مشخصات راهبران صنعت ارس

  • تایید عضویت
  • تاریخ ثبت شرکت: 1394/1/1
  • تعداد نیرو: ۱۱-۲۰ شخص
  • فعالیت شرکت: شرکت بازرگانی , توزیع کننده و عمده فروش , شرکت خدماتی
  • مکان: استان آذربایجان شرقی
  • در زمینه: ابزار دقیق و اتوماسیون
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 1519
درباره شرکت
شرکت مهندسی راهبران صنعت ارس (رصاکو) به منظور اجرای پروژه های صنعتی و غیرصنعتی(عمرانی و غیرعمرانی) در سطح کشور در سال ۱۳۹۴ تاسیس و با جذب کادر متخصص و تشکیل تیم اجرائی مناسب و همچنین با بهره گیری از سوابق کاری و مدیریتی موسسین شرکت تاکنون موفق به انجام و اتمام چندین پروژه کوچک و بزرگ دولتی و غیردولتی شده است که نتیجه آن گسترش سطح فعالیت و فیلد کاری، تشکیل و انسجام نظام اداری، کارگاهی و مالی بوده است.

مدیریت راهبران صنعت ارس درنظر دارد در راستای حضور گسترده‌تر، پربارتر و موفق‌تر در پروژه‌های ملی و بین‏‌المللی، اقدام به سازمان‏دهی شرکت از طریق ایجاد شرکت‏های تخصصی زیرمجموعه نموده و موفق به توسعه شرکت راهبران صنعت ارس در حد یک هلدینگ نماید.

شرکت راهبران صنعت ارس مشخصا پنج حوزه فنی مهندسی، بازرگانی، تولیدی، حوزه فناوری اطلاعات و واردات و صادرات را جزو اهداف فعالیتی قرارداده و تاکنون توانسته بر اساس نقشه راه شرکت قدم های مهم و موثری را در این زمینه ها بردارد.
در حوزه فنی مهندسی، شاخه ابزاردقیق و آنالایزر این شرکت به صورت فعال با برندهای جهانی از جمله ABB , Winters , Endress+Houser , Aktek , Autonics , Bass Instruments , KOBOLD , Nova Fima , Michell Instruments و Vega همکاری داشته و در زمینه تامین و فروش کلیه محصولات این شرکت ها فعالیت میکند همچنین ارایه پیشنهاد فنی بسته به نیاز مشتری یکی از اولویت های تیم فنی این شرکت میباشد.

در حوزه بازرگانی نیز شرکت راهبران صنعت ارس در حال حاضر نمایندگی رسمی شرکت شالوده آب در استان آذربایجان شرقی میباشد و تامین فروش، نصب و راه اندازی و کلیه خدمات مربوطه توسط این شرکت ارایه میگردد.

شرکت شالوده آب در زمینه تولید تجهیزات کلرزنی، گندزدایی با بیش از 25 سال سابقه و بیش از 15 محصول صنعتی فعالیت میکند.تولیدات این شرکت به سه گروه عمده تقسیم میشود، برای تصفیه خانه های مجموعه های ورزشی کارخانه های صنعتی و صنایعی از این دست با قابلیت تزریق کلر از صفر تا 2 کیلو گرم در ساعت، برای تصفیه خانه های کوچک و مجتمع های صنعتی بزرگ با قابلیت تزریق کلر از 0.5 تا 12 کیلو گرم در ساعت ودر نهایت برای تصفیه خانه های شهرهای کوچک و بزرگ قابلیت تزریق کلر تا 40 کیلو گرم در ساعت.

اطلاعات تماس
ناممنصور امینیان
تلفن۰۴۱-۳×××۸۲۵۷callتماس بگیرید
همراه۰۹۱۴×××۲۶۴۲callتماس بگیرید
وبسایت
استانآذربایجان شرقی
آدرسآذربایجان شرقی، تبریز، چهار راه آبرسان، جنب بانک ملت، ساختمان ۲۰۰۰، طبقه سوم، واحد C
تلگرامچت تلگرام
محصولات و خدمات