مشخصات شرکت جهان تجهیزات سپاهان

  • تاریخ ثبت شرکت: 1373/1/1
  • تعداد نیرو: ۱-۱۰ شخص
  • فعالیت شرکت: تولید کننده
  • مکان: استان اصفهان
  • در زمینه: صنعتی
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 2299
درباره شرکت
شرکت جهان تجهیزات سپاهان (جهاد تحقیقات سپاهان سابق) در سال 1373 تأسیس شده است. زمینه فعالیت این شرکت طراحی، تولید، نصب و راه اندازی ماشین آلات صنعتی ، معدنی و ساختمانی مانند خطوط سنگ شکنی ثابت و سیار جهت خردایش انواع سنگهای معدنی به ویژه سنگ آهن ، دستگاه تولید بتن ثابت و سیار ، کارخانه تولید بتن غلطکی، کارخانه آسفالت ثابت و سیار، ساخت تجهیزات کارخانه ای از قبیل کارخانجات سیمان، کارخانه نیشکر، نیروگاه، تجهیزات سیلوهای گندم ، تجهیزات نفت و پتروشیمی،ساخت و تأمین تجهیزات مکانیکی وابزار دقیق و سیستمهای کنترلی دستگاههای اسید زنی و سیمان زنی جهت استفاده در پروژه های حفاری نفت می باشد. از افتخارات این شرکت ارائه محصول بر طبق نیاز مشتری با بهترین کیفیت طبق استانداردهای بین المللی و رقابتی ترین قیمت و نیز خدمات پس از فروش مناسب می باشد.
شرکت جهان تجهیزات سپاهان با کادر مدیریتی مجرب و نیروهای متخصص و ماهر و نیز در اختیار داشتن فضای اداری وکارگاهی مناسب، در زمره بزرگترین و موفق ترین تولید کنندگان دستگاه های سنگ شکن و تولید بتن ثابت و سیار در منطقه می باشد. این شرکت با سابقه 20 ساله درخشان خود در زمینه فروش دستگاه های مذکور در توسعه صنعتی کشور و جلب اعتماد مشتریان و کسب موقعیت مناسب در بازارهای داخل و خارج ( عمان، امارات متحده عربی، ترکمنستان، سودان، اتیوپی، کنیا و جیبوتی) نقش مؤثری را ایفا نموده است.
شرکت جهان تجهیزات سپاهان در راستای رسالت خویش مبنی بر توسعه پایدار و بهبود شرایط زندگی و رفاه مردم و در ادامه فعالیتهای صنعتی تحقیقاتی خود نسبت به طراحی و ساخت خط پردازش و بازیافت زباله شهری (MRF) اقدام نموده است. همچنین این شرکت طراح و سازنده اولین سیستم کیسه پاره کن متناسب با پسماند و زباله های شهری در ایران وکشورهای منطقه است و نیز توانایی ساخت نوار نقاله تریپر جهت انتقال و دپوی مواد آلی در سایت تخمیر به منظور تولید کود کمپوست و نیز امکان ارائه سرند های دوارسیار جهت سایت کمپوست را دارا است.
تولید کنند خطوط بازیافت وسنگ شکن موبایل وثابت وهمچنن ماشین آلات تولید بتن
اطلاعات تماس
نامجهان تجهیزات
تلفن۰۳۱-۳۷۵۸۲۹۰۲callتماس بگیرید
همراه۰۹۱۳۳۸۲×××۲۳callتماس بگیرید
وبسایت
استاناصفهان
آدرسآدرس: اصفهان- شهرک صنعتی اشترجان- خیابان ششم- فرعی دوم- پلاک 144 کد پستی : 8465196795