مشخصات لوگوپروژکتور آلتین نور فردا(آتن)

  • تایید عضویت
  • تاریخ ثبت شرکت: 1401/1/1
  • تعداد نیرو: ۱-۱۰ شخص
  • فعالیت شرکت: تولید کننده , شرکت بازرگانی , توزیع کننده و عمده فروش , شرکت خدماتی
  • مکان: استان آذربایجان شرقی
  • در زمینه: روشنائی
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 932
درباره شرکت
مرکز ساخت لوگو پروژکتور های تبلیغاتی تمام رنگی در تبریز
شرکت آلتین نور فردا(آتن) یکی از بهترین مراکز ساخت و فروش لوگو پروژکتور های تبلیغاتی در ایران محسوب می شود. این مجموعه سال هاست که بهترین خدمات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن با بالا ترین کیفیت به مشتری ارائه می کنند.
شرکت آلتین نور فردا(آتن) اولین تولید کننده انواع لوگو پروژکتورهای تبلیغاتی تمام رنگی و فول اچ‌دی در ایران با ۱۰ سال سابقه درخشان در امر تولید و طراحی انواع لوگو پروژکتور با استفاده از مدرنترین ماشینهای روز دنیا با کادری مجرب و متخصص و پشتیبانی شبانه روزی در این زمینه و با استفاده از بهترین متریال و باکیفیت بی همتا همیشه در کنار شما عزیزان و مشتریان گرامی جهت تبلیغ کسب و کار شما با جدیدترین و ارزان ترین روش تبلیغاتی می‌باشد.
گارانتی محصولات شرکت آلتین نور فردا(آتن) سعی دارد ،بهترین کیفیت و بهترین خدمات را به شما مشتریان عزیز عرضه کند با اطمینان خاطر از کیفیت و طول عمر دستگاههای لوگو پروژکتور خرید خود را انجام دهید .
تمامی محصولات شرکت آتن دارای 12 ماه گارانتی بدون قید و شرط و پنج سال خدمات پس از فروش می‌باشد.
ارائه خدمات پس از فروش شرکت ما برای راحتی مصرف کنندگان گرامی بعد از خرید دستگاه لوگو پروژکتور انجام میگیرد و به شما اطمینان میدهیم تمامی کارشناسان فنی و پشتیبانی همواره همراه شما خواهند بود.
شماره تماس پشتیبانی و فروش
تلفن ثابت
0413391868
تلفن همراه
09196500885
09152392416
با لوگو پروژکتورهای شرکت آلتین نور فردا(آتن) همیشه و همه جا بدرخشید.
با استفاده از لوگو پروژکتورهای شرکت آلتین نور فردا(آتن) دیگر نیازی به صرف هزینه های تبلیغاتی ندارید و به راحتی می توانید لوگو، نوشته و یا عکس دلخواه خود را در ابعاد مختلف بر روی هر سطحی به نمایش درآورید.عموما در جلوی درب رستورانها فروشگاه ها و شرکتها فضای بسیار مناسبی برای تبلیغات وجود دارد.همچنین در سرتاسر شهر دیوارهای بزرگی وجود دارد که میتوان بر روی آن تبلیغات کرد. شما با استفاده از لوگو پروژکتورهای شرکت آلتین نور فردا(آتن)میتوانید در طول شبانه روز به صورت رایگان تبلیغ کنید و یا از دیوارهای بلند شهری برای دیده شدن برند و محصول خود استفاده کنید.

اطلاعات تماس
نام حمید
همراه۰۹۱۹×××۰۶۶۶callتماس بگیرید
وبسایت
استانآذربایجان شرقی
آدرساستان آذربایجان شرقی تبریز جاده آذرشهر روبروی ایران شکلات جنب تانکر سازی محمدی پلاک 2
کد پستی5185713638
اینستاگراماینستاگرام
محصولات و خدمات