مشخصات شرکت مهندسین مشاور بنداد

  • تاریخ ثبت شرکت: -
  • تعداد نیرو: ۱-۱۰ شخص
  • فعالیت شرکت:
  • مکان: استان تهران
  • در زمینه: مشاوره و طراحی
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 2147
درباره شرکت
شرکت مهندسین مشاور بنداد در آذر ماه سال 1384 با مالکیت خصوصی توسط مهندس مهدی خاکپور پایه گذاری شد و فعالیت خود را با کادری با تجربه در زمینه اجرا و مقاطعه کاری شروع نمود و در ادامه در زمینه طراحی ، نظارت و امور مرتبط با سازمان ثبت اسناد و املاک و امور شهرداری در جهت تکمیل فرآیند حلقه های ساخت پروژه ها اقدام نمود.
فعالیت شرکت مهندسین مشاور بنداد شامل خدمات مشاوره، امکان سنجی پروژه ها ، طراحی ، نظارت ، اجرا و اخیراً نیز اقداماتی در جهت تامین تجهیزاتِ پروژه ها می باشد. همچنین پی گیری دقیق فرآیند اداری در تمامی ادارات و سازمان های مربوطه تا حصول نتیجه مورد نظر توسط کارشناسان واحد حقوقی از دیگر خدماتی است که رضایت کلیه کارفرمایان محترم را در پی داشته است. در سالهای اخیر با توجه به تصویب طرح تفصیلی شهر تهران و اهمیت پهنه ها در جهت گرفتن بیشترین امتیاز در ساخت با رعایت تمامی جوانب قانونی یکی از خواسته های کارفرمایان محترم است که با توجه به سرمایه گذاری و زمانی که صرف میشود بیشترین برگشت سرمایه را خواهان هستند. یکی از اهداف شرکت مهندسین مشاور بنداد آسان کردن دسترسی تمامی قشرها به قوانین مرتبط با ساختمان است چرا که یکی از دلایلی که باعث میشود تا مالکین بافت های فرسوده رغبتی برای نوسازی نداشته باشند عدم اطلاع از قوانین و شرایط ساخت است.
یکی از بازوهای شرکت مهندسین مشاور بنداد پیمانکاران خبره ای هستند که در طی سالیان گذشته در پروژه های مختلف صلاحیت و توانایی خود را به اثبات رساندند.
عمده فعالیت شرکت مهندسین مشاور بنداد به صورت EPC (Engineering Procurement Construction) می باشد.
طراحی و محاسبه و نظارت و اجرا شامل: نقشه های سازه - نقشه های معماری - نقشه های تاسیسات - مکانیکی و برقی - نقشه برداری ژئوتکنیک - خانه هوشمند BMS - تخریب و گودبرداری با تجهیزات پیشرفته اخذ کلیه مجوزهای مربوطه

اطلاعات تماس
ناممهندسین-مشاور بنداد
تلفن۲۱-۲×××۳۹۲۲callتماس بگیرید
همراه۰۹۱۲×××۰۳۱۷callتماس بگیرید
وبسایت
استانتهران
آدرساتهران ، ازگل، خیابان کامران، بعداز شهرداری منطقه یک ، ساختمان 102 ، واحد 1/1
محصولات و خدمات