شرکت: 1368/1/1
  • تعداد نیرو: ۲۱-۵۰ شخص
  • فعالیت شرکت: تولید کننده , توزیع کننده و عمده فروش , غیره
  • مکان: استان فارس
  • در زمینه: تجهیزات الکترونیکی
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 422
درباره شرکت
شرکت دانش بنیان طراحی و مهندسی نیاول با نام سابق (الکترو مغناطیس شیراز ) در سال 1373 با هدف تولید انواع رکتیفایرهای مخابراتی و صنعتی برای اولین بار در ایران با برند RASA تأسیس گردید. با تجربه بیش از سه دهه فعالیت در این عرصه به عنوان یکی از مطرح ترین تولید کنندگان ایران است و با تولید بیش از 30.000 دستگاه شارژر، اینورتر، کانورتر و DC LOAD BANK زوج های جریانی و ولتاژ متفاوت و نصب و راه اندازی در تمامی استانهای کشور عزیزمان ایران و همچنین کشورهای عراق و افغانستان ، افتخار خدمتگذاری داشته است. طی دو دهه گذشته با انتقال تکنولوژی ازشرکت Beninng آلمان و شرکت RTP استرالیا برای اولین بار به ایران و بسط و توسعه آن و بهره گیری از تکنولوژی و استانداردهای جهانی مطابق با نیازهای جامعه تولیداتی موثر و استاندارد را ارائه نموده و کیفیت دستگاه های تولیدی موجب گردیده که سال های متوالی همچنان مورد استفاده و بهره وری قرار گیرند.

در سال 1386 شرکت الکترومغناطیس شیراز با تغییر نام و با ساختار جدید به شرکت طراحی و مهندسی نیاول ملحق گردید .شرکت نیاول پیشتاز دنیا نیز از سال 1374 در زمینه کنترل و اتوماسیون در صنعت گاز کشور در راستای طراحی و ساخت و نصب سیستم های پیشرفته اندازه گیری گاز مصرفی صنعتی با نام تجاری\" فاراب 110\" فعالیت خود را در مراکز مختلف صنعتی از قبیل نیروگاههای گازی و برق ( شهید رجایی , منتظر قائم , منظری بزرگ فارس ) و صنایع پالایشگاهی ( نیرو شیمی اصفهان , فولاد خراسان و ....) آغاز کرده و تا سال 1380 در 16 سایت خدمات نصب و راه اندازی را ارائه نموده است.
همکاری و ادغام دو شرکت و استفاده از تجربیات صنایع مخابراتی و پالایشگاهی نیروگاهها موجب افزایش قدرت طراحی و اجرایی مجموعه گردید.
لود بانک، دامیلود، دمیلود، شارژر، دشارژر، اینورتور، ابزار دقیق

اطلاعات تماس
نامفوأد عبدلی
تلفن۰۷۱-۳×××۱۳۵۸callتماس بگیرید
همراه۰۹۱۷×××۰۷۰۳callتماس بگیرید
وبسایت
استانفارس
آدرسشیراز، ستارخان، کوچه22، پلاک 263
کد پستی7183933447
واتساپچت واتساپ
اینستاگراماینستاگرام
محصولات و خدمات