مشخصات شرکت رایا تک ساز کیمیا

  • تاریخ ثبت شرکت: -
  • تعداد نیرو: ۱-۱۰ شخص
  • فعالیت شرکت:
  • مکان: استان تهران
  • در زمینه: مشاوره و طراحی
  • نوع کمپانی:
  • مشاهده: 1330
درباره شرکت
درب خانه را با یک لمس کردن امتحان کنید
قفل در ورودی منزلتان را با تلفن خود از راه دور باز کنید
تصور کنید که در کافی شاپی نشسته اید و می خواهید در ورودی خانه خود را که در هزاران کیلومتر از شما فاصله دارد باز کنید. با تشکر از KWikset و آپدیت سخت افزاری قفل بلوتوثش، این کار هم اکنون به سادگی امکان پذیر گشته است.
فردی که در این روش می خواهید در را برایش باز کنید، احتیاج به داشتن تلفن هوشمند و یا انجام کار خاصی ندارد و تنها شما باید از اینترنت بهره ببرید تا بتوانید در ب را باز کنید.
برای مثال ممکن است در خارج از شهر به سر ببرید و از دوست و یا پدر و مادر خود بخواهید به منزل شما برود و به گل هایتان آب بدهد و یا غذای حیوان خانگی را برایش فراهم نماید. حال اگر والدین شما از تلفن هوشمند بهره نبرند هیچ مشکلی به وجود نیامده و شما کافیست با یک لمس در تلفن خود در را برای آنان باز نمایید.
این آپدیت جدید که کوو پلاس نام دارد، همراه با یک دریافت کننده بلوتوث LE به صورت رایگان عرضه شده است که با روتر کاربر همخوانی و تبادل اطلاعات انجام می دهد. همانطور که
می بینید، فناوری های جدید روز به روز در حال افزایش امکانات برای کاربران هستند و دائما با تکنولوژی های جدیدی روبرو می شویم.
پوست در اینجا رسانا و کلید اصلی ورود است و لازم است که بخش فیبر نوری قفل با پوست شما تماس پیدا کند. پس حواس تان باشد با دستکش نمی توانید در را باز کنید. البته نگران سرمای زمستان نباشید. زیرا این قفل به سبک معمول و با کلید های مکانیکی هم کار کرده و باز می شود. نارنجی - حتما برای شما هم زیاد اتفاق افتاده بیرون در ایستاده اید و میان دسته کلیدتان دنبال کلید مناسب برای باز کردن آن گشته اید. از خانه بیرون آمده اید، در پشت سرتان بسته شده و کلید هم درون خانه جا مانده. یا اینکه با دستانی پر از خرید پشت در رسیده اید و آرزو کرده اید چوب دستی جادویی هری پاتر را داشتید تا در خودش باز می شد.
با استفاده از اسمارت فون ها تا فاصله یک و نیم متری به راحتی می توانید قفل در را باز کرده و تنها با لمس بدنه قفل با دست تان آن را باز کنید. یک حلقه LED هم در جلو قفل تعبیه شده که با نور سبز خود نشان می دهد در قفل نیست، با نور آبی نشان می دهد در حال پردازش است و با نور زرد نشان می دهد در قفل است. نور قرمز هم نشان دهنده عدم مجوز ورود است.
پس از این کار، صاحب اصلی خانه که موبایلش به عنوان کلید اصلی تعریف شده، می تواند دیگر اعضای خانه را هم به عنوان ادمین (افراد بزرگسال خانواده) یا کاربر (کودکان) به سیستم دعوت کرده و به آنها هم اجازه باز کردن درب خانه با اپلیکیشن های موبایل و لمس قفل را بدهد. در اینجا می توان تعداد نامحدودی کلید الکترونیکی برای قفل تعریف کرد. و البته در صورت گم شدن اسمارت فون، هر یک از آنها را غیر فعال کرد.
هر kevo با دو تا کلید الکترونیکی بفروش میرسد.
کلید الکترونیکی:

آن را برای یک دوست یا فامیل که میخواهید با آن بتواند در را باز کند میفرستید. میتوانید کلید ها را طوری برنامه ریزی کنید که مثلا بعد از 24 ساعت منتقضی شود یا یک شخص بتواند در ساعت معینی مثلا هر هفته یکشنبه ها بین ساعت 10-11 وارد خانه شود.
kevo  در سه طرح
طلایی
برنجی
جلا
داده شده و مات عرضه شده است.
تفاوت این محصول با دیگر محصولات امنیت بالا و غیر قابل نفوذ پذیری این
این محصول ساخت آمریکا میباشد و دارای خدمات پس از فروش و گارانتی تعویض است.
اطلاعات تماس
نامسارا-افشار
تلفن۰۲۱-۲×××۹۲۵۶callتماس بگیرید
همراه۰۹۱۲×××۰۶۰۸callتماس بگیرید
استانتهران