مشخصات سبز دکور

  • تاریخ ثبت شرکت: -
  • تعداد نیرو: ۱-۱۰ شخص
  • فعالیت شرکت:
  • مکان: استان تهران
  • در زمینه: کابینت و دکوراسیون داخلی
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 1337
درباره شرکت
پارتیشن ها دیوارهایی هستند که برای جدا کردن فضای داخلی، برنامه کاربردی انعطاف پذیر و گسترده تر، به طور گسترده ای در توسعه و استفاده از فضای معماری استفاده می شود. این را می توان به دو دسته تقسیم کرد: پارتیشن متحرک و پارتیشن ثابت.

دیوارهای پارتیشن متحرک نیز می توان پارتیشن قابل حمل نامیده می شود که می توان آن را 360 درجه چرخانده و به هر نقطه چرخیده شود ، ارتفاع قابل جابجایی مناسب ارتفاع 2 تا 17.6 متر است، مسیر می تواند با وزن 325 کیلوگرم / متر 1380 کیلوگرم / متر، پارتیشن های ثابت ثابت زمین و سقف، فاکتور عایق دیوار 35db-55db، انعطاف پذیری را ترویج می دهد و یک فرد می تواند کل فرآیند را با توجه به میزان اشغال مختلف کامل کند، فضای بزرگ به فضاهای کوچک تقسیم می شود تا مصرف انرژی تهویه مطبوع را کاهش دهد؛ پارتیشن ثابت شامل پلاک، شیشه، مواد قاب، مواد مهر و موم شده و سخت افزار است، پارتیشن های ثابت به طور کلی از سبک های شیشه ای استفاده می کنند، پارتیشن های شیشه ای ثابت، دیوارهای پارتیشن ساخته شده از شیشه های سخت است. مواد شیشه ای به شیشه تک لایه، شیشه دو لایه و شیشه ای هنری تقسیم می شوند. آنها همراه با پروفیل های آلومینیومی، سخت افزار و نوارهای آب بندی نصب می شوند. نصب سریع و آسان است و می تواند با کرکره ها تنظیم شود.

نامهای دیگر: دیوار اختصاری، دیوار پارتیشن، هیئت نمایشگاه فعال، پارتیشن موبایل، دیوار پارتیشن متحرک، دیوار آکوستیک.

ویژگی ها: آسان برای نصب، قابل استفاده مجدد، مصارف صنعتی، پیشگیری از آتش، حفاظت از محیط زیست.

برنامه های کاربردی: عمدتا برای ساختمان های اداری، مدرسه، مرکز نمایشگاه، سازمان های دولتی، سالن نمایشگاه، کتابخانه و غیره ... نیز مناسب هتل ها، بازار، اتاق عمل، اتاق جلسه، اتاق آموزش و سایر مکان ها می باشد.

مواد: پروفیل های معمول داخلی عبارتند از فولاد گالوانیزه گرم، آلومینیوم، دارای قدرت خوب، نقطه ذوب بالا، در عین حال می تواند نیازهای حفاظت از صدا و آتش را برآورده سازد.

دکوراسیون سطح: شامل شیشه و پانل های چوبی، شیشه ای دارای شیشه معمولی، مقاوم در برابر آتش، درجه حرارت و ضد گلوله، مشخصات و پارامترهای مختلف، نیاز به تعیین بر اساس ویژگی های استفاده می شود.
اطلاعات تماس
ناممرتضی گلچین
تلفن۰۲۱-۵×××۶۹۴۵callتماس بگیرید
وبسایت
استانتهران
آدرسخیابان قزوین خ برادران حسنی پلاک 290
واتساپچت واتساپ
اینستاگراماینستاگرام
محصولات و خدمات