دستگاه لپینگ و ملزومات دستگاه(روغن و خمیر لپینگ و..)

 تا به امروز افراد زیادی از ما سوال پرسیده اند که به صورت دقیق مهم ترین مواد مصرفی دستگاه لپینگ کدام اند؟ در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که مدل ها و ساختار های مختلف دستگاه لپینگ با استفاده از مواد اولیه متنوعی فعالیت می کنند. هر کدام از این مواد اولیه ها به نحوی خاص روند استفاده از این دستگاه را تحت تاثیر خود قرار می دهند. به خاطر داشته باشید که خیلی از کاربران، این مواد را با نام هایی همچون ملزومات لپینگ هم شناسایی می کنند. برای اینکه شما بتوانید نیاز های این دستگاه را تامین کنید و به درستی آن را مورد استفاده قرار دهید، همواره باید به یک سری مواد اولیه خاص توجه داشته باشید. امروز ما قصد داریم تا در مورد مواد مصرفی دستگاه لپینگ با شما صحبت کنیم. پس اگر شما هم به دنبال استفاده از این محصولات هستید، با ما همراه شوید. 
 بررسی مواد مصرفی دستگاه لپینگ

دستگاه لپینگ چیست؟ 
قبل از هر چیز، بیایید تا به یک سوال مهم و کلیدی پاسخ دهیم: مهم ترین مواد مصرفی دستگاه لپینگ کدام اند؟ مدل ها و ساختار های مختلف این دستگاه می توانند در دسته بندی ها و مدل بندی های متنوعی در بازار عرضه شوند. دستگاه لپینگ یک ابزار ساده به حساب می آید که شما می توانید آن را برای براده برداری و پرداخت کاری مورد استفاده قرار دهید. این محصول در صنایع مختلف کاربرد های زیادی داشته و شما با خیال راحت می توانید آن را در موقعیت های مختلف هم مورد استفاده قرار دهید. 
در عملکرد های اصلی دستگاه لپینگ، از یک سنگ ساینده همراه با تختی زیاد استفاده می شود. این سنگ همراه با سرعت کم در حال گردش بوده و با یک فشار مشخص فعالیت های مورد نیاز را دنبال می نماید. به خاطر داشته باشید که مدل ها و ساختار های مختلف دستگاه لپینگ، زیر شاخه های گسترده ای را در خود جای داده اند. کاربران برای دریافت بیشترین بازدهی ممکن، همواره باید بر اساس نیاز های کلی و جامع خود نسبت به خرید یک محصول خاص اقدام نمایند. استفاده از این دستگاه در برخی از موقعیت ها به مسئله ای مهم تبدیل شده است. 
مدل ها و ساختار های مختلف دستگاه لپینگ طول عمر زیادی داشته و شما می توانید با خیال راحت آن را مورد استفاده قرار دهید. شرکت های تولید کننده می توانند از قطعات و تجهیزاتی همچون صفحات کامپوزیت، جت لوب و jet lube استفاده نمایند. از جمله دیگر قطعات مهمی که در طراحی این وسیله به کار رفته است می توان به لامپ مونوکروماتیک و مدل های مختلف عدسی با نام عدسی لپینگ اشاره کرد. همه این محصولات در دسته بندی تجهیزات و ابزار های مصرفی لپینگ قرار گرفته و افراد با خیال راحت می توانند آن را مورد استفاده قرار دهند. 
انواع روغن مخصوص این دستگاه
حال که مباحث مقدماتی را پشت سر گذاشتیم، بیایید تا به سراغ مواد مصرفی دستگاه لپینگ برویم. همانطور که گفته شد، این دستگاه برای اینکه به درستی فعالیت داشته باشد همواره به یک سری مواد اولیه خاص نیاز خواهد داشت. هر کدام از این مواد اولیه و لوازم مصرفی به نحوی خاص روند فعالیت های کلی و جامع این دستگاه را تحت تاثیر خود قرار می دهند. روغن ها اولین محصولات مصرفی هستند که شما باید به آن توجه داشته باشید. روغن های مخصوص این دستگاه، نام های خاصی دارند. مثلا روغن لپینگ و روغن الماسه از جمله مهم ترین لوازم مصرفی این دستگاه به حساب می آیند. 
 
روغن لپینگ

شرکت های تولید کننده، روغن لپینگ را در موقعیت های مختلفی مورد استفاده قرار می دهند. این محصول به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید آن را برای خنک کاری سطح سنگ لپینگ مورد استفاده قرار دهید. این محصول می تواند سطح قطعه و سطح سنگ را روان کند. به کار گیری این ابزار باعث بهتر شدن بازدهی نهایی می شود. روغن الماسه که با نام هایی همچون خمیر الماسه هم شناسایی می شود، به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید آن را برای افزایش سطح سایش سنگ مورد استفاده قرار دهید. جالب است بدانید که این روغن کاربردی هم طول عمر زیادی داشته و در پروژه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. 
انواع خمیر و پودر دستگاه لپینگ
دومین دسته بندی از انواع مواد مصرفی دستگاه لپینگ، مربوط به انواع خمیر و پودر می باشد. به خاطر داشته باشید که اکثر مواد مصرفی به کار رفته همراه با دستگاه لپینگ، به گونه ای طراحی شده اند تا سطح سایش این محصول را تحت تاثیر خود قرار دهند. پس، اگر شما هم به دنبال یک ماده کاربردی برای افزایش سطح سایش سنگ های این دستگاه هستید، می توانید از انواع خمیر و روغن استفاده کنید. در لیست زیر شما می توانید چند مورد از مهم ترین و رایج ترین خمیر و پودر های به کار رفته در این دستگاه را مشاهده نمایید. 
•    پودر اکسید الومینیوم 
•    خمیر الماسه
•    پودر آلومینا
•    خمیر سرنگی
به خاطر داشته باشید که محصولات دیگری هم کنار انواع دستگاه لپینگ به عنوان مواد مصرفی مورد استفاده قرار می گیرند ولی موارد ذکر شده در این قسمت از جمله رایج ترین و متداول ترین محصولاتی به حساب می آیند که همراه با این دستگاه کاربردی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. پس، اگر شما هم به دنبال استفاده از انواع دستگاه لپینگ هستید، با خیال راحت می توانید مواد مذکور را بر اساس شرایط پروژه و نیاز های آن مورد استفاده قرار دهید. 

 سایر مواد مصرفی دستگاه لپینگ

یک سری از انواع مواد مصرفی دستگاه لپینگ، زیر شاخه خاصی نداشته و به عنوان یک محصول مستقل مورد استفاده قرار می گیرند. مواردی همچون صفحات کامپوزیت و لامپ مونوکروماتیک از جمله قطعاتی به حساب می آیند که در این زمینه کاربرد دارند. به خاطر داشته باشید که نمد پولیش هم می تواند در دستگاه های لپینگ کاربرد های زیادی داشته باشد. نمد پولیش که با نام هایی همچون نمد پرداخت کاری هم شناخته می شود، ابزاری فوق العاده به حساب می آید که برای پولیش مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این محصول یک جایگزین عالی برای سنباده نواری به حساب آمده و همین مسئله هم کارایی آن را افزایش داده است. 
                              


۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲


محصولات مشابه
  • ساخت انواع رطوبت ساز مه پاش قارچ سردخانه هیتر MEH

    ساخت انواع رطوبت ساز مه پاش قارچ سردخانه هیتر MEH

    عرضه مستقیم انواع رطوبتساز و مهپاش های صنعتی در مدل های مختلف بر اساس سفارش و نیاز مشتری جهت مشاهده فیلم دستگاه ها می توانید به پیج ما در [اینستاگرام](instagram.com/rotubatsaz) مراجعه فرمایید. فروش رطوبت ساز پروانه ای در مدل های یک اسب بخار/ [2 اسب بخار](https://mehbaran.com/product/two-hp-butterfly-humidify-machine/) قابل استفاده جهت سالن پرورش قارچ و گلخانه ها با قدرت و هوادی و خرجی آب متنوع رطوبت ساز پرورش قارچ و گلخانه مه پاش پرورش قارچ و گلخانه برای پرورش و تامین رطوبت سالن تولید قارچ برای تامین رطوبت گلخانه ها خنک کردن گاوداری ها رطوبت ساز دامداری ها تامین ‌رطوبت مورد نیاز مرغداری و نساجی ها ------------------- هیتر سفارشی ساز سالن قارچ و گلخانه با سیستم کوره ای مشعل خور با امکان نصب مشعل گازی یا گازوییلی جهت دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید مه باران

    ماشین‌آلات آذربایجان غربی
  • قطعات موتور لیفتراک

    قطعات موتور لیفتراک

    شرکت پارت تجهیز آران نمایندگی لیفتراک با کادر مجرب و متخصص در زمینه موتور لیفتراک و قطعات موتور لیفتراک آماده ارائه خدمات برای فروش قطعات موتور لیفتراک برقی ، لیفتراک دیزلی و دوگانه سوز، به صورت مستقیم و بدون واسطه طی یک طرح ویژه و با نازلترین قیمت می باشد. مشاوره رایگان با متخصص موتور لیفتراک سرسیلندر، واشر، سوپاپ، پیستون، رینگ، یاتاقان، میل لنگ، پمپ روغن، پمپ آب، پمپ سوخت، انژکتور و قطعات لیفتراک لیفتراک دوسان ، لیفتراک کماتسو ، لیفتراک سهند ، لیفتراک سپاهان ، لیفتراک تویوتا ، لیفتراک نیسان ،لیفتراک میتسوبیشی، لیفتراک آریا ، لیفتراک هلی و.... جهت مشاوره و انتخاب درست با ما تماس بگیرید https://pt-aran.com/

    ماشین‌آلات تهران
  • نماینده  blanco اصلی نماینده رسمی فروش جک بلانکو - 02126764001

    نماینده blanco اصلی نماینده رسمی فروش جک بلانکو - 02126764001

    نماینده رسمی جک بلانکو Blanco محصولات Blanco تعمیرات و خدمات محصولات Blanco جک پارکینگی Hera هرا بلانکو و جک ریلی Blanco نمایندگی اصلی Blanco در تهران جک بازویی بلانکو . نمایندگی تعمیرات جک Blanco ، خدمات جک پارکینگی Blanco بلانکو . نمایندگی تعمیرات راهبند بلانکو Blanco درب شیشه ای بلانکو blanco موتور دانکر فروش جک درب اتوماتیک پارکینگی و راهبند Blanco بلانکو جک درب کشویی ریلی بلانکو دایان درب دیبا نماینده رسمی محصولات بلانکو در ایران نمایندگی رسمی جک Blanco در تهران عامل فروش کلیه جک پارکینگی هرا بلانکو Hera blanco درب اتوماتیک شیشه ای بلانکو Blanco درب ریلی بلانکو کشویی زئوس 1500 کیلو blanco zeus ریموت جک بلانکو - ریموت یدک بلانکو blanco کددهی ریموت بلانکو جک بلانکو 24 ولت blanco 24 v جک بلانکو مدل hera جک بلانکو اسپانیا نمایندگی جک بلانکو blanco جک پارکینگی با کیفیت بلانکو را از ما بخواهید راهبند بلانکو در مدل 5 متری ریموت رنگین کمانی بلانکو

    ماشین‌آلات تهران
  • آسیاب ادویه مدل رومیزی و بسیار قوی

    آسیاب ادویه مدل رومیزی و بسیار قوی

    آسیاب بسیار قوی و رومیزی ظرفیت تولید 15 تا 20 کیلو در ساعت مناسب آسیاب تمامی دانه های سخت ازجمله هسته خرما سنجد ، دارچین ، زردچوبه، زنجفیل آسیاب چکشی اسمارت قدرت موتور 2400w دور موتور 25000دور برند موتور : آلمان جنس کاور : استیل جنس قیف و دماغه :استیل جنس تیغه ،فولاد فنر فشرده شده ،ضد سایش و نشکن تعداد توری 3عدد دارای کلید آمپر سنج و ولت متر دارای کلید محافظ موتور دارای ضمانت یکساله خدمات پس از خرید 5 ساله

    ماشین‌آلات اصفهان