مشخصات تکسونیر

  • تاریخ ثبت شرکت: -
  • تعداد نیرو: ۱-۱۰ شخص
  • فعالیت شرکت: تولید کننده , شرکت بازرگانی , نمایندگی , توزیع کننده و عمده فروش , فروشگاه
  • مکان: استان تهران
  • در زمینه: آب و فاضلاب
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 430
درباره شرکت
در جهانی که آب به عنوان اصلی ترین عامل حیات تمام موجودات می باشد٬ استفاده از سیستم های پایپینگ پاسخ مناسبی برای بالا بردن کیفیت و کمیت آب مصرفی می باشد. بخش های عظیمی از فعالیت های مختلف دنیا به این موضوع اختصاص داده شده و گروه های بزرگی از واحد های صنعتی در حال تولید روزانه با آخرین دانش فنی در جهت تحقق این مهم می باشند.

شرکت تکسونیر سالهاست همراه با پیشگامان این صنعت در جهان توانسته است اقدام به تهیه سبد کاملی از بهترین لوازم مورد نیاز در صنعت آب و فاضلاب کرده و با دارا بودن کادر فنی مجرب، نسبت به طراحی، اجرا و مشاوره در پروژه های این صنعت حضور داشته باشد.

تیم اصلی شرکت تکسونیر با بیش از دو دهه سابقه فعالیت در صنعت آب و فاضلاب کشور، اقدام به تأسیس این شرکت نموده و توانسته اند با دریافت نمایندگی از بزرگترین تولیدکنندگان داخلی و خارجی به عنوان منبعی مطمئن خدمات خود را به این صنعت ارائه نمایند. واحد فروش شرکت تکسونیر با بیش از سی و چهار نمایندگی در شهرهای مختلف کشور و چندین نمایندگی در کشورهای دیگر توانسته است شبکه کاملی از توزیع کالا را برای مصرف کنندگان مهیا نماید.

واحد طراحی شرکت تکسونیر با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا همیشه مبتکر و پیشگام در طراحی جدیدترین پروژه ها در کشور بوده است. واحد اجرایی شرکت تکسونیر با دارا بودن تیم های مختلف در سراسر کشور توانسته است سابقه درخشانی از پروژه های مختلفی در صنعت آب، آبیاری و فاضلاب از خود بجای گذارد .

لازم به ذکر است که شرکت تکسونیر در راستای ارائه خدمات بهتر به مشتریان از سال 1390 موفق به دریافت گواهینامه ایزو 9001 ورژن 2008 گردیده است.
اطلاعات تماس
نامبهنام مصباح
تلفن۰۲۱-۸×××۸۱۸۲callتماس بگیرید
همراه۰۹۱۲×××۳۷۹۶callتماس بگیرید
وبسایت
استانتهران
آدرستهران- میدان آرژانتین -
تلگرامچت تلگرام
واتساپچت واتساپ
اینستاگراماینستاگرام