مشخصات برنا نیرو کاران

  • تاریخ ثبت شرکت: -
  • تعداد نیرو: ۱۱-۲۰ شخص
  • فعالیت شرکت: شرکت بازرگانی , فروشگاه
  • مکان: استان تهران
  • در زمینه: خدمات بین‌الملل
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 1278
درباره شرکت
شرکت بازرگانی ریحانی یزدی یک شرکت خانوادگی است که در سال 1974 بمنظور توسعه فعالیت های تجاری در بازار بین المللی برق با محصولات با کیفیت بالا تاسیس شده است . از سال 1993 مدیریت شرکت ریحانی یزدی به نسل دوم خانواده منتقل شد . با اینکه شرکت ریحانی یزدی عمکرد بسیار خوبی در بازار برق ایران داشت اما بنظر میرسید که روشهای مدیریت سنتی پاسخگوی نیازهای مشتریان نباشد .

دراین شرایط نیاز به یک استراتژی جدید توسعه برای رشد و عملکرد عالی تر احساس می شد و با توجه به نیم قرن تجربه شرکت مادر ، شرکت برنیکا ( نام اختصاری برنا نیرو کاران ) با مسئولیت محدود جهت ایجاد یک روش جدید برای شرکت ریحانی یزدی تاسیس شد .

شرکت برنیکا با تکیه بر دانش و کارشناسان مجرب بدنبال کسب رضایت مشتریان به همراه توسعه بازار با محصولات و خدمات با کیفیت می باشد . این شرکت در حال حاضر نماینده انحصاری تعدادی از مشهورترین و خوشنام ترین برندها در حوزه تخصصی صنعت برق می باشد .

از افتخارات شرکت برنیکا : عضویت در سندیکای صنعت برق ایران ، دارای گواهینامه عضویت در اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان لوازم الکتریک تهران و همچنین ثبت در لیست تامین کنندگان سازمانهای برجسته از جمله شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه ، شرکتهای پتروشیمی و مخابراتی ، شرکت ملی نفت ایران ، شرکت نفت و گاز پارس ، صنایع برق نیروگاهی و غیره ...
کلیه کالاهای مجاز بازرگانی اعم از: تجهیزات و قطعات برقی و الکتریکی و الکترونیکی و صنعتی و اتوماسیون و کالیبراسیون و ابزار دقیق

اطلاعات تماس
نامشهنام ریحانیان
تلفن۰۲۱-۹×××۸۵۰۰, ۰۲۱-۵×××۵callتماس بگیرید
همراه۰۹۱۲×××۸۱۴۸callتماس بگیرید
وبسایت
استانتهران
آدرسمیدان امام خمینی (ره ) - کوچه شهیدخلیل نعیمی - خیابان سرهنگ سخائی - پلاک ۴۰ - طبقه پنجم - ۱۷