مشخصات دماتجهیز

  • تاریخ ثبت شرکت: -
  • تعداد نیرو: ۱-۱۰ شخص
  • فعالیت شرکت: توزیع کننده و عمده فروش
  • مکان: استان تهران
  • در زمینه: لوازم ایمنی
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 1485
درباره شرکت
آیا تاکنون با مشکلاتی مانند عدم تامین سرمایش و گرمایش کافی در فضاهای مختلف ساختمان، عدم آشنایی با ویژگی‌های فنی و گارانتی تجهیزات سرمایش و گرمایش، قیمت‌های نامناسب فروشندگان این تجهیزات و ... مواجه شده‌اید؟ اغلب مردم بارها با چنین تجربه‌هایی در هنگام انتخاب و خرید تجهیزات تأسیسات سرمایش و گرمایش برای ساختمان‌های مسکونی، اداری و حتی در پروژه‌های کوچک و بزرگ ساختمانی روبه‌رو شده‌اند.
مجموعه دماتجهیز انتخاب دقیق و هوشمندانه مشخصات فنی، ظرفیت، برند، مدل و قیمت مناسب انواع تجهیزات تاسیساتی، سرمایشی و گرمایشی مورد نیاز شما را آسان می‌کند!
دماتجهیز به‌عنوان اولین و بزرگترین مجموعه تخصصی فروش انواع تجهیزات سرمایش، گرمایش، موتورخانه، استخر و تجهیزات کنترل این محصولات را در سراسر ایران و کشورهای همسایه عرضه می نماید.
با دماتجهیز آشنا شوید
ایده اولیه تاسیس دماتجهیز در سال 1382 شکل گرفت، همان زمانی که سرمایه گذاران و شرکت‌ها عمدتاً در زمینه‌هایی مانند تولید، واردات و ساخت و ساز فعالیت می‌کردند و هنوز حتی هیچ زمزمه‌ای از چنین روش‌های کسب و کار در کشور وجود نداشت!
دماتجهیز از سال 1382 فعالیت خود را با خلاقیت و اطمینان در قالب مجموعه تخصصی فروش تجهیزات سرمایش، گرمایش و تهویه مطبوع (HVAC) برای اولین بار در خاورمیانه آغاز نمود. زمانی‌که هنوز بسیاری از مدعیان امروز فروشگاه‌های اینترنتی، تجارت الکترونیک و حتی برگزارکنندگان همایش‌های فروش اینترنتی در حال و هوای دیگری بودند!
دماتجهیز با نگاهی به آینده، مسیر موفقیت برند خود را به عنوان اولین استارتاپ عرضه و فروش تجهیزات تأسیسات ساختمان با راه‌اندازی جامع‌ترین وب سایت فروش تجهیزات تهویه مطبوع (HVAC)، تجهیزات گرمایشی و موتورخانه، تجهیزات استخر، سونا و جکوزی، تجهیزات کنترل و ایمنی و محصولات دماتجهیز در 6 بخش و 73 گروه ترسیم نمود.
اطلاعات تماس
نامدما تجهیز
تلفن۰۲۱-۸×××۲۵۵۰, ۰۲۱-۸×××۱۸۳۱callتماس بگیرید
وبسایت
استانتهران
آدرستهران - خیابان طالقانی - بین مفتح و بهار - نبش طالبیان - ساختمان ۴۶۳
محصولات و خدمات